4 Eyl 2015

Ne Bekler ki İnsan


huzur veren insanlar

Ne beklerim ben bu hayattan?

Huzur beklerim, huzur alırsam huzur veririm,

Sevgi beklerim, sevilirsem sonuna kadar kucak açarım,

Saygı beklerim, 

Değerli olduğumu hissetmek isterim,

Güler yüzlü evlatlar mutlu bir aile isterim,

Evlatlarımın merhametli olmasını beklerim,

Önce sağlık olsun der, sonra hayırlı bir gelecek beklerim, 

Her şeye doyarak yaşlanmayı beklerim,

Gönlümde bir şey kalmasın isterim,

Keşkesiz bir yaşam yerine "iyi ki"lerle dolu günler dilerim,

İyi gün dostları değil, kötü gün dostları beklerim,

Uçurumun kenarında elimi sağlam tutacak insanlar beklerim,

Kadın olduğumun bir an bile unutulmadığı bir hayat beklerim,

İnsanlığın ölmediği bir millet beklerim,

Sevdiklerimle sınanmamayı dilerim,

Evlat acısını hiç bir annenin tadmamasını dilerim,

Egosuz ve bencillikten uzak bir insanlar beklerim,

Önyargı dan önce empati beklerim,

Yapılan iyiliklerin yüze vurulmamasını beklerim,

Emeklerimin, çabalarımın karşılığını beklerim,

Unutulmamak arada hatırlanmak beklerim,

ve son olarak;

Çocukların ölmediği,

Kadınların bir hiç uğruna feda edilmediği,

Onca emek harcanarak büyütülen evlatların şehit edilmediği,

Bir dünya beklerim.

Ve asla;

Umudumu kaybetmek istemem.

sevgiler...



Hayırlı cumalar, gönlünüzden geçen her dua kabul olsun.


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 yorum:

  1. Yazdıkların uzun gibi gelse, olması gerekenleri sıralamışsın. Dünyayı bu hale getiren insanların adaletsiz davranması mıdır,bilmiyorum.Bu günler zor günler...Sanki sabrımız sınanıyor,sanki insanlığımız sınanıyor.
    Yine de mutlu günler dileyecek bir umudum var .
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Beklentilerinin hepsine aynen katılıyorum, hepimizin duası bu Allah bu mübarek günün hürmetine dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  3. Aynen katılıyorum. Hersey sevgiyle baslar. Sonrasında saygı,adalet, özgürlük gelir. Şükredecek ne cok seyimiz var. Degerlerimize sahip çıkmak yerine. Birbirimizle kin besliyoruz. Kin beslendikce cocuklar ölüyor evlatlar ölüyor. Yazık.

    YanıtlaSil
  4. Bir dua gibi olmuş seninle aynı şeyleri isterim. Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel dilekler ve beklentiler. Gerçekleşmesi çok zor da değil. Keşke hayal olmasa...

    YanıtlaSil
  6. Bütün beklentilerinin gerçekleşmesini diliyorum Gülşah kızım.Mutlu ol inşallah.Ece ablan.

    YanıtlaSil
  7. Tüm dileklerine katılıyorum. Ne yazık ki bizim gibi sadece huzur ve mutluluk istemeyenler yüzünden hayat bu kadar karmaşık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Aynen katılıyorum bu dileklerine, aminnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  9. Ben de bunları bekler ve isterim; ancak çok beklerim gibime geliyor :)) Kalemine sağlık Gülşahçım.

    YanıtlaSil
  10. Umalım da hepsi gerçek olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Pek çoğumuzun beklentilerini dile getirmişsiniz.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe