3 May 2018

Bebek Bekleyen Çiftlere Tavsiye Edebileceğim İsimler


 
Beğendiğim bazı bebek isimlerini paylaşarak çiftlere en heyecanlı dönemlerinde yardımcı olmak istiyorum.

 
Listemi hazırlarken, sevdiğim çiçekleri, bende anısı olan yerleri ve beğendiğim bazı ünlüleri şöyle bir  düşündüm. Her ne kadar bu yöntemler pek çok çift tarafından “çok klasik” olarak görülse de, bana göre en güzel isimleri bulmak için hala en geçerli yöntemler.

 
İşte, özenle seçtiğim kız bebek isimleri:

 
     Pera
     Doğa
     Sezen
     Saynur
     Birbenek
     Günseli
     Bahar
     Yasemin
     Lara

 

İşte, özenle seçtiğim erkek bebek isimleri:

 
     Çağan
     Duygan
     Ege
     Moran
     Fatih
     Berk
     Arın
     Bedis
     Kenan

 
Umuyorum bu isimlerden en az bir kaçını beğenmiş ve listenize eklemişsinizdir.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 yorum:

  1. Güzel isimler var. Bir de anlamlarına bakmak lazım.:)

    YanıtlaSil
  2. bedıs ve saynuru pek begenmedım dıgerlerı guzel ama :)

    YanıtlaSil
  3. Birbenek ismini ilk defa duyuyorum. Oldukça ilginç bir isimmiş. Ben gece ismini çok seviyorum. Sanki arkasında bir sürü anlam varmış ama onu keşfetmen gerekiyormuş gibi. Tıpkı bir insanla tanışırken hissettiğimiz o duyguyu bana veriyor.

    YanıtlaSil
  4. Birbenek ismini ilk defa duyuyorum. Oldukça ilginç bir isimmiş. Ben gece ismini çok seviyorum. Sanki arkasında bir sürü anlam varmış ama onu keşfetmen gerekiyormuş gibi. Tıpkı bir insanla tanışırken hissettiğimiz o duyguyu bana veriyor.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe