19 Mar 2016

Veee 3 YAŞ


Kızım,

Sen olmasan ben her gece deliksiz uyurdum.
Sen olmasan ben yıllar sonra en başa dönüp tuvaletlerde vakit harcamaz, en yeni bezleri denemez, kusmuk temizlemez, her gece yapılacak etkinlik araştırmak zorunda kalmazdım.
Sen olmasan ben bu kadar sık derin nefes alıp içimden 10 a kadar sayarak sakinleşmeye çalışmak zorunda kalmazdım.
Sen olmasan kız reyonlarına bu kadar para dökmezdim.
Sen olmasan ben gecelerce uyku eğitimi nedir bilmezdim.
Sen olmasan oyuncak mutfakta saatlerce yemek yapıp torun bakmazdım.
Sen olmasan evcilik oynadığım yılları hatırlamazdım.
Sen olmasan bebek reyonlarında bu kadar vakit harcamazdım.
Sen olmasan paraya kıyıpta aldığım rujlarım sağlam kalırdı.
Sen olmasan topuklu ayakkabılarımın ömrü daha uzun olurdu.
Sen olmasan kız çocuğu yetiştirmenin kendine rakip yetiştirmek olduğunu bilmezdim.
Sen olmasan geceleri sırf sen uyanma diye parmak ucunda yürümezdim.
Sen olmasan kız çocukları annelerinin kumasıdır ne demek bilmezdim.
Sen olmasan işten eve yorgun gidince saklanbaç oynamak zorunda kalmazdım.
Sen olmasan etrafta bu kadar çok toka dağınıklığı olmazdı.
Sen oldun ben bir daha doğdum...

KIZIM en tatlı yol arkadaşım;
Sen olmasan ben pembe rengi bu kadar çok sevmezdim.
Sen olmasan ben kız annesi olmanın zevkine varamazdım.
Sen olmasan ben kendi içimde ki renkleri keşfedemezdim.
Sen olmasan ben bütün yorgunluğuma rağmen sıcacık gülümsemenle bu kadar enerji dolu olmazdım.
Sen olmasan ben bir gülüşünle hayata daha bir sıkı sarılamazdım.
Sen olmasan ben kahkahaların her kapıyı açtığına şahit olamazdım.
Sen olmasan ben çok uyur ve günü erkenden yakalayamazdım.
Sen olmasan ben eksik kalırdım.
Sen olmasan ben asla bir prenses annesi olamazdım.
Sen doğdun ben tamamlandım
Sen doğdun ben kız annesi oldum.
Sen doğdun ben hayallerimde ki kız çocuğuna kavuştum.
Sen doğdun ben yine evlat sevgisinin tarif edilemez bir duygu olduğunu anladım.
Sen doğdun ben içimde ki kız çocuğunun hala yaşadığını gördüm.
Sen doğdun içimde ki solan çiçekler tekrar canlandı.
İyi ki doğdun canım KIZIM.
Sağlık ve huzur dolu yılların olsun.

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MELEĞİM
Seni Çok ama Çok SEVİYORUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

38 yorum:

  1. İyi ki dogmus prenses:) Allah size bagislasin. Mutlu huzurlu omru olsun...

    YanıtlaSil
  2. İyi doğmuş güzel yüzlü tatlı ailesiyle nice sağlıklı güzel yaşları olsun

    YanıtlaSil
  3. Ya canım ya Allah evlatlarına uzun ömürler versin. İyiki doğmuş bızdık :)

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu yılların olsun annen,baban ve abinle. Büyü geleceğimize umut ol şirin kız. .

    YanıtlaSil
  5. Prensese mutlu sağlıklı yıllar diliyorum. Maşallah dünya tatlısı, yüzünden gülücükleri eksilmesin..

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yazmışsın Gülşah'cığım, doğum günü kutlu olsun küçük prensesimizin, maşallah, nice yıllara. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah. İyi ki doğmuş,ailesiyle birlikte nice mutluluk ve huzur dolu yaşlara. :)

    YanıtlaSil
  8. Doğum günü kutlu olsun mimik prensesin:) hepbirlikte nice senelerniz olsun sağlıkla inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. Yıllar bu güzel uğraşılarla su gibi akıp geçecek. Bu kararmış gürültülü dünyayı çocuklar güzelleştirecek. Hepimiz onların sağlıkla, mutlulukla büyümelerini bekliyoruz.
    Kız annesi olmak ne güzeldir.
    Daha nice yaşlara...

    YanıtlaSil
  10. Oyyy kuzucum doğum günün kutlu olsun.. Ömür boyu ailenle sevdiklerinle güvendiklerinle olman dileğim.. Allah'ım bağışlasın, esirgesin korusun. Amin..

    YanıtlaSil
  11. Nice güzel yılları olsun Ela kuşun öpüyorum çok 😘

    YanıtlaSil
  12. Nice nice senelere maşallah çok tatlı ya :))

    YanıtlaSil
  13. Yuzunun hep guldugu saglikli mutlu nice yillari olsun

    YanıtlaSil
  14. Allah'ım bu kadar mı güzel olur bir bebek :) Nice huzur ve sağlık dolu yılları olsun güzeller güzeli meleğin :-* Bir abla seni çok seviyormuş deyip öpün benim için <3

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzel bir yazı! Ellerinize sağlık :) Küçük prensesin doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Çok çok güzel yaşları olsun bu güzelliğin:)))

    YanıtlaSil
  17. Masum bir gülüş insanı arındırıyor ve huzur veriyor bir anda..Maaşallah şirineye..Güzel bir ömür dilerim..:)

    YanıtlaSil
  18. Nice yaşlara Ela.. Sağlık ve mutlulukla..

    YanıtlaSil
  19. Çok çok güzel yaşları olsun bu güzelliğin:))

    YanıtlaSil
  20. Mucizelerle dolu bir hayatı olsun minik prensesin... Rabbim inşallah bana da nasip eder :)

    YanıtlaSil
  21. Nice mutlu yaşları olsun :) o kadar tatlı ve şirin ki Allah bağışlasın. Benim de 5 aylık bir kızım var yazınızı gözlerim dolu dolu okudum :)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel bir yazıydı. Uzunca bir yorum yazmıştım, ulaşmadı demek ki.

    YanıtlaSil
  23. Daha nice mutlu yılları olsun güzel Eloşun :)

    YanıtlaSil
  24. Ay yerim ben onun güzel bakışlarını.Mutlu mutlu yılları olsun.Doğum günü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  25. Nice mutlu yaşların olsun güzeller güzeli. Ailenle, sağlıklı, başarılı, huzur dolu bir geleceğin olsun.

    YanıtlaSil
  26. Allahım maşallah kuzucuk. iyi ki doğmuşsun . gülşahcım ne güzel yazmışsın bu yazı o kadar güzel bir hediye olacak ki kızına büyüdüğünde .. sevgiler

    YanıtlaSil
  27. maşallah güzelliğe , mutlu keyifli yaşlar ikinize de :):):)

    YanıtlaSil
  28. Oh maşallah ya Ela'ya bayılıyorum (:

    YanıtlaSil
  29. Nice senelere çok güzel yazmışsın çok duygulandım .-))

    YanıtlaSil
  30. ay çok tatlı maşşallah nice mutlu senelere cnm :)

    YanıtlaSil
  31. ya gülşah bu ne güzel bir yazı olmuş yaa :)

    iyi ki doğdun ela! :)

    YanıtlaSil
  32. Maşallah sana sağlıkla aydınlık yollarda gönlünce ilerle .

    YanıtlaSil
  33. en mutlu günlerimde yazılarım altında sizlerin yorumlarını görmek beni gerçekten çok ama çok mutlu ediyor. Sizlerde benim ailemsiniz hepinizi seviyor ve öpüyorum güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederimmmmmm

    YanıtlaSil
  34. Presnsesin doğum günü kutlu olsun.Sağlıklı,mutlu nice yaşlara.Maşallah...

    YanıtlaSil
  35. Evlatlarla ilgili En güzel tarifi dile getirmişsin...
    İyiki doğmuş iyiki tanıdık Ela'yı:) çok cimcime bir kız...

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe