21 Eki 2014

L'Oréal Infallible Kalıcı Rujlar



Daha önceki yazımda TIK TIK çok fazla kuruyan çatlayan dudaklarım olduğundan bahsetmiştim.Tabi bu bir kısır döngü kuruyor çatlıyor ben yoluyorum tekrar kuruyor çatlıyor ben yoluyorum derken dudaklarımın canına okuyorum o yüzden kolay kolay ruj yada nemlendirici sürmeden durmam.

Normal rujları sürüyorum bir süre sonra bir bakıyorum yolma eğilimine geçmişim ve dudakta ruj falan kalmamış.

Gün içinde de farklı renk rujlar kullandığım için kalıcı rujları hiç denememiştim ama merak edip Loreal rujunu aldım bir tarafı nemlendirici diger tarafı gloss gibi renklendirici.Önce renkli kısmı sürüyorsun hemen dudakta kuruyor ve üzerine nemlendirici kısmını sürüyorsunuz o an süper görünüyorlar.

Ama gel gelelim bende pek işe yaramadı çünkü üste sürdüğüm nemlendiricinin etkisi hemen geçti ve dudaklarım inanılmaz kurudu.10 dk bir nemlendirici sürmek zorunda kaldım.

Valla birkaçkere daha denedim nemlendiriciyi altta renkli kısmı üste de sürüp zorladım ama yok yani sınıfı geçemedi bu ruj bende :)

Birkaç yerdede okudum çok fazla kuru dudaklarda işe yaramıyormuş keşke almadan önce okuyaydım daha iyi olurdu.

Hal böyle olunca bugün vedalaştık kendisiyle...

sevgiler,
bakımlıanne


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 yorum:

  1. Bende de aynı sorun var. Kalıcı rujlar yaramıyor.

    YanıtlaSil
  2. son yazıma bi baksan yaaaa amaaa yaaa

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Sephora'nın kalıcı rujları güzel kurutmuyor :)

    Bu arada Blogger dayanışmasından geliyorum bloğunu takipteyim bana da beklerim www.pembemakyajcantam.blogspot.com

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe