15 Eyl 2015

İnstagram Çekilişi


kız çocuk sandalet

 Yaz başında yurt dışından getirttiğim bu sandaletlerimiz numara uyuşmazlığı nedeniyle maalesef hiç giyilemedi. Dolap bekleyeceğine bayram üstü bir takipçimizi sevindireli dedik ve instagram çekilişi başlattık.

Sandalet kauçuk tabanlı ve dediğim gibi hiç kullanılmadı. Ayak numarası ise 23-24

Son Katılım Tarihi : 22 EYLUL SALI

Sizlerde katılmak isterseniz instagram hesabıma beklerim ;)


sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 yorum:

  1. bi kızım yok hatta bebeğim bile yok henüz ama dayanamadım bende katıldım hem belki bana çıkar hem belki kızımda oluverir :)))))))))))

    YanıtlaSil
  2. Çok ciciymiş, kazanan pek sevinecek..

    YanıtlaSil
  3. Ay çok ciciymiş, tam da Maya'nın ayak numarası 23 :D Ama instagram hesabımı kapattım, kullanmıyorum, kısmet..

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şirin, renkleri de çok güzel, çocuk olasım geldi:))))

    YanıtlaSil
  5. hihii bende katılayım İdil ileride giyer :)

    YanıtlaSil
  6. taam duyurayım bunu ben yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Ben hemen katılıyoruuuuum :))

    YanıtlaSil
  8. duyurdum hadi hayırlısıııı :)

    YanıtlaSil
  9. Kaçırdığıma üzüldüm, tam kızıma göreymiş! Kazanan güle güle kullansın inşallah...

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe