31 Eki 2014

Herkes ANNE OLAMAZ!


Bu haberi okuyunca resmen insanlığımdan utandım.Bu çocuğun engeli varsa bu eylemi yapan annelerin akıl ruh sağlığı yerindemi peki ? Tabii ki HAYIR.

Yarın kendi çocuklarının engelli olmayacağının garantisini kimden aldılar acaba?Bir annenin vicdansız olmasını anlarımda koca sınıfta bir tek anne bile vicdan yapıp durun demedimi ya?Çok üzüldüm gerçekten bu anneler birde evlat yetiştiriyor gelinde hayır bekleyin onların yetiştirdiği çocuklardan.

Engelli çocuklara sahip olan anneler herzaman özeldir asıl onlardır anne ben kendimi bile her zaman eksik görürüm onların yanında.Kendi hayatından vazgeçmek ne demektir en iyi onlar bilir.Ben ölürsem evladıma kim benim gibi bakabilir kaygısını en iyi onlar taşır.Bu olayda en çok o anne için üzüldüm çocuğunu mutsuz görmek beni bile buralardan bukadar üzdüyse onu kahretmiştir.

Ne diyeyim Allah ıslah etsin insanlıktan çıkmak üzereyiz gerçekten!!! Allah kimseyi düşürmesin ve çocuklarımızdan böyle insanları uzak tutsun.

Herşeye rağmen sağlıklı ve mutlu haftasonları dilerim,
Sevgiler,
öfkelianne Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 yorum:

  1. Gülşah'ım bu nasıl iş! Yani veliler çocuklarını niye okula göndermemişler ? Aklım almıyor :( hayır acaba çocukta engel derken zeka engelli de ayrıca saldırganlık filan mı vardı hani orada herkese saldırıyor muydu? Ben böyle bir şey olduğunu düşünmek istiyorum yoksa aklıma kaçıracağım :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok be cnm cocugun engeli %30 yani kısmen engelli saldırgan olsa zaten başka özel bir okula alırlar bu tamamen işgüzarlık baska anlamı yok

      Sil
    2. ne kadar ayıp etmişler hayret bir şey yahu! :( resmen rezalet! Başka ülkede olsa kıyamet kopartırlardı...

      Sil
  2. Bende üzülerek okudum haberi.
    Nasıl vicdanları var, böyle insanların.
    Kendileri biliyorlar mı yarın başlarına ne gelecek?
    Allah ıslah etsin.
    Sevgilerimle.. Öfkeli anne

    YanıtlaSil
  3. Bunu yapan anneler, gerçekte herkesin potansiyel bir engelli olduğunu unutuyolar sanırım. Üzücü... :/

    YanıtlaSil
  4. bu haberi okuyunca benim de kanım dondu! 6 yaşına kadar sağlam yaşamış 6 yaşından sonra engelli! olmuş bireyim ben. benim okulumda öğretmenim bana ayrıcalık yapmadı ama arkadaşlarımın annesi öyle davranmadı yani. insanlık kalmadı ki zamanımızda. hadi ilerde kendi çocukları da hastalıktan, kazadan engelli olursa napacaklar??? işte onu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende onu anlamıyorum işte okaar veliden biride demedimi ya benim cocugumunda basına gelirse diye yalan haberdir diye cok dusundum ama bir arkadaşım resmen doğru olduğunu vurguladı

      Sil
  5. Vizdan insanın en değerli duygusudur.Vicdandan yoksun insanlardan allah hepimizi korusun.Toplum olarak bukadar duyarsız olan nasıl bir gelecek yetiştirirki.Bir anne olarak büyük hicap duydum inanın.:((((
    Bu arada Merhaba ,soslubademin blogerler kaynaşşın etkinliğinden geliyorum.
    Sitenizi takibe aldım banada beklerim.
    Bloğumun ilk çekilişinide başlattım ,sizide davet ediyorum.
    Sevgiler

    http://hobium.blogspot.com.tr/2014/10/hobium-blog-cekilisi-basladhaydi-sende.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn insanlıktan utanılcak hallerdeyiz :( blogunu takibe aldımmm ;)

      Sil
  6. velilerin yaptıgını anlayamadım. bu neyin öfkesi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi başlarına gelmeyecek garantisini aldılar heralde

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe