14 Eki 2014

Herkes İYİ de ben KÖTÜMÜYÜM?

Ben kötü biri değilim ama iyi biri de olmak istemiyorum.

Bin tane iyilik yaparsın hatırlanmaz bir tane hata yaparsın yıllarca unutulmaz.

İnsanlara zerre kadar güvenim kalmadı benim gibi biri için böyle yaşamak çok zor.Her sevdiğim insana gözüm kapalı güvenerek yürümek isterim ben.Ağzımdan çıkanları başka yerde duymam heralde diye bir ışık bile yanmamalı kafamda.Kalbimde dahil herşeyimi paylaşırım.

İşte her üzüntümün sebebide bu pis huylarım oluyor.1 hata yapan kötümüdür ya da 1 iyilik yapan hemen iyi insanmı olmuş oluyor emin değilim artık.Kolay kolay insan kıramam ben kabul sinirlendiğimde, çok fazla damarıma basıldığında ağzımdan çıkanları da kontrol edemem.Hataylıysam özür dilerim.Ama özür dileyip aynı hatayı bin kere de yapmam.

Silerim de çok pis ben hatalıysam yıktıysam beni de silsinler ama açık olsun herkes.Şapkasını önüne alsın da bir düşünsün yargılamadan sorgulamadan tanımadan asmak kesmek kolay ne oluyor bir desin.Kimse demiyor bende demek istemiyorum artık.

Paçalarımdan nur akmıyor ama art niyetli de hiçbir zaman olmadım.

Empati kurup başkasının adına üzülmekte istemiyorum.Elbette başkasının üzülmesine sebep olmak da istemem.31 yaşındayım hala aşamadığım şeyler var.Herkesin gözünde iyi olmak değil derdim.Varsın kötü bilsinler beni nasılsa iyi olunca da madalya takmıyorlar.Artık fazla insan da aramıyorum hayatımda ailem eşim çocuğum 1-2 de dostum huzurlu olmama yetiyor.Yeter ki insan olduğumu unutmasınlar canım yandımı canlarını yakacağımı bilsinler.

Ben hata yaptıysam aylarca yıllarca unutmam kendime hep hatırlatırım.İyi birşey yaptıysam da kendime unutturmam gurur duyarım.Teselliyi kendi kendime yaratmak beni her zaman çaresiz durumdan kurtarmıştır.Ama dışarda durum böyle değil artık insanlar hayata olan öfkesini karşısındakinden çıkarıyor.Mutsuzluğuna dışarda sebep arıyor.Başkalarıyla uğraşmaktansa dön bir aynalara bak benim hatam neydi nerde ne yanlış yaptım de.Başka türlü huzuru kalbine yerleştiremez insan.

VE unutma kimse bulunmaz hint kumaşı değil her boşluk doluyor , her yara kapanıyor sağlıklıysan çoluğun çocuğun yanındaysa hayata karşı 1-0 öndesin.

Kısaca , önce kendi sevmeli insan ,kendi hatalarına bakmalı,kendi yanlışlarıyla yüz yüze gelmeli.Belki ozaman iyi bir insan olmaya adım atılabilir.

Yok valla isyanda değilim kızıyorum artık etrafımda olan bitenlere sadece bu :)

sevgiler,
sadece GÜLŞAH





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 yorum:

  1. Aranda mesafelerde olsaa,DOST,herzaman heryerde CAN DOSTTUR....
    Bugün bolğunda bu yazıyı okuyunca birkez daha şaşırdım...Arada iletişim kurmayı geciktirdiğimizde bile(bu sadece 1-2 saatlik gecikmeler) yüreklerimiz bir...
    Bu yazınnn resmen yüreğimdeki cümlelere tercüman oldu...
    Herzamanki gibi MUHTEŞEM bi yazı olmus canım...
    Senin gibi ''KARDEŞİM'' olduğu için çok şanslıyım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sanslıyımmm canım benim ruh ikizim hehehhe

      Sil
  2. kızmakta çok haklısın gülşah. yakındığın şeyler varolan şeyler. ama hayat böyle işte maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle canım malesef herkesle sınırı mesafeyi korumakta fayda var nefes aldığımız muddetce her türlü insanla karsılacagız hepimiz

      Sil
  3. Gülşah'ım seni o kadar iyi anlıyorum ki, valla durum aynen anlattığın gibi o yüzden sakın, sakın kimselere hele hele konu komşuya sebepsiz - içinden geldiği için- iyilik filan yapma, ben yaptım hem de yıllarca! Sonuç: menfaatleri olduğu sürece senden iyisi yok! Menfaatleri yoksa en kötü gününde kapına bile gelmiyorlar. Sahte sahte sahte dostluklar! İyilik edeceksen kendi ailenin üyelerine et, ya da sokakta dilenciye hiç olmazsa bir dua eder:) ben ağzımın payını aldım. Aynen senin gibi düşünüyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy cok dogru dediklerin canım ya iyilik falan hikaye artık kim hakediyor kim haketmiyor ayıramıyorsun zaten.senin komsuları biliyorum ya okumustum evlerden ırak hepsi :)düşmanım basına vermesin allah oyle komşu :)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe