6 Ağu 2014

Düğün Biter...

İşbaşına 12 gün kala...

Çok şükür kardeşimin düğününü atlattık.

Ne zormuş bu işler unutmuşum resmen kendi düğün telaşımı.Herşey ayrı bir koşturmaca bunlara birde 2 çocuk eklenince yorgunluktan pestilim çıktı.çok şükür sorunsuz atlattık.

Ela gelinliği ile gayet mutluydu arıza çıkarmadı.

Yağız uzun kollu gömlek için 1 saat söylendi ama anası çemkirince çenesini kapattı.
abiye

Ve ben her ne kadar fotoğraflarda güzel çıksada sarı elbisem ile mahvoldummmm okadar dar diktirmişim ki düğün boyunca ayakta durmak zorunda kaldım oturmam mümkün olmadı.

Ela yı kucağıma hep başkalarının yardımı ile aldım desem yeridir o derece yani :)

Düğün sonrası karı koca sattık çocukları taze gelin ve damatın botanik parktaki fotoğraf çekimine katıldık bayıldımmm ve çok özendim bizim zamanımızda yoktu böyle dış çekimler.Bizde yeni evli çifte özenip benzer pozlar vermedik değil tabi neyimiz eksik ???

Bizde böyle bir çekim planı yapmaya karar verdik.

Ela nın doğum günü fotoğraflarını İzmir deki bir dostum sayesinde tanıdığım fotoğrafçı Ali Rıza ÖZER çekmişti hepside şahaneydi kapısını bi çalsak iyi olacak ;) 

www.alirizaozer.com

Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Yazi ve resimlere bayildim.ayrica sari elbise çok yakışmış. Botanik bahçede harika ve bencede dogum gunu resimlerinizi böyle cektirin.:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim benim dogum gunleri gecti evlilik yildonumune bi ayar cekeyim ben en iyisi :)) ne kıskanc görümceyim ben ya :)))

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe