18 Nis 2017

UMUT Bitmez



Çok fazla yorum yapmayacağım. Ben sadece yetiştirdiğim çocuklarımdan sorumluyum. Dini, Allah sevgisini, vatan sevgisini, insan olmayı, hak yememeyi, kula kulluk etmemeyi çocuklarıma ben öğreteceğim. Saygı ve sevgi içinde çocuk büyütecek ve yaşadığı topraklara sahip çıkmaları için elimden geleni yapacağım. Bugün her 4 kişiden 2 si hala cumhuriyetine sahip çıkıyorsa, akıl oyunlarına rağmen ülkenin yarısı hala direniyorsa her şeye rağmen umut var demektir.

Ve bende umudumu asla kaybetmeden padişahım çok yaşa afişlerine inat çocuklarıma her zaman NE MUTLU TÜRKÜM diyerek demokrasi ve özgürlüğü sağlayan Atatürk'ü anlatmaya devam edeceğim.
Sevgiler,

"Çocuklar geleceğimizin güvencesi yaşama sevincimizdir, bugünün çocuğunu yarının büyüğü olarak yetiştirmek hepimizin insanlık görevidir." Mustafa Kemal ATATÜRK

Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi

Ey Türk Gençliği!

Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.

Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!


Mustafa Kemal Atatürk
20 Ekim 1927


9 yorum:

  1. Umutlar bitmez Gülşah'cığım, inşallah bu kara günlerimiz geçer, yazıklar olsun dört kişiden ikisi cumhuriyetin, Atatürk'ün kıymetini bilmeyecek hale nasıl getirdiler:(((? Dün bir tivitte gördüm, tiviti atan bir kadın, kendi fotoğrafını da koymuş, türbanlı, makyajlı bir tip, demiş ki, aklımda kaldığıyla yazıyorum
    "Madem Atatürk gavurdan memleketi kurtardı niye bu millet saklanarak namaz kıldı yıllarca?"

    PESSSSSSSSS DEDİM. YUHHHHHHHH ulan (affedersin) benim rahmetli dedelerim (hem annemin babası, anneannem, dedem hem babamın annesi, babası) çarşaflı filanmış tabii ki onlar Osmanlı döneminde doğan insanlar sonuçta ama hepsi de Atatürk'ü çok severler, toz kondurmazlarmış, biri Giresun Karadeniz'de ufacak köyde, öteki dedemler kah Bitlis'te kah Burdur'da, öğretmenmiş dedem oraya., buraya tayinlerden sonra İstanbul'a yerleşmişler hiçbirinden duymadım namaz mı yasakmış ülkede? Öyle olsa benim namazında, niyazında anneannemin yatıp kalkıp Atatürk'e küfretmesi gerekirdi...nasıl uyduruyorlar nasılsa adamcağız ölüp gitmiş, at yalanı inanan gerzekler nasılsa bulunur..

    Canım çok öfkeliyim kusura bakma
    sevgilerimle seni ve o tatlı çocuklarını öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuyorlar abla maalesef kimse ne tarih okuyor ne de başımıza gelebilecek ihtimalleri okumuyor EVET diyen çoğu kadın emin ol maddeleri okumadı okuyup inanarak evet diyen varsa saygım inan sonsuz ama araştırmadan kocaları sayesinde evet diyenlere cocuklarımın haklarını helal etmiyorum. Bu topraklarda ezan sesini Atatürk sayesinde duyuyoruz akılları hala almıyor bugün Türkiye Cumhuriyeti ni kuran Mustafa Kemal olmasaydı nasıl ibadetlerini yerine getireceklerdi kafaları almıyor. Öfkeli olma ablacımartık umut var bak artık azınlınta değiliz çok şükür vatanına milletine laikliğe sahip çıkanlar var ve hepte olacaklar. Bu referandum bazılarına çok güzel kapak oldu. Şuursuz bir şekilde zafer nidaları atanları takma bile ;)

      Sil
  2. Yüreğine sağlık be Gülşah.. Ben de Ela'yı kendim yetiştireceğim. Din, Allah, Bayrak ve Atatürk sevgisini ben aşılayacağım. Yeni sisteme inat, benim çocuğum da Atatürk'e bağlı olacak.. Yani umarım başarabilirim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başaracaksın tabi emin ol çocuklarımız çok şükür evlerimizde ibadeti de görüyor sevgiyi saygıyı da görüyor. Atatürk sevgisinide en iyi bizlerden görüyor ve görmeye devam edecek. İbadetlerimizin Allah ve kul arasında olması gerektiğini de öğrenecekler.

      Sil
  3. Olay budur. Benzer bir yazı yayınlamaya hazırlanıyordum tam...

    YanıtlaSil
  4. Bir şey gelince üst üste gelir.Hem özel sorunlar hem ülke sorunları...Kısa sürede aydınlık günler görebilmeyi umut ediyorum.Yazıyı okurken de duygulandım...

    YanıtlaSil
  5. aynı duygular içerisindeyiz bende kızlarımı aynı şekilde yetiştirmek için elimden geleni yapacağım onun için Zeynep Tunçsiper'de bizim verdiğimiz değerlerle eğitim almaya devam ediyor

    YanıtlaSil
  6. Umut hic bitmesin zaten Gülşahcim.
    Bazen bir musibet bin nasihattan iyi olur öyle düşün.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Gülsahçim insallah güzel günler de gelecek. Söylenecek fazla bir sey yok 😳😳😳

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe