6 May 2015

Mini Kitaplığımız

çerçeve rafından kitaplık

 Evde babamız hariç herkesin kendi kitaplığı var. Ela yı da mahrum bırakmadık tabi. Büyük kitaplıklar için erken olduğunu düşününce çözümü ikea da ki çerçeve raflarını kitaplık yapmakta buldum.

 İki boy seçeneği olan bu raflardan ben iki tane kısa boy aldım ama iki uzun da üst üste güzel durabilirmiş.

 Niyetim Ela nın kolay ulaşımı için boy hizasında olmasından yanaydı ama maalesef odasında en müsait duvar burasıydı.

 Ela da bizde çok sevdik. İnsanlık için küçük Ela için büyük bir adım atarak mini bir kitaplık yaratmış olduk. Böylece salonumda ki kitaplığımı işgal eden miniğin kitaplarından kurtulmuş olduk :)

 Ne olcak onun kitaplarından demeyin kendi kitaplarıma da evlatlarıma gösterdiğim özen gibi itinayla bakar ve saklarım ;)
ikea çerçeve rafı

 Sizler de yapmak isterseniz google görsellerde çok fazla seçenek var. Eviniz için ve çocuğunuz için en uygununu seçebilirsiniz.

 Dipnot: kitap okunmayan bir evde büyüyen çocuğun kitap sevmesini beklemeyin.

Sevgiler...


25 yorum:

  1. ooy minicik kitaplığını sevsinler Ela Hanım'ın :)) bol bol okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. dipnot'a benden +1
    doğru tespit :)

    YanıtlaSil
  3. YAA çok tatLı olmuş :)) benim oğlan dA büyüse Biz de yapsak. Güle Güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şİmdiden yapıp kitap biriktirmeye başlayabilirsiniz ;)

      Sil
  4. Şahane görünüyor :D bir zamanlar benim yaptığım kitaplık geldi aklıma :D Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  5. ay gülşah daha dün taktık bu rafları arin'in odasına :) tesadüfe bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa gerçekmi süper denk gelmiş çok begendik biz ya keşke uzunlarından alsaymısız diyorum hala :)

      Sil
  6. Çok güzel düşünmüşsun canım. Bizde şimdilik gazeteligi bosaltip Buse'nin Kitaplığı yaptık. Ama böyle birşey yapalım biz de odasına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimde sepetteydi ama abisinin ve benim raflarıma göz dikince ona da boyle bir fikir ürettik cokda sevindi :) tavsiyem uzunlarından al :)

      Sil
  7. Cok dogru söylediniz,anne baba ancak kitap sevgisini asilayabilir, en güzeli bol bol kitap okunmasi benim icinde:)) Kitaplarimizsa boyumuzu asti,bazen hediye ediyoruz!Cogalmasindaki en büyük etkense gecen yil asagidaki mahalle kütüphanesinin yüzbinlerce kitabi hediye etmesiydi,artik cok secilmiyor diyemi,yerlerimi dardi yenilere diyemi sormayi akil edemedim,ama eski kitaplardi,cd ler dergilerde dahil! O sayede cogaldi, sizin kitapliksa cok sirin olmus,güle güle kullansin kiziniz!sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben bide cimriyim toplarım etraftan ama kimseyle paylaşmam kitaplarımı ileride evin icinde buyuk bir kitaplıgım olması en büyük hayalim :) cok tesekkur ederim ;)

      Sil
  8. Çok güzel bir fikir. Çocuğum olursa kesinlikle bu fikri çalacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi insallah darısı basına diyelim ozaman :)

      Sil
  9. Çok şirin olmuş. Bol okumalar Ela'ya..:) Onların kitapları o kadar güzel oluyor ki.. Ne yalan söyleyeyim ben de okuyorum..:)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş kitap sevgisini aşılamak adına süper fikir :) Ağaç yaşken eğilir ♥

    YanıtlaSil
  11. ne güzel olmuş kitap okuma sevgisini vermek lazım küçük yaşta..

    YanıtlaSil
  12. Süper olmuş. Yağız'ın da kitapları çekmecede duruyor istediği zaman içlerin seçip getiriyor okuyoruz ama kitaplık yapmayı istiyorum bi fırsatını kolluyorum :))

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe