24 Haz 2014

Keyif Saati Demeliydimmmm




Bütün gün işyerinde bu saatleri bekliyorum.

Mesai bitsin eve gideyim ailecek yemeğimizi yiyelim biraz çocuklarımla vakit geçireyim.Sonra
Güzel bir iyi geceler öpücüğü ile çocuklar uyusun bende kitabımı kahvemi alayım şöyle balkonda
Oturup keyif yapayımmmm...

Ela uykuyu sevmez bu yüzden yorulsun diye yemekten sonra sitenin bahcesine indirdim.Kostu
Hopladı zıpladı eve girdik yıkadım pakladım tüm bunlara ragmen uyutmam 1,5 saatimi aldı.
Ardından da söylene söylene Yağız uyudu saat oldu gecenin körü ....

SONUÇ gözlerim kapanıyorrrrr kitabımdan 2 sayfa zor okudum şansımı zorlayıp blogada yazı yazayım bari dedim ama gözlerim yarıya çeyrek vara düştü ve ben yatarr iyi geceler...

Kendime NOT: Gün içinde hayal kurarken erişilebilir olmasına dikkat !!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe