17 Haz 2014

KIZIMLA ILK TELEFON KONUSMAMIZ

anne işte
Malum işteyim günde 40 kere annemi ararım Ela ne yedi ne içti naptı düştümü kalktımı vs vs vs...

Her aradığımda da annemden telefonu kulağına koymasını isterim ben şarkı söylerim bişeyler anlatırım kızımda dinler ama ses yokkk telefon kapalıyken kendi dilinde sürekli konuşan küçük cadı karşıdan ses gelince sus pus oluyor.Ve bende sesini duyamamanın burukluğuyla telefonu kaparım 1 saat sonra yine umutla aramayı eksik etmem tabii ki.. Başlarım Yağız la kıyaslamaya sanki Yağız daha çabuk konumuştu evet evet hatta ilk kez bana telefonda AŞKIM demişti ama hangi aydı gel gelelim hatırlayamıyorum.

Aslında Yağız ın bebekliğinden beri yaptığım bir alışkanlığım var çocuklarımın hep ilklerini yazarım ikisinin ayrı bir ajandası var.Ne zaman güldüler ne zaman ilk dişleri çıktı ne zaman ilk adımı attılar ilk doğum günleri ilk sözcükleri boyleee devam eder..Güzel dolu dolu bir geçmiş sunacağım büyüdüklerinde ellerine umarım bu ne ya anne işinmi yoktu demezler .Vardı valla onca işim gücüm arasında yazdım herşeyi devam da ediyorum ne olcak..

Neyse ben bu Yağız ın telefondaki ilk cümle tarihini bir araşırayım aklıma gelmişken..

 Ammaaaa kızım az önce 15.aramamda telefonumu ANNEEE diye açtı ve anlamadığım dilde bir dünya kelime kullandı anneannesi elinden almak isteyince de kıyameti kopardı.Bırak dedim anneme içini döksün baba dedi dede dedi vurdu dedi anlattı da anlattı kimbilir ne şikayeti var çocuğumun ama dilinden anlayan yok.Abi nerde dedim malum 2 gündür görmüyor sustu patlattı telefonu gitti görüsmemizde burada bitti.Ama banada dünyaları verdi.İşte hep bu anlarda içim bi buruk olur yanında değilim birçok ilklerini kaçırıyorum Allah dan Ela nın çoğu ilkine şahit oldum her ilkini benim yanımda gerçekleştirdi kızım.Neyse şimdi çalışıyorum çocuklarımı görmüyorum falan diye bunalıma sokmayayım kendimi.. Bugünün teselli hediyesini Ela kuzum vermiş oldu buna şükür darısı tatilden daha sizi özlemedim diyerek dönmek istemeyen Yağız paşanın başına inşallah biz şahsen fazlaca özledik beyefendiyi... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe