1 Eki 2014

Negatif Enerji

Bu bana özel birşeymi bilmiyorum ama bazı insanları başta sevmedimmi sevemiyorum gerçekten.

Önyargılı biri değilimdir bir insanı tanımadan karar vermem çok nadir yaşarım bu sevmeme olayını.

İlk tanıştığım da bir insan kendini çok övüyorsa ,herşeyin iyisini yaparım ,asarım ,keserim ,hallederim diyorsa ben o insana zor ısınırım.

Beklerim belki başka olumlu bir yanı varmı diye sabrederim ama baktım negatif enerjisi devam ediyor hayat enerjimi bitiriyor diyerek böyleleriyle görüşmeyi keserim de her ortam buna müsait olmuyor mecbur görüşmek zorunda kaldığın ortamlar oluyor işte o anlar da bana afakanlar basıyor nefes alamıyorum.

Sevmiyorum bu huyumu ama kendini ciddi anlamda birşey zanneden bencil insanlarla yapamıyorum.Tahammülüm sıfır böylelerine.

6.hissim ciddi anlamda yüksektir.Bir insan dan pozitif enerji alamıyorsam kesin birşey çıkıyor şimdiye kadar yanıldığım hiç olmadı.Kocam arada buna şom ağızlılık diye yorum yapsada hiç alakası yok.Artniyetli insanları ayıracak kadar sağlam tecrübe yaşamışlılığım var.

İnsanlara gereğinden fazla değer veren bir yapım var sevdiğim insanı hayatımın başköşesine koymayı ihmal etmem ama kırıldığım ,sırtımdan vurulduğum anda da birden sökülüp gidiyor bende herşey.En uçlarda yaşıyorum tüm duygularımı ortası yok bende ya İYİ ya KÖTÜ ,ya VAR ya YOK.Ve ciddi anlamda hayat akışımı etkiliyor değer verdiğimde karşılığını görüyorsam o insanın yüzünü gördükçe mutlu oluyorum.İyiki varsın dedirtten insanlar hayatımda olsun gerisi olmasın mümkünse.Yaş geçtikçe bolca arkadaşım olsun mantığından çıkıp birkaç tane dostum olsun yeter mantığına geçiyor insan.

Atsan atılmıyor satsan satılmıyor tarzında bir durum içindeyim şuan :)

Bugünüm böyle başladı böylede gider herzaman kendi kendimi iyi etmesini bilirim ama etrafımdakilere arada bir temizlik yapmam gerekiyor :)

İşyerinde olmasam şuan açık havada yoga yapmak isterdim.

sevgiler,
depresifanne Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 yorum:

  1. günaydın Gülşah hanım. valla hiç de depresif filan değilsiniz, aksine ben kendi adıma sizi gördükten sonra demek ki her şey bir arada olabiliyormuş deyip titreyip kendime gelmeye karar verdim:) genç, güzel, ışıl ışıl, işinde gücüne ve aynı zamanda çocuklarının başında, sorumluluklarının bilincinde bir eş, anne. evlenip çoluk çocuğa karıştığımda kesinlikle sizi göz önünde tutarak hareket edeceğim. yazdıklarımı beğenmeniz beni çok mutlu etti, çok teşekkür ederim. görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfime yerine getirdin desem yalan olmaz :) sagol canım tesekkur ederim böyle düşünmene sebep olduğum için çok sevindim. insanın içini ısıtan bir enerjin var olumsuz bir eleştiri bile yapsan kırıcı olamayacak birisin.ama bir ricam var hanım falan deme olurmu :) abla olayım kardeş olayım arkadaş olayım daha güzel olur ;)

      Sil
  2. arkadaş olalım madem çok mutlu olurum:) bu durumda siz değil sen deme hakkını da kaptım:) yok gerçekten çok içten söylüyorum bunu, çok güzel bir örneksin ve ben o örneği alacağım inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. he he arada insan çevre kalp ruh beden temizliği yapmalı :)

    YanıtlaSil
  4. Ziya Paşa ne demiş, "Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz", sen etrafındaki negatif enerjili insanları takma, onlar zehirlerini akıtmak için fırsat kollar, sen çalışmalarına, hayatına, hedeflerine doğru yürümeye devam et canım. Selam ve sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim aynen öyle gercekten yürüdüğün yol her zaman temiz olmuyor boyle çakıl taşlarıda çıkabiliyor insanın karşısına :) kucak dolusu sevgilerrrr

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe