12 Kas 2015

Dış Mekan Albümümüz

 Sünnet düğünü telaşlarımız bitti 1 aydır rahatız. Daha öncede yazmıştım ( TIK TIK)  fotoğraf çekimlerini düğünden 2 hafta sonra dış mekan da (longoz ormanları) yapmıştık.

 Karacabey deki longoz ormanlarını da çekimler sebebi ile görmüş varlığından haberdar olmuş oldum. Biz Karacabey liyiz ve ben burayı nasıl daha önce duymadım diye resmen şaşırdım. Ormanın bir tarafı yeşillik diğer tarafı ise deniz kenarı. Çekimleri yeşillikler de yaptık ama bence mayıs ayında gidip sahil kenarında da çok güzel bir çekim yapılabilir :)

 Çekimlerde düğün günü giydiğimiz abiye kıyafetlerimizi yanımıza aldık ama sadece çocuklar giydi ben ve eşim ortama daha uygun olur diye daha sade kıyafetler seçtik. Nasılsa düğün günü çekilen bir sürü abiyeli karelerimiz var bu daha farklı olsun istedik.

 Tek zorluğu elbiseyi kısaltmamıştım bu yüzden düz ayakkabı yerine ormanda bildiğiniz kocaman topuklularla çekim yapmak zorunda kaldık :) Neyse bir yerimi kırmadan bitirmiş olduk.

 Amacımız hem piknik hemde eğlenceli bir çekim yapmaktı öyle de oldu. Bu konu da söyleyebileceğim en önemli şey; bu tarz çekimleri yaptıracağınız insanlarla aranızda ki elektrik çok çok önemli. Onların size yardımcı olması sizin rahat olmanız durumunda ancak ortaya güzel kareler çıkabiliyor.

 Böyle güzel bir günün sonunda elimizde özenle hazırlanmış şahane bir hatıra albümümüz ve asla aklımızdan çıkmayacak çok güzel bir gün kaldı. Ve diyorum ki bu tarz bir çekim yaptıracaksanız çekim yapan kişi ile mutlaka daha önceden birlikte vakit geçirin. Sevgili Ali Rıza ve Handan Özer bu konu da iyi derece de uzmanlar diğer bir artıları ise fazla samimiler bu yüzden çekim çekim gibi değil dostlarla geçirilen güzel bir gün gibi oldu. Ve ne mutlu ki benim bu fotoğraf merakım sayesinde 2 güzel insan kazanmış olduk.

 Biz Ela nın 1 yaş çekimin de tanıştık bugün onlarla tanışmama vesile olan arkadaş beni sildi attı ama giderken de bana kalbi muhteşem bir abla ve abi bıraktı. Ela büyüyüp evlenene kadar daha ne çekimler yaparız biz bilemiyorum :) Elimde çok güzel kareler var paylaşma nazar değdireceksin diyorlar ama kendimi frenleyerek paylaşmaya devam ediyorum.
fotoğrafta ki arızayı bulun :)

 Amannn her şey de fotoğraf çekinmeye başlandı demeyin sakın bu kareler çok güzel hatıra olarak bugünlerin hatırına elimizde kalan tek belgeler. Her özel anın ve özel günün bir şekilde fotoğrafla ve ya yazı ile anı olarak bırakılmasından yanayım. Fırsat ve imkan buldukça dış mekan çekimi yapın veya yaptırın.

Daha bir sürü güzel kareler için instagram hesabıma beklerim ;)
@gulsahonen

Ali Rıza Özer in çektiği diğer fotoğrafları da incelemek isterseniz;
web sayfası : www.alirizaozer.com
instagram hesabı : @alirizaozer

Işığınız bol olsun ;)


61 yorum:

  1. Çok beğendim hem mekan, hem de sizler harikasınız :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller gülşah bayıldımmm :)
    arin'in amcası fotoğrafçı, şanslıyız yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya siz bayagı şanslısınız her fırsatta değerlendirmelisin bu durumu :) tesekkur ederimm

      Sil
  3. Tüm aile fotoğraflarınızı ilgiyle takip ediyorum :) yine çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  4. İvana Sert'in üslubuyla baa-yil-diiim ^^ Maşallah hepinize özellikle minik adam Yağız a ve tatlış Ela'ya! Elbisen Ela ile harika bir uyum yakalamış ve çook yakışmış. Daim olsun bu güzel günleriniz, darısı başımıza diyerek kapanış yapıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim darısı canı gönülden inşallahhhh senin başına diyorum ;)

      Sil
  5. Muhteşem olmuş :) Ne tatlı bir ailesiniz siz öyle:) maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. her şey çok tatlıııııı ama en tatlısıııııı arızalı olan kııııız :)))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel olmuşsunuz, masal kitabı kapağı gibi. Çok beğendim...Allah güzel günlerinizi eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş keşke bende yapsaydım diyorum şimdi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağız da da keşke yapsaymısım diyorum ama o zamanlar bile boyle fikirler pek yoktu duymamıstım hiç

      Sil
  9. Harikasınız Gülşah'cım. Darısı bana bendede abi kardeş sünnet çocuğu olacaklar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 erkekle senin çekim cok renkli geçecektir eminim cnm ;) tesekkur ederimm

      Sil
  10. Hepiniz ayrı ayrı çok güzelsiniz, ailenizle birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu bir ömür dilerim.

    YanıtlaSil
  11. süper olmuş fotoğraflar cicime elayı yerim :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel kareler yakalanmış. ;)özellikle o minik arıza çok tatlı çıkmış. ;)
    Allah huzurunuzu hep daim etsin.

    YanıtlaSil
  13. Fotoğrafın yeri başka, güzel günlerde ihmal edilmemesi gerektiğine inanıyorum. Çok güzel kareler çıkmış ortaya. Maşallah diyorum.:) Bizim bu taraflarda Şile civarında varmış longoz çok istememe rağmen gidemedim. Özellikle nilüferlerin açtığı zamanlarda görmeyi çok istiyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o tarftada varmış ve cok güzel oldugunu duymuştm özellikle nilüfer ciceklerinin actıgı zamanı mutlaaka değerlendirin büyüleneceksiniz ;) çok teşekkür ederimm

      Sil
  14. Doğal bir ortamda tablo gibi çekimler olmuş. En güzeli, mutluluğunuz yüzünüze yansımış.Masal prensesleri temalı bir film çekimi gibi.
    Mutluluğunuz daim olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim

      Sil
  15. Fotoğraftaki arıza bile çok güzel :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzelsiniz maşallah uzun yıllar hep elele olun inş.
    Son kareye bayıldımmm tam yemelik bu kızçe:))

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş fotoğraflarınız.. Güzel bir anı oluşturmuşsunuz.. Zaman su gibi geçiyor.. Yıllar sonra ne iyi yapmışız diyeceksiniz.::) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende oyle tahmin ediyroum iyiki diyebileceğimiz bir anı oldu :) tesekkur ederim sevgilerr

      Sil
  18. pek cicisiniz ya... mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  19. Nasıl enerji veriyor fotoğraflar. Maşallah diyelim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Benim oglanda fotoğraf çekinirken hep arıza. ..Çok güzel bir aile. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim oğlanda arızaya baglardı ama sesi cıkmadı o gun çok sasırdık :) teşekkür ederim ;)

      Sil
  21. Çok çok güzel.. Allah nazarlardan, kem gözlerden saklasın inşallah..

    YanıtlaSil
  22. MAŞALLAH!
    Harika görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  23. çok beğendim harikasınız. hep gülün diliyorum sevgiler
    http://bahareli.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  24. Cıvıl cıvıl bir sayfa daha, yaşamın en güzel renkleriyle..Keşfetmek güzel..Sevgilerle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  25. Çok ama çok güzelsiniz maşallah , çok beğendim özellikle ELA'yı :)

    YanıtlaSil
  26. Çok yakışıklı bir oğlunuz ve çok güzel bir kızınız var. Allah bağışlasın . Maşallah !!!

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar.

    Önce maşAllah, diyelim de Cenab-ı Hakk, bu güzel ve mutlu aileyi kem gözlerden ve her türlü kötülüklerden korusun ve muhafaza eylesin inşAllah!

    Çok güzel, huzurlu ve mutlu bir aile tablosu görünce, en az ben de mutlu olan aileler kadar mutlu oluyorum. Çünkü, mutlu olmaya o kadar çok ihtiyacımız var ki, böyle mutlu tablolar, mutluluğumuzun fitilini ateşlemektedir.

    Cenab-ı Hakk, mutluluğunuzu daim eylesin. Sizlere bir ömür boyu sağlık, sıhhat, huzur ve mutluluklar dilerim. Allah ağzınızın tadını bozmasın.

    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  28. Harika kareler yakalamışsınız gerçekten :) Devamı da olur umarım. Ben de fotoğraf çekimine bi hayli meraklıyım. Eşim pek sevmez ama fotoğraf çektirmeyi. Evliliğimizin 1. yılında zorla ikna etmiştim kendisini :) İlerleyen zamanlarda da şansım yaver gider mi bilemiyorum tabi :)

    YanıtlaSil
  29. bende çok beğendim renkler doğa ana kız kıyafetiniz gülüşünüz bakışınızz

    YanıtlaSil
  30. Ne güzel bir ailesiniz siz böyle ve nekadar harika resimler, bayildim! O kücük tatli arizaya da ayrica bayildim:)

    Allah daim etsin bu güzel mutlulugunuzu.

    YanıtlaSil
  31. Merhaba
    Hepiniz sarışın sarışın ne tatlı:)
    Her.zaman mutlu olun. Bir tane.fotoğrafta küçük hanım herkes çekinirken arkasını dönmüş.
    Aynı pozdan bizimde var. Ailecek hepimiz çekiniyoruz bir tek küçük kardeşim arkasını dönmüş.
    Hatıra :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe