10 Ağu 2017

Yaz Aylarında Doğum Günü


Çocukların doğum günü kutlama istekleri kaç yaşında bitiyor biri bana anlatabilir mi? :)

Doğum günü kutlanmasına karşı değilim fakat abartılı, süslü, uçuş uçuş hazırlanan doğum günlerine karşıy(dım) ım. Çünkü Ela doğduktan sonra karşı olduğum doğum günlerinin aynısı olmasa da bende büyük kutlamalar yaptım :) Bunu gören Yağız'da sade kutlamalara artık kanmıyor büyük doğum günü partileri istiyor.

Doğum günü bir insanın en özel günü çocuklarımı da bu sizin en özel gününüz mantığıyla büyüttüm. Tek hatam kutlama kısmını biraz fazla kaçırdım diyebilirim :)

Neyse ben asıl yaz aylarında doğum günlerinin kış aylarına göre çok daha rahat ve eğlenceli bir şekilde kutlanabileceğinden bahsetmek istiyorum. Öyle pahalı mekanlara sular seller gibi paralar akıtmaya gerek yok.

Ela mart doğumlu ve maalesef evde yapmaktan başka şansım olmuyor. Çalışan biri için de evde doğum günü yapmak çok yorucu bir konu olup çıkıyor. Fakat Yağız gibi miss gibi güneşli havalarda doğan çocuklar için bir parkta, çardakta, havuz başında ya da her hangi bir açık alanda eğlenerek kutlama yapmak çok daha keyifli olacaktır.

Dış mekanda kutlanan doğum günleri için;
pinyata patlatmak,
sandalye kapmaca oynamak,
dart oynamak,
ve
çeşitli yarışmalar bularak çocukları eğlendirmek çok kolay.

Birde tüm bu eğlencelere ek olarak; Pamuk şeker arabaları ndan kiralayarak doğum günlerini renkli hale getirebilirsiniz. Hatta bu konuyu sünnet cemiyeti yazımda da dile getirmiştim. Böyle özel günlerde asır organizasyon dan tüm etkinlikleriniz için her türlü seçeneği bulabilirsiniz.


Çocuklar büyüdükçe doğum günlerini kendileri kutlamak isteyeceklerdir. Bu yüzden bugünlerin tadını çıkarmakta fayda var 😉

Sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 yorum:

  1. Sonra daha da büyüyorlar ve arkadaşları ile kutlamak istiyorlar..tüm bu koşturmacalar da anneye mutlu birer anı olarak kalıyor :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kutlu olsun :) Böyle önemli günleri hatırlamak ve kutlamak çocuklar için iyidir..

    YanıtlaSil
  3. Biz yazın herkes tatile gittiğinden temmuz doğumgününü hep mayısta kutladık, o yüzden yaz rahatlığını hiç yaşamadım :)

    YanıtlaSil
  4. Artık Bursa'da da sadece çocukların Doğum günü organizasyonu için hizmet veren yerler var kapalı mekan olarak benim aklımda mesela iki kızım da Aralık doğumlu olunca hem aynı ay hem çalışan anne hem de evde parti biraraya gelince beni ❓❓❓❓❓

    YanıtlaSil
  5. Hadi mutlu yaslar. Biz ilkokula kadar evde ve yuvaya pasta götürerek kutladik. Bazen arkadas cagirmak istiyorlar bazen istemiyorlar. Abartmadan kutluyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Bizler doğum günü, evlilik yıl dönümü gibi kutlamalarla büyüyemedik. Bu tür kutlamaları görmediğimiz ve yaşamadığımız için, bir türlü de sevemedik. Çünkü bu tür sosyal faaliyetler sonradan sevilemiyor... Ancak, 4 yıl gibi bir süre Avrupa'da kalmıştım. Avrupalı toplumun bu tür kutlamalara ne kadar önem verdiğini orada gördüm ve yaşadım. Her ne kadar, zamanında sevemediğimiz için bize pek bir şey vermiyorsa da bu tür kutlamaların gerekliliğine inandım. Çok basit bir kutlama ile de olsa, çocuklarımızın doğum günü kutlamalarına ve eşlerin evlilik yıl dönümü kutlamalarına önem ve yer verelim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  7. Kutlu olsun Yağız'ın doğum günü, nice yıllara.:) Pasta da şahane görünüyor maşallah. Pinyata patlatmak ne hiç bilmiyorum.:))bizim zamanımızda hiç böyle doğum günü organizasyonu filan yoktu, 60'lı yıllardı ben çocukken, eve arkadaşlarımızı çağırırdık o kadar.:)))

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe