16 Eyl 2014

Oyuncak TABANCA

Bu oyuncağı satanlar dan çok çocuklarına alıp kullanmalarını izleyen aileleri boykot ediyorum.

Bir furyadır gidiyor site içinde hangi çocuğu görsem elinde bu tabanca dan var.Yağız da istededi başta ne olduğunu anlamadım arkadaşlarım bundan alırsam ancak beni oynatacaklarmış dedi.Yakaladım bir çocuğu baktım elindekine bildiğiniz tabanca ve plastik mermi atıyor.Birbirlerini vuruyorlar.

Çocuklardan birini vurmuşlar canı acımış ağlıyor geçen günde Yağız a yaptılar aynısını.Bu sefer daha bir ısrarla istedi Yağız bana da alın diye bayağı şansını zorladı.İyice de çoğalmışlar bu oyuncağı alan çocukların sayısı.Bunu bir anne baba nasıl alır çocuğuna aklım almıyor gerçekten.

Amaç ne?

"Alayım da eli silah tutmayımı öğrensin "diyorlar bilmiyorum ama benim gibi doğduğundan beri çocuğunun eline su tabancası bile vermemek için uğraşan annelerin çocuklarına hiçte iyi örnek olmuyorlar.

Yağız almayacağımıza ikna olunca birdaha istemedi eli silah tutmayan başka arkadaşlar bulmuş onlarla oynuyor.

Bu oyuncaklarla büyüyen çocuklar zorba olmayacakmı ozaman gururmu duyacağız yeni nesille.Bir taraftan okullarda zorbalıkla mücadele ediliyor diğer taraftan da bu tarz çocuklar yetişiyor.

Belki arkadaşlarımın arasında da vardır çocuklarına bunu alan ama kusura bakmasınlar resmen kınıyorum alan anne ve babaları..

sevgiler,
sinirlianne


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 yorum:

  1. Ben hiçbir şekilde oğluma silah biçiminde bir oyuncak almadım almayacağımda.bir çocuğa alınmaması gereken bir oyuncak.aslında oyuncak mağazalarında da satılmamalı ama maalesef işte.

    YanıtlaSil
  2. yok bide gözlerine falan bir şey olursa çok kötü olacak

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe