18 Haz 2014

İçimizdeki Çocuk

içimizdeki çocuk
Kitap okumaya ne kadar çok işim olursa olsun elimden geldiğince vakit ayırırım.Hiç sıkılmadan her türlü kitabı okuyabilirim.

Yağız a hamile kaldığımı duyduğum da yaşadığım şoku atlattıktan hemen sonra aklıma gelen ilk soru ben çok tecrübesizim ve de çalışıyorum nasıl iyi bir anne olabilirim ki? oldu.

İşte o andan itibaren kitap tercihlerimin yönü tamamen çocuk gelişim üzerine döndü.Bir çok yazarın birçok kitabını okudum ama içlerinde Doğan Cüceloğlu nu tek geçerim her kitabı ayrı bir akıcı dille anlatılmış anlamak için mücadele etmeye gerek kalmıyor.

Şimdilerde ise Doğan Cüceloğlu nun İÇİMİZDEKİ ÇOCUK kitabına sardım çocukları geçtim kendi geçmişime çocukluğuma döndüm nerde ne eksik var ne kadar sağlıklı bir çocukluk geçirmişim hepsini düsündüm kitap zaten önce sorularla başlıyor ister istemez iç dünyana döndürüyor.Ben daha kitabın ortalarındayım ahh bir fırsat yakalasam sabahdan akşama elimden düşürmeyeceğim... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum Doğan Cüceloğlu'nu,çok güzel bir dille yazıyor...
    Gülşah GFC gaddet ını eklersen seni takip etmek daha kolay olabilir.Naçizane fikrim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim cnn hemen ekliyorum bu blog işinde bayağı detay varmış:-)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe