1 Mar 2016

Mart

Severim Mart ayını. İlkbaharın gelişini müjdeler. Soğuktur kazma kürekte attırabilir ama sıcak havaların habercisidir.

Özel bir aydır. Kendi doğum günüm, kızımın doğum günü bu aydadır. Balık burcunu simgelediği için biraz huysuz olarak görsemde tüm aylardan daha özeldir bu ay.

Şubat ayında kendime koyduğum hedefleri tutturamam ben ama Mart ın bana gaz veren bir tarafı vardır.

Bu ay daha çok yazı yayınlayıp daha çok kitap okuduğum görülebilir. Ve nedense diğer aylarda deli gibi koştururken Mart ayında yavaşlarım ben. Yeni bir yaşa girdiğim içinmi yoksa kızımın yeni yaşını hatırlattığı için midir bilmem ama daha bir günleri sindire sindire geçiririm. Her anı yaşarım ve her anı not ederim.

Doğum günü hazırlıklarını Mart ayında yapmayı sevmem o telaş beni yoruyor. Son günlere yakın tam vazgeçecek gibi oluyorum sonra hevesle doğum gününü bekleyen kızçeyi görünce yine başa sarıyorum. Şaka değil valla düğün cemiyeti gibi pasta tabakları bile pahalı birde işin içine karakterler girince dünyanın parasını topluyor adamlar. Hele o kostüm fiyatları nedir anlamadım sadece 2 saat giyeceği bir kıyafete o paralar istenirmi yazık günah. Neyse yine aklım bunlara kaydı her an vazgeçebilirim zaten :)

Yeni yaşıma stresten uzak ( ki zor) sakin, yavaş ve de kafam rahat girersem tüm yaşımın öyle geçeceğine inanırım. Pek öyle olmuyor ama olsun umutları büyük bir insan olmaktan zarar gelmez :)

Kısaca bu ay kimseyi sallamam arkadaş acele işlere de bu ay katılmam Nisan da görüşürüz artık bu ayı sakinlik ayı ilan ediyorum. Ela yı da 1 aylığına isteyen birine ödünç verebilirim doğum gününe yakın geri alırım :))

Sevgiler,






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 yorum:

  1. Bizde mart ayı biraz telaşlı geçiyor. Hem eşimin hem ufaklığın doğum günü. ELa ile aralarında gün var demekki. Onur 14 mart ela kaç?
    Gülşahcım senin yazılar bana düşmüyor neden ki? Ancak adresini yazıp girersem görebiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ela 19 mart ben 15 mart :) balık burcu demekki Onur da çok ağlıyormu merak ettim :)
      belki izleyiciler kısmından hesabın kapanmıstır tekrar izlemeye almayı denesene canım düzelir sanırım benimde oluyor cünkü bazen

      Sil
  2. şimdiden iyi yaşlar hem Ela'ya hem de sana :-))

    YanıtlaSil
  3. mart ayı benimde doğum günüm yavaşlamak en güzeli çok doğru yeni yaşın elanın yeni yaşı hepinize güzellikler getirsin

    YanıtlaSil
  4. Gülşah'cığım ne güzel böyle peşpeşe doğum günü kutlayacaksınız:) Ama bence - naçizane - öyle bir takım insanları zengin etmeye hiç gerek yok:) sen zaten harika şeyler yaparsın, kostüm filan boşver nasılsa hediye getirecektir arkadaşları...:) şimdiden nice yıllara...unutmam umarım 15 ve 19 martı bu balık hafızamla:((

    YanıtlaSil
  5. benim oğlan da 4 mart:) balıklar cemiyeti oldu :) evet gülşahcım o kostümlerdir tabağıdır vs .çok pahalı. adamlar işlerini biliyor nasılsa aileler kıyamayacak diye ne alırlarsa kar. ama yine de insan kıyamıyor çocuğuna :) her ikinize de güzel yaşlar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Bazen hayatı yavaşlatmak iyi geliyor insana. Sonra nasılsa hızlanıyoruz.
    Baharda doğmuş olmak hep güzel gelir bana . Ben de baharın bir başka ayında doğmuşum.
    Sağlık ve mutlulukla güzel günler, yıllar diliyorum.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Mart benim de anne olduğum aydır:) Doğumgünü hazırlıklarımız şubattan başlardı. Ama delikanlı oldu artık, kendimi bir boşlukta hissediyorum o yüzden parti yapmayınca ;)

    YanıtlaSil
  8. biz o dogum gunu telasini daha yeni atlattik.. darisi basiniza.. Hazal da balık ama subat baligi :) nice senelere hem Ela'ya hem size..

    YanıtlaSil
  9. Benim küçük oğlum da 15 mart doğumlu.....Bu yıl derslerinden durumun farkına varamadı sanırım Değilse 1 ay önceden başlardı telaşımız....

    YanıtlaSil
  10. Her ikinize de şimdiden nice mutlu seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Doğum günleriniz yakın olunca hem çok telaşlı olur hemde daha heyecanlı az kalmış .:)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe