24 Eyl 2014

Zamane Çocukları

Ela had safhada uykusuz bir çocuk uyutma uyumaz yani o derece.Hiç öyle uyku sersemliğide yaşamaz.

Bu yüzden akşamları Ela  nın uyku saati yaklaştığın da bizi bir stres sarıyor.Beni asla istemiyor babasıyla birlikte odasına gidiyor battaniyesini alıp yatağına yatıyor babasını da yatağın tepesinde dikiyor.Tam daldı heralde kaçayım diyorsun parke çıtırtısına bağırıyor.Benim 45dk kadar yatağın başında dikilmişliğim var.Fakat babasına kıyamıyor olsa gerek en fazla 20dk da dalıyor.

Dün gece babamız iş yemeğindeydi eyvah nasıl uyuturum Ela yı diye beni bir panik sardı.Oyunlar oynarak bayağı bir yordum duş aldırdım kitap okuduk hadi yatalım dememle kıyamet koptu tamam dedim sustu.Gittim kendi yatak odama oturdum aldım elime kitap okuyor gibi yaptım ışıkta kapalı dayanamadı geldi yanıma çıktı.Ben saklayana kadar yan tarafta cep telefonumu gördü aç dedi "finger family "videosu favorimiz onu açtık ben anlamadım birden ninni bölümüne girdi sanırım başladı telefonda ninni çalmaya şu meşhur "dandini dastana " ninnisini 30dk olarak video yapmışlar bir elinde ninni çalan telefon diğer elinde battaniyesi hiççç gözyaşı dökmeden,çığlık çığlığa bağrışmadan kıçını döndü uyudu bizim küçük hanım.O halinin fotosunu çekmeyi isterdim ama malesef telefonum elindeydi.

Şimdi ben o ninniyi her gece söylemeye çalışırken bağırmaktan dinlemeyen aman teknolojiye çokda alışmasın diye çabalarken youtube dan ninni dinleyerek uyuyan 1,5 yaşında ki çocuğa ne desem ne yapsam boş.

 Ela yı yatağına yatırıp kalktım Yağız hadi yatağa dedim "Ela ile yattın benimlede yat "dedi aa süper hadi gel yatalım birlikte sana ninni söyleyim dedi "off anne saçmalama ben 9 yaşındayım" dedi beni de yanına almadan gitti yattı.

Hayır üzüldüğüm acaba sesimmi çok kötü diye düşünüyorum :) Hepte istemişimdir kollarımın arasında ninni ile uyuyan bir evladı ama kısmet olmadı bir türlü.Yağız başını yastığa koyduğu gibi uyurdu ninniye gerek kalmazdı sıkıntılı sarılmama da izin vermezdi.Ela desek fazlaca sıkıntılı uyku sevmez öyle sıkıştırıp kolumda uyutucam mümkün değil.Benim de kaderimde telefondan ninni dinleyerek özgür uyuyan evlat varmış napalım sağlık olsun :)

Sevgiler,
(sanırım)sesikötü anne :)

4 yorum:

  1. hayattaki en güzelve sorumlulugu en agır olan meslek annelik helede iki tane zor dogrusu sizi takibe aldım http://keremlegunler.blogspot.com/ bizim adresimiz bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en zor ama en güzel meslek sanırım :) bende sizi takibe aldım sevgiler ;)

      Sil
  2. merhaba keşfe geldim :) bu güzel anneyi takipteyim sesi kötü olsa bile:)
    bana da beklerim http://suhedanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) sağol canım ya sesime rağmen takip etmene çok mutlu oldum.bende seni takibe aldım sevgiler ;)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe