30 Eyl 2014

İnstagram Nazarı


Fotoğraf çekmeyi de çekinmeyide herzaman çok sevmişimdir.Vaktim olsa sağlam bir fotoğraf çekme eğitimi almayı da, meslek olarak tercih etmeyide çok isterdim.

Elimden geldiğince araştırıp fotoğraf çekme detaylarını da öğrenmeye çalışıyorum.Çok şükür iki çocuğumda poz vermeyi çok sevdiği için bana da bolca malzeme çıkıyor bizim evden :) Bu yüzden Yağız ve Ela nın sağlam bir fotoğraf arşivi var.

Babamda severmiş fotoğraf çekmeyi ki 31 yaşındayım ve bebeklik fotoğraflarım için güzel bir makina almış iyide korumuş makinayı ta ki ben keşfedip fotoğraf çekicem diye makinayı bozana kadar sağlamdı.

Yaşanan her an okadar değerli ve önemli ki bu yüzden her anı ölümsüzleştirmek gerekiyor diye düşünüyorum.Elimden geldiği kadar da bastırırım fotoğrafları albümlerde kalsın hatıralar isterim.Tabi buna bütçem biryere kadar yetebiliyor.

Birde günümüzde bu fotoğrafların paylaşılmaları var artık yani sadece albümde kalma dönemi çok eskide kaldı.

Yağız artık eskisi kadar poz vermiyor malesef bende hep Ela nın peşindeyim çoğu fotoğrafını da instagram da paylaşıyorum.Daha öncede dediğim gibi instagram çıktı çıkalı facebook a çok fazla fotoğraf yüklemiyorum.Nedense instagram daha samimi geliyor.

Birde NAZAR konusu var.Bana koyma şu kızının fotoğraflarını nazar değecek diyorlar.Ama gülüp geçiyorum çünkü nazar ın bir fotoğraf karesinden değeceğine inanmıyorum.Bana göre nazar göz teması ile değer yada kötü bir gözle birinin yüzüne bakan insanın nazarı değer.He art niyetli insan çok bakıpta beddua ediyorsa onu bilemem öylesini zaten Allah a havale ederimde nazar bana göre bambaşka bir konu.

Kısaca ;Allah tüm evlatları kem gözlü insanlardan korusun diyerek ben fotoğraf yüklemeye devam edeyim.

İnstagram da bizi @GULSAHONEN olarak bulabilirsiniz.

sevgiler,
sosyalanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 yorum:

  1. Masallah,cok tatli,giyimide cok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok duyuyorum nazar konusunu. Hatta sevdiğim bir bloggerı kıramayıp minik bir nazar boncuğu iliştirdim sayfama. Bu arada merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kem gözlerden korunmanın bi yöntemi yok malesef napalım Allah a emanet artık :) hosgeldin bloguma :)

      Sil
  3. maşallah çok şeker bir kız ama nazar değer tabiki :(

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe