1 Eyl 2014

DURUM RAPORU!!!

Şu emzik bırakma sürecinde yeni bir tecrübe daha edindim; çocuk gelişiminin şakası olmaz arkadaş. 

Günlerdir emzik yüzünden ağlıyor ,uyku düzeni bozuldu yöntem geliştirelim diye havada kırk takla atarken.Ateşinin çıkmasıyla anladık ki küçük hanımın köpek dişleri geliyor.Tüm o çığlıklar diş sancısı yüzünden miş(sonraki yanılmaya kadar teşhis bu)meğer. 

2 gecedir dilimi ısırayım oramı buramı kaşıyayım saatler süren ağlamaları yok.Diş etleri bayağı beyazlamış sanırım artık son patlama evresinde.Yani Yağız da insan evladı ama çocuğun hiçbir diş çıkarma evresinde gürültü kopmadı.Sakin sakin hepsi çıktı kontrol etmesen yeni dişi çıktığını anlamazsın o derece yani.Sadece 2.azı dişlerinde huy değiştirir gibi oldu okadar.Ama maşallah Ela 2 şer 2 şer çıkardı ve her aşamasını doyasına yaşattı bize.Kendi çektiği ağrı sancıda cabası... 

Şimdi beni sırada ki 2.azı dişleri korkusu sardı desem yeridir.Huy suy değişiyor en sancılı diş azı dişlerin çıkışı.E biz en kolay dişleri bile olaylı çıkardığımız için bundan korkmam çok doğal hakkım.Ama malesef bu sürece hazırlanıp biz hazırız diye beklemeye geçme modu olmadığı için "buda bir dönem geçecek elbet" tesellilerimizi ezberleyip bekleme yapmaktan başka çaremiz yok.Normal de güler yüzlü,mutlu ve huzurlu bir bebek olan kızımın bu süreçten etkilenip asık suratlı bir bebiş olmaması en büyük duam. 

Demem o ki hakkaten anne baba aynı olsada her çocuk farklıymış.O yüzden elde tek çocuk varken sakın başkalarının çocuğuna göz süzmeyin 2.lerin ne olacağı hatta 3.lerin(Allah korusun) ne olacağı belli olmuyor.Öyle sağda solda tek çocuğunuz varken çocuk gelişim uzmanı kesilmeyin 1.çocuğunuza sözünüz geçiyor olabilir ama 2.çocuk size hayatı baştan yazdırabilir bunu hiç unutmayın.

Ela sağolsun bunu benim kafama iyice kazıdı.

Aa buarada artık gurur ve onurla #elvedaemzik diyebiliriz ;)

NOT; Bu süreçte destek olan başta kocam olmak üzere küçük abimize ve anneannemize teşekkürü borç bilirim.

Sevgiler, 
#öğrenenanne
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 yorum:

  1. Gerçekten 2 çocukla hayat bambaskaa sorumluluk çok fazla allah kolaylık versin sanada banada

    YanıtlaSil
  2. aminnn çok zor gerçekten yada biz çok irdeliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. sizin macerayı okumaya geldim. Yağızda insan evladı :) ay çok güldüm ya aynı şeyi bende yaşıyorum. Defne diş konusunda hiç sorun çıkarmazken zeynep te epey zorladı.. Çok şükür haletmişsiniz yinede ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla her çocuk farklıymış gercekten :) evet yazılarını okuyorum da aynı şeyler yaşanıyor resmen :)

      Sil
  4. benimde 17 aylık bi oğlum ve oğlumun iştah propleminin hediyesi 4 ayına girmiş bi kızım var bi kaç yazıyı okudum ve bence biz sizle çok iyi anlaşacağız işte bende tam yolun başındayken ne yapsam ne yapmasam hiç kestiremiyorum kendim içinde bişi yapmalıyım yoksa eve tıkıldım diye bunalırım ben diye açıköğretimede girdim sırf ikinci çocuk oldu diye sizi ne iyi anlıyorum ve beni ne iyi anlarsınız biliyorum... takipteyim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zor dimi sanırım seninkilerin arasıda az allah yardımcın olsun bizim 8 yaş olmasına rağmen zorlanıyorum :) açıköğretime girmen iyi olmuş kendin için bisey yaptıkça daha iyi hissedersin kendini çabalamaya devam vazgecme sakın ;) blogun varmı goremedim?

      Sil
  5. yok o iş sizde ben okuyorum sadece...

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe