12 Eyl 2014

SESSİZ ÇIĞLIK

Uykusuzluk,yorgunluk ,dinlenememe artı üzerine düşüncesizce soğuk birşey içme başarımla Pazartesi gününden beri seslerim kısık.

Telefonla konuşurken birkaç kişinin korkup yüzüme kapatmışlığı var.Ihlamur , pekmez,ballı tarçın gibi şeyler deneyip birde ilaç bile içtim.Ama ilginçtir ki düzelme yok.Boğazlarım ağrıyor ,öksürüp aksırmıyorum da sadece seslerim yok.Allah ım ne önemli birşeymiş diye düşünüyorum insan sağlığının kıymetini gerçekten  kaybedince anlıyor.

İnternette ses kısıklığı ile bir araştırma yapayım dedim.Sağolsun sanal alem 3 günden fazla süren ses kısıklığı kanser işareti olabilir bilgisiyle tümör e kadar teşhiş koydu.Acilen okumayı bıraktım.Dr gitmek gerek de onada vakit yok oda ayrı bir konu :)

 Kendimi geçtim en büyük endişem gripse yada mikrobik birşeyse ve çocuklara bulaşırsa diye düşünüyorum.Zaten bütün gün anneye hasret kalan çocukları akşamları kendimden uzak tutmak çok zor.İzin alıp dinlenmek istiyorum ama aklıma evde çocuklarla olacağım ya onlara bulaşırsa düşüncesi giriyor vazgeçiyorum.Ne garip bir duygudur bu annelik hele ki benim gibi herzaman her koşulda
"ÖNCE BEN" diyen insan bile özellikle sağlık için kendini en son sıraya atabiliyor.

Buarada eşim 2 gün izinli çocuklar ona emanet her sabah zırt telefon arka fonda bir ağlama bir çığlık sesleri.Duyan evde savaş var sanır.Yağız babasını delirtmeyi çok iyi biliyor baba oğul değilde 2 koca insan gibi kavga ediyorlar.Hergün yeni bir şey aldırma çabası var bana yapmıyor ama babasına gelince sınırları zorluyor.Eşim şimdi kızıyor ama bunda kıyamayıp benim engellemediğim zamanlarda her dediğini yapmasının katkısı büyük.Yoksa bana okadar diretip uzatamıyor.2 günde isyan bayrağını çekti hayır ben işyerindeyim benim ne katkım olur ki beni arayıp bağrınıyorlar onu anlamıyorum zaten sesim çıkmıyor duyuramıyorum kendimi :) şuan gülüyorum ama ciddi bir sinir harbi yaşadık sabah sabah.

Birde bu psikolojiyle aklıma (her annede oluyormu bilmiyorum ); hastayım ya sesim çıkmıyor ya annesi hasta olan çocuklar geliyor kuruyorumda kuruyorum.Sonra bol bol dua edip halime şükrediyorum.

Allah herkese ilk önce sağlık versin gerisi hikaye...

Not: Başlığa baktımda kitap ismi gibi olmuş :)

sevgiler,
#hastaanne Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 yorum:

  1. Merhabalar,

    Blogunuzu çok beğendim yazılarınız harika bundan sonra takipteyim bende bloguma beklerim :)

    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim begenmene sevindim :) bende seni takipteyim ;) sevgiler..

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun cnm, ah bu annelik halleri.seni çok iyi anlıyorum.tez vakitte iyileşmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol cnm çok şükür atlattım haftasonu cocuklarla koştururken hastalık falan kalmadı :)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe