14 Eki 2014

Sessiz İLİŞKİLER

Dün bir cafe de öğlen yemeği yerken arka masam da bir çift dikkatimi çekti.

Ufak bebekleri var sanırım pusette uyumuş üzerini örtmüşler karı koca karşılıklı oturuyorlar.Adamın elinde telefon kadınsa bacak bacak üzerine atmış etrafa bakınıyor.

Valla yarım saatten fazla gözlerim onlara takıldı.Ha sohbet edecekler diye beklerken yemeğimi zor yedim.
Daha önceleri de buna benzer bir kaç çift daha görmüştüm ama bu sefer ki kadar takılmamıştım.Sanırım çağın hastalığı oldu bu durum deli gibi aşkla flört eden çifler evlenip çocuk sahibi olunca konuşacak şey bulamıyorlar.

Tamam bizde konuşamıyoruz ama öylece oturamıyoruz da 2 çocuktan ötürü diyorum hepte acaba bizdemi böyleyiz de benim haberim yok diye düşünmeden geçemedim :) Ben başbaşayken çok rahatsız olurum eşimin elinde telefon yada bilgisayar görmekten tartışmamak içinde bırakır hemen bizimki :) korkudan yani benim için değil :)))

Ama yazın başbaşa 2 geceliğine Assos a gittiğimizi düşünüyorum da ilk akşam sabaha kadar sohbet ettik vay be ne kadar birikmiş konuşacaklarımız var dediydik.Demek ki ben bu grupta değilmişim çok şükür.Yeni nesil böyle demekki arkadaş konuşmadan anlaşıyorlar.

Bir ara masalarına gidip ben bir konu açayım da muhabbet etsinler diye düşünmedim değil en azından bebekleri hakkında konuşaydılar iyidi yani!

Belki küslerdir dedim içimden ama kolkola girip çıkıp gittiler bende arkalarından bakakaldım.

Şimdi ben böyle kendi derdim sıkıntım bitiyor insanlar için ince düşüncelere giriyorum ya valla çok yoruluyorum.Saatlerce onlar adına ahh vah deyip durdum.Çocuklarıyla da konuşmaz bunlar ilerde diye gimediğim konu kalmadı.Kısaca kendime en son SANANE dedim.

Son dönemde bu konu ciddi bir sorun halinde doğumlardan sonra çiftler birbirlerinden fazlasıyla uzaklaşıyor.Erkek çoğu zaman kendi aleminde kadın ise tek başına çocuk bakma derdinde.Kadın kendini salıyor koca eve geldiğinde bi nasılsın demiyor ve sonra konuşacak hiçbir şey kalmıyor.Kadınlar mutsuz olmalarında en büyük etken bu bence.Ve mutsuz bir kadından mutlu bir çocuk yetiştirilmesi bekleniyor.

İki tarafında karşılıklı elinden geleni yapması taraftarıyım.Herşey maddiyat değildir hafta da bir iki akşamı kendilerine ayırabilmeli çiftler.Vakit yok falan deniyor ya istenirse herşeye vakit yeter.Çoğu arkadaşım kendime bakım yapacak vaktim bile yok derken ben saçımı düzleştirip kitabımı okumadan yatmamaya çalışıyorum 2 çocuğum var çalışıyorum mazeretlerinin arkasına hiç sığınmadım.Evim her zaman bal dök yala olmak zorunda değil yeter ki kendimi iyi edecek birşeyler yapayım mantığı daha ön planda bende.

Bunları da kocam için yapmıyorum beni mutlu ettiği için yapıyorum.Ben mutsuzsam gergin oluyorum ve etrafda hiçte sevimli gezinemiyorum.Uyku problemi olan bir kızçem küçük ergen modunda olanda bir oğlum var.Herşey oluyor yeterki insan kendini neyin mutlu ettiğini iyi bilsin.Sorunsuz da bir hayatım yok valla yeri geldimi de çatır çatır tartışıyoruz ama seneler geçtikçe yaşlandık sanırım 1 saate kalmıyor neden küstüğümüzü unutuyoruz.( ki normalde kolay kolay barışmam) demem o ki iki tarafında fedakarlık etmesi gerekiyor.En azından artık yanlız olmadığımızı geleceği bize bağlı olan çocuklarımız olduğunu unutmamak ŞART.

Akşama kocama sorayım bakalım memnunmu benden :)))

sevgiler..
BENmerkezli ANNE





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 yorum:

  1. Bazen komedilerde oluyor ya, ev halkı (anne baba hariç tüm çocuklar ellerinde cep telefonu ) birbiriyle konuşmuyor:)hakikaten rahatsızlık verici. Teknoloji insanların birbirleriyle konuşmalarına resmen sekte vurdu. Hoş değil hatta sakıncalı. Eşin senden eminim çok memnundur. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru hakkaten bizdede olmuyor değil Ela bile kaptımı telf kolay kolay vermiyor çok sakıncalı hemde sadece karı koca ilişkilerini değil herbiseyi etkiliyor :) dur sorcam onu daha soramadım erkek milletini memnun etmek zor vardır kesin sıkıntıları :)))

      Sil
  2. Eskiden çocuk olduktan sonra ayrılan çiftlere kızardım. Neden şimdi diye. Ama çocuktan sonra gerçekten çaba istiyor ilişki. Oluruna bırakırsan dağılıyor. Keşke elinden geleni yapma konusunda herkes aynı fikirde olsa. Güzel yazı canım eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke canım tek taraflı hiçbir şey yrümüyor ciddi emek harcamak gerekiyor.sagolasın öptüm çok

      Sil
  3. http://mutluannebabalar.blogspot.co.uk/2014/10/yardim-cagrisi.html

    bu linki okuyun lütfen. yardımlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. memnundur memnundur:) Biz de pek konuşamıyoruz ama ben mutfaktan çıkamıyorum ondandır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evin içinde koşuşturmaktan pek mumun degil zaten konusmak napalım :)

      Sil
  5. Şimdi meraklandım, herhalde biz öyle olmayız bebek olunca? Yazınız çok güzel, düşüncenize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Yazının sonunda ben merkezli anne yazmışsın ya, bayıldım buna biliyo musun. Herkes der ya kendimden önce çocuğum gelir diye.Ben buna hiç katılmıyorum.Tamam evli değilim çocuğum da yok.Ama bence bu olmamalı.Kadın önce kendini mutlu hissetmeli ki eşini ve çocuklarını mutlu edebilsin,bu mutluluğu onlara da yansıtabilsin.
    Eğer bir taraf çabalamazsa tek taraf istediği kadar uğraşsın olmaz. Anlattığın çift örnekleri o kadar fazla ki.Biz erkek arkadaşımla buluştuğumuzda telefon aklımıza bile gelmez.Çantamdan hiç çıkarmadığım bile olur.Etrafımızda bizimle aynı yaşlardaki çiftlere baktığımızda hepsinin gözü telefonda.Ne var şu merette bu kadar anlamadım.Belki de face vb.şeyler kullanmadığımız için böyleyiz biz bilmiyorum ama umarım değişmeyiz :)
    Evlenince ve doğum yapınca ilişkinin olumsuz yönde değişmesi en büyük korkum.O yüzden de evlilikten korkuyorum zaman zaman.Sanki herşeyin büyüsü bozulacakmış gibi geliyo :)
    Sen çok tatlı bi annesin maşallah :)
    Eşinle ve çocuklarınla sağlıklı ve huzurlu kocaman bir ömür dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin tesekkur ederim cnm fikirlerimiz aynı sende benim gibi bir anne olacaksın kesin ;) ben bekarkende boyle soylerdim gülerdi herkes evlen görürsün derdi şimdi onlar görüyor yanlış anlayanlarda var ama kimse farkında değil mutsuz kadından kimseye hayır gelmez önce kendini sevmeli insan kendine değer vermeli önce ben diyebilmeli ki sağlam ilişkiler kurabilsin.sen daha şimdiden bu mantıktasın ya hiç korkma evlilikten başını telf dan kaldıramayanlar korksun :) ve insallah mutlu huzurlu bir aileye yuvaya sahip olursun:) gece gece beni anlayan yorum gelince mutlu oldum tekrar teşekkür ederim güzel dileklerin içinde

      Sil
    2. İnşallah iyi bir anne ve iyi bir eş olabilirim :) Ben teşekkür ederim güzel dileklerin için.
      Görüşmek üzere :)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe