23 Haz 2014

KARDEŞ SEVGİSİ..

kardeş

Benim gibi pazartesi sendromu yaşamayan insanlar varmı acaba merak ediyorum haftasonun da yaşadığım ağır mesaiden sonra işyerinde nefes alabilmek garip birşey doğrudur ama napayım evde boylesine oturmam mümkünnn değilllll...

Cumartesi bir haftadır arkadaşıyla ilk defa bizden ayrı tatil yapan paşamız evimize teşrif etti.Bir naz bir öfke bir kaprisler o biçim.Bir haftalık birikimi 1 günde şahane bir şekilde boşalttı.Ama en güzeli Ela ile kucaklaşmaları oldu.Yağız daha sefkatlidir durup dururken sarılır sevilsin öpülsün çok hoşuna gider Ela ise tam tersi sarılmalardan öpmelerden falan sıkılır.Ama cumartesi abisi döndüğün de durup durup abisinin kucağına oturdu arkasından sarılmaları falan süperdi.

Yağız asla kardeş istemeyen bir çocuktu oyüzden biz 2.çocuğu düşünürken Yağız a zarar verirmiyiz içine kapanırmı diye çok gel gitler yaşadık.Çok şükür aksi oldu ve Yağız kıskanmaktan çok sahiplenme moduna yaklaştı hep.Hatta elim ayağımdır evde temizlik yapılacak Yağız Ela yı oyalar yemek yapılcak Yağız Ela ile
oynar bunun gibi çok örneklerim var.Hele o sarılmaları kucaklaşmaları yokmu beni benden alıyor ve İYİKİ DOĞURMUŞUM kelimesi haykırmama sebep oluyor. Veee işte bu yüzden bana kızan arkadaşlarımda var ama İKİNCİ ÇOCUK sart diyorum.. Bu arada Ela haftasonu ilk defa deniz ve kumla tanıstı ama pekte parlak bir tanışma olmadı banyoda suyla oynamayı seven çocuk belki su soğuk diye daha ayağını sokar sokmaz çığlık çığlığa kaçtı hele kuma ayaklarını bile değdirmedi.Ben bunu Yağız dada yaşamıştım bayılırım kumda oynayan çocuklara ama malesef bizde bulunmuyor anneleride pek kum sevmediği için olsa gerek neyse kararlıyım Ela yı kuma ve denize alıştıracağım...

Not:Ben bu blog işini çok sevdim yaw önceden kağıtlara defterlere yazardım yazdıklarımı da bulamazdım boyle aklıma estikçe içimde ne varsa yazıyorum ve hepsi de elimin altında kalıyor.Keşfetmekte geç bile kalmışımmm Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. yaaaa ama ben yerim sizin gibi minnakları :))
    bu arada benim şefim de pazartesi sendromu yok onda da iki çocuk var küçük, işe koşa koşa geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla tahmin edebiliyorum :)) burdada tum anneler pztsi dinleniyoruz diyorlar

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe