29 Eki 2014

Kışlık Çocuk Patikleri

Ela ya ev ayakkabısı çok aradım.Ayakkabı gibi birşey aldım bizim ateşli rahat edemedi.

Sonra penti de bu kalpli patikleri buldum.Kalbin içindede çıngırak var Ela koştukça ötüyor hangi odaya girdi hemen anlıyoruz :) Altlarıda kaydırmaz olduğu için  daha bir güvenli.


Penti de genelde çocuk ürünleri 2 yaştan başlıyor ama bu patiklerin kalıpları küçükmüş bizimde çok işimize yaramış oldu.

Makinada da yıkanabildiği için her anneye tavsiye ederim ;)

Sevgiler,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. bende böyle bir arayıştaydım. 2 yaş bizim için büyük olabilir ama yinede hemen bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende öyle diyordum cnm kalıpları küçükmüş ela 20 numara giyiyor ve oldu.

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe