16 Haz 2014

3.SINIFA GEÇMİŞ BULUNUYORUZ...

Zaman fazla hızlı geçiyor!

Şaka gibi daha dün anaokuluna başlayan oğlum bugün 3.sınıfa gayet güzel bir başarı ile geçmiş bulunuyor.Hepsi 5 olan karnenin yanında getirdiği KITAP KURDU belgesi beni dünyanın en mutlu annesi yaptı.Yağız ın kitap seven bir çocuk olması için bebekliğinden beri elimden geleni yaptım.Arabadan oyuncaktan çok kitaba değdi o minik elleri.YAğız ı hamile kaldığımda 23 yaşındayım.Hem tecrübesiz hemde çalışan bir anne elinde iyi bir evlat yetiştiremeyeceğim korkusu ile bol bol çocuk gelişim kitapları okudum ve ben o kitapları okurken Yağız hep kucağımdaydı her kitabı sesli okudum o dinlesede dinlemesede...

Beni kitap okurken gören oğlum anaokuluna başladığında okuyormuş gibi yapıp kitaplarının arasına kitap ayracı koyar kendine başucu kitabı yapardı :)

Evet şimdi o minik oğlum tam bir kitap kurdu oldu 2.sınıfta tüm okuduğu kitapları özetledi ve not ettik 200 adete yakın kitap özeti yaptı ee bu belgeyi de alın teriyle haketmiş oldu...

Gurur kaynağım benim güzel bir tatili haketti ve ısrarı üzerine anaokuldan kankası olan arkadaşının yazlığına gitti daha bir gece oldu ama bu ilk benden uzakta oluşu olduğu için çokkkk özledimmm...
Hep başarılarını görürüz inşallah ve hep yanıbaşımızda olsun herkesin evladı .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe