10 May 2015

Her Kadın Değerlidir...

anneler günü


 Yazdım yazdım sildim.

 Bugün anneler günü sanal alem duygu yüklü yazılarla fotoğraflarla dolu.

 Bugün için günler öncesinden blogum için yazı hazırlamıştım ama yayınlayamadım ve sildim.

 Çünkü bugün eminim face de, instagram, twitter da yazılan anneler günü mesajlarını okuyarak içleri kan ağlayan, çok üzgün kadınlar vardır.

 Kimi annesini kaybetmiştir, kimi evladını.

 Anne olmak için yıllarca tüp bebek tedavisi gören kadınlar da var.

 Evlatları vatan uğruna şehit olan anaları da düşünün.

 Bu yüzden hiçbir yerde; ben şanslıyım anam var, çocuklarım var diye haykırmadan sessizce anneler gününü kutlamak istedim.

 Bu yazıya bile çocuklarımla resmimi eklemeye çekindim.

 Sizler de lütfen sanal alemlerde çocuklarınızın ve eşinizin aldığı hediyeleri yayınlarken bir yerlerde başka kadınları üzdüğünüzü de düşünün. Anne olsun ya da olmasın her kadın özeldir ve her kadın değerlidir.

sevgilerimle,

Bizi takip edin
Facebook
İnstagram



21 yorum:

  1. Çok teşekkürler, duygularıma tercüman kelimeler için.

    YanıtlaSil
  2. Canım çoook tatlısın. Allah isteyen herkese nasip etsin anneliği... Senin de kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. Caniiiim anneler gunun kutlu olsuun ♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  4. çok güzel yazmışsınız,yüreğinize sağlık..evladını kaybeden anne de var anne olamayan kadın da annesini kaybeden de.. böyle düşünce insan tuhaf oluyor..
    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet malesef boyle dusununce gunun anlam ve onemi yok olup gidiyor cokda hevesle kutlayamıyorum sevgiler..

      Sil
  5. Gülşah'cım, ne güzel, ne ince düşünmüşsün, 2007'de kaybettim annemi...
    anneler gününü kutlarım, nice yıllara....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekanı cennet olsun ablacımm.tesekkur ederim ;)

      Sil
  6. ah ah... kadın olmak böyle bir şey ...

    YanıtlaSil
  7. Çok haklısın canımm benim. Bu anneler gününde bende sessiz kalarak düşünceni destekledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harikasın canım sanırım olması gereken boyle ama kimseye karısılmaz malesef

      Sil
  8. Ben de blogumda yayın arasına sıkıştırdım sadece. Yayın yapamadım.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Ben de yayın yapmadım konuyla ilgili, senin gibi düşünerek...
    Bu arada Anneler günün kutlu olsun süper anne ♥

    YanıtlaSil
  11. aynen oyle oyuzden yazıma ekledım mekanları cennet olsun paylasımlar guzeldır ama dedııgn de nasıl dogru :(

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe