15 Mar 2016

Yeni Umutlar ve Hayaller

aile fotoğrafı


Hoşgeldin yeni yaşım, temiz sayfalarım, küçük umutlarım, büyük hayallerim...

Gel otur karşıma önce anlaşalım. Önümüzde koca bir 365 gün var. Beni yoran insanlardan uzak duralım birlikte. Kaçmak istediklerime arkamı döndüğümde vicdanımı duyurma bana beni destekle ki arkama bakmadan önüme devam edebileyim.

Koruyucum Allah tır ama sende bir el atsan güzel olur. Bakma yaşım ilerliyor ama içimde ki çocuk hala büyümedi ayağım takıldığın da hemen kalkmak yerine düştüğü yerde ağlamaya başlıyor beni de kendine uyduruyor. Sen bize sahip çık. Kendini, varlığını, olgunluğunu hatırlat bana sık sık.

Sırtımı birilerine dayamayı severim. Hoşuma gider güveneceğim insanların elini tutmak. Ben uyarıyorum kendimi hep git duvara yaslan, illa birinin elini tutacaksan da diğer elini tut diyorum ama kafa 20 li yaşlara gidip geldiği için sallamıyor bu uyarıları. İlk darbede yaşımı ve tecrübelerimi hatırlıyorum. Bu sene artık hiç hatırlatma yapmadan unutmayayım yaşımı.

İyi günümde de kötü günümde de çok şükür en büyük destekçim önce kendim oluyorum. Düştüğümde kaldırıyorum, üzüldüğüm de kendimi motive ediyorum, yeri geliyor gaz veriyorum kendime ama bir türlü sakinleşme sürecine kendi kendime geçemiyorum. Bu konu da bana yardımcı ol fevriliğim dursun artık. Haksızlığa gelemiyorum diye diye neredeyse tüm insanların üzerine atmaca gibi saldırmak geliyor çoğu zaman içimden sen bi engel ol çünkü bazen ben bile korkuyorum kendimden.

Bana kendim kadar yakın dostlarım var. Sessizce çekip gitmiyorlar, sessizce yanımda oluyorlar ben ne yaparsam yapayım elimi bırakmıyorlar onları kaybetmeme sakın izin verme olur mu? Sayıları bir elin parmaklarını geçmese de olur az ve öz olsun. Çok insan dönemini 20 li yaşlar da kapattım çok şükür. Elimdekiler benimle kalsın yeter.

Benimle her şeye hazır ol. 3 yaş sendromun da bir kızım, erken ergenlik döneminde oğlum var. Yeri geliyor 3 yaşın da oluyorum yeri geliyor 10 yaşında yeri geliyor kendi 18 yaşımda ki kafama bağlanıyorum. Merak etme en son kendime 23 ümde anne olduğumu hatırlatıp normale dönüyorum. Şaşırma her döneme uçmaya hazır ol yeter.

Sabırla gel yanıma ne olur. Buna çok ihtiyacım var kolay yakıyorum limanları gemileri değil bak kökten limanları diyorum öyle tek tek uğraşmaya tahammülüm ve sabrım yok artık. O yüzden diyorum yanına bolca sabır ve tahammül al.

Ben kendimi kolay kolay unutmam ama sen yine de unutursam bana ÖNCE BEN demeyi hatırlatmayı ihmal etme. Ben mutsuzsam kimseyi mutlu edemem. Sahip çıkmam gereken sevdiklerim var benim onların huzuruna onlarında benim huzuruma ihtiyaçları var. O yüzden hep haykır ÖNCE SEN de bana.

Gözümü kör edecek kadar kimseyi benimsememe izin verme. Dostluk uğruna benimsediklerimden çok canım yandı. Aşacak kadar tecrübeye sahibim artık ama sen yine de şu benimseme konusunu unutturma bana.

30 lu yaşlar zordur bilirsin olgunluğun başlar, kimselere eyvallahın kalmaz tek başıma da yeterim artistlikleri alır başını gider. Ayaklarının üzerinde durulmak nasılmış hepsi bu yaşlar da öğreniliyormuş onaylıyorum doğrudur. Yine de sevmem ben egoyu önüme çıkarsa ezer geçerim ısrarla karşıma çıkarma pes edip yenik düşmem ezmeye devam ederim. Bunu da bil.

Her şeyi unutup duruyorum yaş 33 olmuş 30 deyip duruyorum dert etme kabullenirim yavaş yavaş.

Ve son olarak önce sağlıkla gel sonra huzuru çıkar çantandan ailem ve sevdiklerimle kurduğum küçücük dünyama ışık ol ve bana enerji yükle çünkü en çok buna ihtiyacım oluyor.

Ve ve ve bir dilek hakkım varsa içimden geçirmiyorum haykırıyorum sağlık, huzur, para, mutluluk kabul hepsi olsun ama önce sevgi ve barış olsun etrafta gerisini ben hallederim.

Gülşah ÖNEN












54 yorum:

  1. Güzel ve huzurlu yaşlarınız olsun...

    YanıtlaSil
  2. çok duygulandım okurken. nice mutlu sağlıklu huzurlu yaşlar dilerim gülşahcım.

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel, barış ve sevgi dolu yıllara, sevdiklerinle birlikte :)

    YanıtlaSil
  4. nice senelere :) dileklerin kabul görür umarım hepimizin cok ihtiyaci var.. Ben kirklara yaklasirken, 33 kulagima o kadar genc geldi ki tadini cikar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman çok geçiyor kırklı yaşlarımı da yazarım burda inşallah :) kadın her zaman hissettiği yaştadır bosver ben 28 im mesela :) teşekkür ederim güzel dileklerin için

      Sil
  5. Çok güzel anlatmışsın canım.30 lardan sonra saçma şeylere sabır azalıyor gerçekten ama bunun yanı sıra farklı olgunluklar geliyor. Gözümü kör edecek kadar kimseyi benimsememe izin verme en çok bunu sevdim. Yeni yaşınla ilgili tüm dileklerin gerçek olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmmm ;) en çok benimsediklerim tarafımdan canım yandı o yüzden duam dileğim hep bu yönde ;)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun adaşım :) Tüm güzel dileklerine kavuşabilmen dileği ile :) Yarında annemin doğum günü :) Nedense söyleyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) annende bir balık burcu desene simdiden mutlu yıllar dilemiş olayım

      Sil
  7. Ailenle sevdiklerinle ; nice sağlıklı, sevgi dolu yaşların olsun inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Nice senelere... Tüm dilekleriniz en güzel haliyle gerçekleşsin.

    YanıtlaSil
  9. Mutlu yıllar :) 365 günün tamamının keyfi bol, derdi tasası ise çok az olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm sağolasınnn amin inşallahhh

      Sil
  10. Henüz çok genç ama bu satırları kaleme alacak kadar da olgunsunuz. Öylesine güzel, ince, hassas deyişler var ki.
    Umarım yeni yaşınız hep düşündüklerinize uygun biçimde yaşanır. Kendinizi ihmal etmeyin. bu gerçekten önemli. O zaman daha güçlü, daha kararlı yolunuza devam ediyorsunuz.
    Yeni yaşınız kutlu olsun, her şey dilediğiniz gibi gerçekleşsin.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çokkk teşekkür ederimmmm sevgilerrr

      Sil
  11. Nice güzel yaşlarınız olsun. Rakamların ne önemi var, sağlıklı ve huzurlu, sevdiklerimizle geçireceğimiz günler olduktan sonra, varsın saçlarda aklar, gözlerde kırışıklıklar olsun.
    İyi ki doğmuşsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya okadar olmasın daha kırışmasın henüz hazır değilim :) çok teşekkür ederimmm

      Sil
  12. iyi ki doğdun gülşahcım :)

    YanıtlaSil
  13. Yeni yaşınız kutlu olsun umarım dilekleriniz kabul olur, yeni yaşınızda sevdiklerinizle birlikte, sağlık mutluluk ve başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  14. 365 gün 365 sayfa defter demek. Her yaprağına güzel mutlu, huzurlu, sağlıklı anlar sığdırın inşallah. Dediğiniz gibi önce sevdikleriniz ve sizin için öncelikle sevgi, barış, huzur ve mutluluk getirsin yeni yaşınız, gerisini zaten siz halledersiniz :). Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel dilekler bunlar çok teşekkür ederimmmm kucak dolusu sevgiler

      Sil
  15. Ne güzel dilekler bunlar. Yeni yaşın kutlu olsun Gülşah.

    YanıtlaSil
  16. çok keyifli yaşlar dilerim :) cümleleri tane tane okuduğum bu yazı ve en derin duygularını paylaştığın için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Mutlu yaşlar Gülşahcığım, sevgiyle ve sağlıkla geçsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  18. nice sağlıklı huzurlu yıllara, duygulandırdınız çok

    YanıtlaSil
  19. Hadi bu yılımız barışla dolu olsun ve tüm beklentileriniz gerçekleşsin İnşALLAH

    YanıtlaSil
  20. Nice senelere.. İnşallah ailen ile güzel ve mutlu günler yaşarsın...

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel biz yazı olmuş Gülşah umarım yeni yaşın bu anlaşma koşullarına uyar :)
    Nice yıllara sağlık ve mutlulukla inşallah...

    YanıtlaSil
  22. Gülşah'cığım o ne güzel, ne mutlu bir tablo öyle, MAAŞALLAHH....Allah nazarlardan korusun (Amin). Bahar kraliçesine benzettim seni, önde minik bir prenses, yanda da minik bir prens. Eşin çok şanslı. Nice yıllara sağlık, huzur, mutlulukla, tüm dileklerin kabul olsun ....sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ablam benim sen ne güzel bakıyorsun öyle :) tüm güzel dileklerin için çokk teşekkür ederimmmm

      Sil
  23. yeni yaşın çok mutlu geçsin bütün dileklerin gerçekleşsin nice yıllara :-))

    YanıtlaSil
  24. Umut, barış, huzur, sağlık gönlünden geçen ne varsa hepsi ailenle seninle olsun...
    Daha nice güzel geçireceğim yıĺların hep olsun ailenle daim olsun...
    İyı ki doğmuşsun iyi ki blog yazmaya vaşlamışsin ki seni tanıma fırsatım olmuş hemşerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnn çok teşekkür ederim ne güzel bir yorum bu hemşerimm tanışmakta kısmet olur inşallahhh ;)

      Sil
  25. Doğum gününüz kutlu olsun.Yeni yaşınızla çok iyi anlaşırsınız umarım :)Sevdiklerinizle nice güzle günler dilerim...

    YanıtlaSil
  26. Onca karanlık ve üzgün rüzgarın içinde sabah ışığı gibi bir yazı olmuş bu
    Nice mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  27. Nice yaşlarınız nice 365 günleriniz olsun.Sevdiklerinizle beraber güzel, huzurlu, sağlıklı ve mutluluklarla dolu yıllar dilerim.Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederimmmmm kucak dolusu sevgiler

      Sil
  28. Musmutlu , sağlıklı , umutlu , huzurlu , keyifli , aşk , bereket , sevgi ve kahkaha dolu nice yaşlara ....

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe