13 May 2015

Aliexpress Alışverişim

çocuk sandalet



aliexpress i bilmeyen varmı?

 Pek güvenip alışveriş yapmayı daha önce denememiştim. Ta ki bir arkadaşım kızına Türkiye de yüz küsür olan elsa kostumünü bu site sayesin de 25tl ye getirtene kadar. Kargonun gelmesi 25 günü buldu ve dediğine göre de gayet kaliteli bir ürün çıkmış.

 Bende ondan cesaret alarak sipariş vermeye karar verdim. Daha önce okuduğum uyarıları dikkate alarak satıcının ürün satış puanına ve sattığı ürünler için yapılan yorumlarına bakarak sipariş verdim. Ve Ela ya internette 50-60tl arası satıldığını gördüğüm 2 tane sandaleti 35tl ye almış oldum.

 Param yandımı, acaba gelirmi ki derken dün ptt kargo ile ürünler elime ulaştı. (23.gün)

çocuk sandalet

 Ben çok beğendim ikisi de gayet yumuşak ve çocuk için kullanışlı. Yalnız normalde 22 no giyen Ela için bu gelen ayakkabıların biri 23 diğeri 24 ve fotoğrafta da göründüğü üzere çok büyük gelmedi. Çünkü Türkiye de giydiği ayakkabı numarasına göre değil ayak cm dikkate alarak sipariş verdim. Güzel de tutturmuşum :)

Tabii önemli olan küçük hanımın beğenmesiydi sağolsun çok beğendi yatarken bile zor çıkardım ayağından fotoğraftaki gibi ikisi ayakkabının tekini giyerek takıldı.

 Sevdim ben bu siteyi :) güzel ahşap oyuncaklar da var ama bizim kızın oyuncak merakı şimdilik yok.

  Dediğim gibi satıcının satış yorumlarına bakarak sizlerde aliexpress ten uyguna birşeyler bulabilirsiniz. Çin malı dedim başta ama şuan Türkiye de elimizi neye atsak çin malı değilmi zaten :)

 Sevgiler,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

35 yorum:

  1. Ayyy ne kadar cicili bicili ayakkabılarmış :) Valla çocuk olasım ya da çocuk doğurasım geldi :) Aldığın satıcının adını linkini falan bana da söyler misin canım ? Güle güle giysin bıcırık :)
    Öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
  2. benim de korktuğum bi siteydi ama cesaretimi toplamaya başladım. Çok tatlı olmuş minnak ayaklarına:) güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım yok yok güvenilir satıcıyı buldunmu sıkıntı yasanmıyor ;)

      Sil
  3. Ay yesinler o ayakkabıları da, sahibini de :D Güle güle sağlıkla kullansın kuzucuk :) <3

    YanıtlaSil
  4. biz çoook iyi biliriz :))
    telefon bile aldık, hatta iş yerinde ki 5 arkadaşım da aldı :))
    Ela'ma çok güzel yakışmış cicileri güzel günlerde giysin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet senin yazılarında cesaret verdi hakkaten okumustum ;) sağolasın canım

      Sil
  5. bayıldım güle güle giysin minik :-))

    YanıtlaSil
  6. yerim ayakları yaaa maşallah çok güzeller güle güle kullansınnnn :)

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış güle güle giysin Ela'cık :)

    YanıtlaSil
  8. bence ayakkabıda tercih etmeyin ya, plastik sonuçta, direk ter ile vücuda geçer :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başta bende öyle düşündüm ama şuan dolabımda tüm ayakkbılara bakıyorum içlerinde marka olanda var hepsi Türkiye den alınma ama çin malı :( bu yüzden özellkle açık ayakkbı tercih ettim hava alacağı ter tutmayacagı için bir de küçük bir detay alt tabanları kauçuk.bu iyi bişey yoksa gercekten içime sinmese o minik ayakkalara kıymazdım ;)

      Sil
  9. çok güzeller...ben bolca alışveriş yapıyorum bu siteden..TR'de çok pahalıya satılan pekçok ürünü buluyorum ve aradaki fiyat farkına da inanamıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayni ürünler burda 2 katına satılıyor şaka gibi gercekten :)

      Sil
  10. O bir lokmacık ayaklar öpülürrrrr:) çok ciciymiş modelleri sağlıkla giysin

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullansın küçük hanım çok ciciler..

    YanıtlaSil
  12. fotoğraf makinem için sırt çantası alacağım "acaba" sorusu kafamda dolanıp duruyor. Ama bakıyorum da epey alışveriş yapan var. Tek sıkıntı geç gelmesi sanırım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaman uzunlugu haricinde problem yok şikayet edeni duymadım hiç ;)

      Sil
  13. Çok ciciymişler Ela güle güle giysin.

    YanıtlaSil
  14. minik ayaklarına çok yakışmış,güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  15. çok ciciler, iyi günlerde giysin cimcime:)) ben de aliexpressten alışveriş yapıyorum,özellikle çantalar uygun geliyor bana.dediğiniz gibi her elimizi attığımız zaten Çin malı:)

    YanıtlaSil
  16. bencede artık herşey çin malı burada satılanlarda ordan alınıp satılıyor :( ama sandaletler çok güzel gözüküyor güle güle giysin ela

    YanıtlaSil
  17. Benim de sıklıkla baktığım bir site,güven sorunu gerçekten yok.. İyi günlerde giysin..

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Ayy çok güzeller bayıldım valla... Güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel bu cicişler...:) Güle güle giysin Ela... Kız çocuğu süslemek ayrı bir keyiftir...

    YanıtlaSil
  21. Çok cici duruyorlar.Güle güle giysin cimcime :)

    YanıtlaSil
  22. Çok şirin görünüyorlar :) Ben de yurt dışı alışverişi yapmak istiyorum tabi ben makyaj fırçası falan alacağım da bir türlü cesaret edemedim :) Elacık güle güle giysin ♥

    YanıtlaSil
  23. Çok minnoş gözüküyorlar. Güle güle kullansın bıcırık :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe