9 Eki 2014

MİMLENMEKKK

Bloglar arasında ki mimlenme furyasına sağolsun Fidan Güler benide bulaştırmış kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum :) kendisi blog aleminde tanımadan sevdiğim ilk insanlar dan birtanesi ;)
Gelelim cevaplamam gereken sorulara kendimi böyle kısacık sorularla anlatmayı hayatta beceremem ama elimden geldiğince yazacağım.

1-      Bu aralar hayatında neler oluyor,seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Valla hayatım filmlere konu olacak cinsten geçiyor yer yer güllük gülistanlık yer yer alacakaranlık kuşağı gibi desem yalan olmaz J 2 çocuk artı iş hayatı artı koca artı ev işleri ee bİde bunlara Ela nın uykusuzluk problemlerini de eklersek gecelerimiz ayrı bir hareketli gündüzlerimiz apayrı.

2-      Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Bu kadar diye cevap veremem ama çocuklarım kendi yollarını çizene kadar hayatım herşeyden önemli sonrasın da vaktim varsa sadece kendim için yaşarım.
Bu sözü söyleyipte çocukları büyüdüğünde kendi için yaşayan anne sayısı ne kadardır bilemiyorum J

3-      Kendini bir kenara çekip,hiç düşündüğün oldu mu?
Kenara çekmem pek genelde ayna karşısında hesaplaşırım kendimle.Ayna tutkunu biriyim.Aynaya baktığımda herkes gibi sadece görüntümü görmem ben kendimle hesaplaşırım iyimiyim değilmiyim içimde ne fırtınalar kopuyor napsam iyi olursun acaba diye hep ayna karşısında düşünürüm.Deli gibi hissettim şuan kendimi J

4-      Nefret duyduğun bir alışkanlığın varmı?
Çok pis dudaklarımı yolarım.Denemediğim yöntem kalmadı yıllardır vazgeçemedim bu alışkanlığımdan.

5-      Bu hafta içinde neler yaşadın?
Kurban bayramı nedeniyle kuzu eti görmekten tatmaktan fenalık geldi demicem Allah olmayanlara da versin inşallah.Bol bol da uykusuz bir tatil geçirdim.Vücud alıştı artık 1 saat fazla uyuyunca sinyal veriyor.Hergünüm birbirinden renkli işte ne diyeyim ki.

6-      Hayat…
Çocuklarım ,onların kahkahaları ,nefes alışları ,evim ailem şükretme sebeplerim HAYAT bundan ibaret benim için.

7-      Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını düşünüyor musun?
Fırsat bulup kuaföre gittiğim heran bambaşka bir değişikliğe uğruyorum cidden ruhum arınıyor her ay gel buraya Gülşah diyorum J
 Şaka bir yana son zamanlar da insanlara artık hiç güvenimin kalmadığını farkediyorum elimde olsa işe yaramayan tüm insanları söküp atacağım hayatımdan az insan çok huzur mantığı son dönemler de iyice yer etti hayatımda.

8-      Hayattan beklentilerin neler?
En büyük beklentim çocuklarımın sağlığı, vatanına milletine sahip çıkabilen evlat olabilmeleri.Gelecek kaygısı yaşamadan bu topraklarda yaşabilmeleri.Okullar da okunmasa da andımızı Atatürk ü unutmayan evlatlar olmaları tüm çabam bu artık.

     
Ben üzerime düşen görevi yaptım :) Şimdi kendilerine sevgilerimi göndererek topu severek takip ettiğim 2 blogger arkadaşıma atıyorum.

http://bucurukveben.blogspot.co.uk/

http://nihanvebebegi.blogspot.co.uk/ Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 yorum:

  1. Canım, zaman ayırdığın, içtenlikle yanıtladığın için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. hımmm tamam mimleyim de seni gör bol bol :)

    YanıtlaSil
  3. Gülşah'cığım dudak kremi kullansan belki faydası olur, çünkü dudaklar kuruduğu için kolay yolunur vaktiyle ben de yolardım, bir de kafanı takma kendiliğinden geçiyor ama dudaklarını mutlaka bol bol kremle. Kuru kalmasın.
    Çocukların için güzel dileğine amin diyorum.
    Mimlemişsin beni de teşekkürler, en kısa zamanda yapacağım:)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe