30 Eki 2014

Evde Etkinlik

Dün izinli olmamı fırsat bilerek günümün çoğunu Ela ile oynayarak geçirdim.Yağız artık bireysel takılıyor :)

Montessori etkinliklerini facebook ve sitelerden bulup not ediyorum.Sonra da evde uyguluyoruz.Sizlere de belki fikir olur.Bazen insan hakkaten çocukları nasıl eğlendireceğini bilemiyor.

Bu yazı tahtası abimizden kalma kalem gördüğünde dayanamayan bücür tahtaya yazma işine fena alıştı.Abisi yazıyor oda onu taklit ediyor bayağı bir eğlencemiz oldu.


Hamurlarla daha yeni tanıştı ağzına hiç götürmüyor.Kurabiye merdanem ve kalıplarım sanırım artık Ela nın :)


Buda bir montessori etkinliği.Çamaşır sepetimizin deliklerinden kurdele geçirdik.İçine attığım oyuncakları aralardan çıkarması gerekiyordu ki çakal sepeti ters devirip bak oldu dedi :) yaratıcı çocuk napayım ;)


Kırtasiyeden aldığım bu yapıştırmalar bizim herşeyimiz.Hem şekilleri öğrendi hemde vucüduna yapıştırmaktan çok zevk aldı.Ela gibi araba yolculuğu sevmeye çocuklar içinde ideal.Yolculuk sırasında bunlarla oyalamak kolay oluyor.

Bizden şimdilik bukadar saat 23:00 ben bloğa yazı yazıyorum bu küçük cadı yanımda defterine yazı yazıyor.İdeal ikili olduk ama bu çocuk uyumadan nasıl büyüyecek hiçbir fikrim yok :)

Sevgiler,
Aktifanne






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 yorum:

  1. ayyyy masallah masallah tü tü tü, cok tatliiiii :) bayildim ne güzel zaman geciriyorsunuz beraber, hemde ögretici seyler bravo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım :) kendimede onlarada elimden geldiğince yetmeye çalışıyorum :)

      Sil
  2. yerim ben senii :) Ela'lar hiç uyumaz mı yahu??? sabah uyanmak akşam uyumak bilmiyor bizim cadı da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallla bir kişide benim Ela m uyur demedi hic :)

      Sil
  3. Çok tatlı bir insan buuuu. :) Ben oğluma da yapmaya çalışıyorum etkinlikler falan ama daha yaşı uygun değilmiş. Yapamıyor. her şeyi ağzına alıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm cadıdır biraz kendileri :) sen ona bol bol hayvanlı küçük kitaplardan al ilk onlarla başla ;)

      Sil
  4. Tatlı cadı:))))benim gençliğimde vardı dizisi oy oy maşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gençliğimde diyo ya :) daha cıtırsın sen dur bakalım

      Sil
  5. Ela çok tatlı maşallah :))
    Çocuklarla bu şekilde verimli vakit geçirmek çok önemli. Eğitim ailede başlıyor kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim cnm :) kesinlikle öyle şimdiki çocuklarla ilgilenmek şart

      Sil
  6. bu çocukların bir dönemi oluyor geç yatma dönemi. sonra kendilerine geliyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy Ela nın olurmu hiçbilmiyorum çocuk bildigin uykusuzzz yaşıyor :)

      Sil
  7. o çamaşır sepetini ben de yaptım; benim oğlan da başta bir içinden çıkarmaya çalıştı sonra hoop devirdi döktü içindekileri :) ben tembelliğine yormuştum :P zeki veletler :D

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe