22 Eki 2014

BOYUN KADAR KİTAP OKU



Ben kendimi bildim bileli kitap okumayı çok severim okul yıllarımda üşenmez oturup özet yazardım birde.

Yağız doğduğunda da en büyük hedefim kitap sevgisi aşılamak oldu.Ve oyuncaktan çok kitap aldım.Arabalardan çok kitaplarla haşır neşir oldu.4 yaşındayken benden özenip illa yatağının kenarına başucu kitabı koyardı.

İlkokula başlayıp okumayı öğrenince çok mutlu oldu ilk iş oturup benim kitapları okumaya çalıştı içinde kalmış kitaplarım demekki :)

2.sınıfta çocuklardan okudukları kitapları özetlemesini istiyorlar işte bunu hiç sevmiyor.saftirik diye saçma bir kitap serisi var 200 sayfanın üzerinde ver eline onu okusun ama 10 sayfayı özetle de koşarak kaçar.

Bursa nın Nilüfer ilçesinde oturuyoruz biz.Geçen yıl Nilüfer Belediyesinin BOYUN KADAR KİTAP OKU projesini duyunca çok sevindim.Ve Yağız da katıldı.Tabi işin içinde okuduğun kitabı özetlemede var.Yarışma başladığında tüm sınıf katılmıştı fakat sonlara doğru birçok çocuğa zor geldi ve bıraktılar.Yağız ve 1 arkadaşı sonuna kadar gitti.Yağız özetlemeye rağmen devam etti çünkü amacı ödül almaktı ama üst sınıflardanda katılım olduğu için onlar kadar okuyamadı.Fakat KİTAP KURDU belgesi aldı ve ödül verme kısmı da bize düştü :)

Şimdi bu yıl yine tekrarlanıyor.Katılcakmısın diye sordum HAYIR dedi çok üzüldüm hergece 3 kitap okurum ama yarışmaya girip özet asla yapmam dedi.Ne kadar açıklasamda ikna edemedim.Sonra rüşvet karşılığı katılabileceğini söyledi.Sadece sana yarışma için kitap temin edebilirim dedim ve çatışma çıktı.Sonuç sabah katılmaya karar verdiğini söyledi hadi hayırlısı bakalım :)

Boyun Kadar Kitap Oku
BOYUN KADAR KİTAP OKU GENEL TANITIM
Nilüfer Belediyesi; çocuklara kitap okuma alışkanlığı kazandırmayı ve okumayı daha eğlenceli bir hale getirmeyi amaçlayarak her yıl "Boyun Kadar Kitap Oku" adıyla yarışmalı bir proje gerçekleştiriyor. Nilüfer Kütüphane organizasyonu ve ile her yıl eğitim öğretim yılının başında duyurulan proje Nilüfer Rotary Kulübü Derneği işbirliğiyle gerçekleştiriliyor.
Kütüphane üyeleri ve Nilüfer İlçesine bağlı devlet ilköğretim ve ortaöğretim okulu öğrencileri arasından 8- 14 yaş grubunu kapsayan projenin diğer paydaşlarını, Nilüfer İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Nilüfer İlçe İlköğretim ve Ortaöğretim Okulları, okul idareleri, öğretmenleri ve öğrenci velileri oluşturuyor.
Proje sonucunda en çok kitap okuyan çocuklara ve onların aracılığı ile sınıflarına değişik ödüller veriliyor.
Bilgi için: 224. 441 01 42 / 224. 441 81 89

Sevgiler,
kitapkurduanne
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 yorum:

  1. ne güzel oğlunla gurur duymalısın.. Ben de kitap delisiyim. ama ne yazıkki kitap sevmeyen kocam var. kızıma da kitap okumayı sevdirmek için masal kitapları aldım o da seviyo şimdilik. İnşallah ilerde Yağız gibi kitap kurdu olur :)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım tesekkur ederim insallah boylede devam eder abi kardeş okudukları günleride gorurum insallahh :) valla eşimde öyle hiç sevmez ve ilgi alanına girmez.Kızında sevecektir seni okurken gördükce ;)

    YanıtlaSil
  3. Yazınızı okurken oğlumla birlikte okumayı öğrendikten sonraki hallerimiz geldi aklıma.(Oğlum şimdi üniversitede) Haftada 2 gün evde okuma saati yapardık.Hepimiz kitabımızı alır o saat içersinde özellikle okur sonrada okuduğumuz bölümleri özetler aramızda yorumlar tartışırdık.İyiki o günleri yaşamışız diyorum şimdi.Oğlum yoğun derslerine rağmen okumayı hiç bırakmadı,şimdi bile kendi sahsına harcaması gereken meblanın büyük bir bölümünü kitaplar için ayırır.:)
    İlerde evlatlarınız da bir birini örnek alacaktır güzel bir alışkanlık kazandırıyorsunuz emin olun.
    Bu arada bloğumda ilk hediye çekilişimi yapıyorum katılmak isterseniz buyrun.
    http://hobium.blogspot.com.tr/2014/10/hobium-blog-cekilisi-basladhaydi-sende.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özendim şuan insallah Yağız da büyüdüğünde bile okumayı bırakmaz ana oğul birlikte okuruz.Size de imrendim acıkcası ne güzel blog yazıyorsunuz bana örnek teşkil ettiniz resmen sevgiler.Blogunuzu takipteydim zaten ugrayacagım hemen

      Sil
  4. Merhaba Ben de geldim ve çok beğendim . Bursalı mısız? bende :) hemşeriyiz. Ben de ilkokula giderken harçlığımı harcamaz kitap alırdım. Kitap aşkı böyle birşey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemseriyiz ozaman çok sevindim evet Bursa lıyım :) hosgeldin sevgiler..

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe