16 Oca 2015

Yurtdışından Çocuk Kıyafeti Nasıl Alınır?

yurtdışından-alışveriş-gap-mayo

 Türkiye deki kıyafetlerin suyumu çıktı da yurt dışından alıyoruz diyenler olabilir.

 Ülkemiz tekstil konusun da zengin olmasına rağmen maalesef vatandaşını kazıklamaya bayılıyor.Türkiye de üretilen bir çok markanın yurt dışına gönderilerek marka etiketi yapıştırılıp piyasaya sunulduğunu çoğunuz bilmiyordur.

 Hal böyle olunca sezon da kolay kolay mağazalardan alışveriş yapmıyor indirim dönemlerini bekliyorum.O arada da yurt dışın da ürünlerini beğendiğim birkaç marka var oralardan daha uyguna getirtiyorum.

 Bu işin 2 yolu var;

 1.Amerikan iste gibi sitelere üye olarak kargonuzun onların vesile ile size ulaşmasını sağlayabilirsiniz.Fakat bu sitelerden tek başınıza getirtmeniz mümkün değil çünkü yarım kg için 30 tl gibi bir kargo ücreti alıyorlar.Yani 10tl ye aldığınız bir elbise için +30tl kargo ödeyerek kar değil zarar edersiniz.Fakat birkaç arkadaş toplanıp kargoyu aranızda paylaşarak bu işi cazip hale getirebilirsiniz.

 2.Birde bu işin aracı şahıslarla getirme yolu var ki ben onu yapıyorum.Facebook,instagram gibi siteler de bu işi yapan ev hanımları var.Siz sitelerden istediğiniz kıyafeti beğeniyor bu aracı kişilere atıyorsunuz oda size üzerine kargo parasını da çıkaracağı şekilde kar koyuyor ve size fiyat veriyor.Çok uçuk rakamlar değil.

 İki şekilde de gümrük işleriyle siz uğraşmıyorsunuz.Aracılar uğraşıyor.Bu işte güvenilir birilerini bulmak önemli.Bulduğunuz kişinin sayfalarına iyi bakın.Yorumları tek tek okuyun.

 Ben kendim için hiç almadım Yağız'dan da çok asıl Ela için alıyorum küçüklere özellikle de kızlara daha sevimli şeyler var.Tavsiye edebileceğim bir kaç çocuk markaları vermek isterim;

carters
gymboree
gap
oldnavy
disney

 Bu markaların ürülerini alıyorum gayette kaliteliler.Türkiye de ki mağazalarına bakayım dedim fiyat farklarına inanamadım.

Ela nın üzerinde ki bu tulum %100 koton 30tl ye getirtmiştim.Carters markasının meşhur kıyafetidir.12 yaşa kadar bedenleri var.Gece örtünmeyen çocuklar için ideal ve hiç terletmiyor.Türkiye den bir çok marka denedim ama birtek bundan memnun kaldım.
yurtdışından-alışveriş-nasıl-yapılır
 Ela nın fotoğraflarında ki birçok kıyafetide bu yollarla aldım.Alttaki elbise oldnavy 35tl ye yeni aldım.Aracı olan kişilerin sosyal ağ hesaplarını takip ederseniz indirim zamanlarını hiç kaçırmamış olursunuz.
yurtdışından-alışveriş

yurtdışından-alışveriş-carters

 Sarı şortlu takımımız carters marka.Yazın fazlasıyla giydik.30tl ye almıştım.
 Bir iki kere de Japon malı dediklerinden aldım çok kötü ve kalitesizdi.Fotoğraflara kanmamak lazım Japon mallarından uzak durabilirsiniz.Verdiğiniz para ya değmiyorlar.

yurtdışından-alışveriş

 Önemli son bir detay ise bu ürünlerin elinizde olması süresi ortalama 20 günü buluyor.Özel günler için kullanacaksanız son günlere kesinlikle bırakmayın.

 Aklıma gelen detaylar bunlar.Aracı kişilerin isimlerini özellikle yazmadım ben memnun kaldım olurda başkası memnun kalmaz kendimi suçlu hissederim.

 Ela'dan sonra keşfettiğim bu yurt dışından çocuk kıyafeti alma işini ben çok sevdim.Deneyen bağımlı oluyor benden söylemesi :)

Not: Bu yazım en çok okunan yazılar arasında hala aracı isimleri isteyen arkadaşlardan mail alıyorum. Şöyle açıklayayım artık aracı birilerini kullanmaya gerek yok. Çünkü bu yazıyı yazdığımda dolar düşüktü ve kıyafetler uyguna geliyordu ama şuan dolar çok yüksek yani bu markaların ürünleri uyguna gelmiş olmuyor. Carters in yeni sitesi açıldı direk oradan alışveriş yapılabilir(tabi indirim dönemlerinde) www.cartersoshkosh.com.tr
Bunların haricinde indirim dönemlerinde zara, lcw, koton, panço gibi çocuk markaları iş görecek nitelikte ;) ( 23.02.2016)
Teşekkürler

 Sevgiler,

72 yorum:

  1. Canım valla süper bir konuya değinmişsin..Henüz çocuğum yok ama bu konu tam benlik :)
    Herkeste olanı değil de daha az bulunanı çocuğuma giydirmek isterim..Bu konuda senden çok bilgi alacağım görünüyor..Çoooook tşk ederim

    Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun adasım ilerde lazım olur :) aynı şekilde buyukler icin siteleride bulup bu sekilde getirtebiliyorsun bakma şimdi ilgi alanım kız cocuk kıyafetleri icin ona değindim ben :)

      Sil
  2. Gülşah'cım mana mail atar mısın bir araştırıyım bakıyım. Ben de ikizlere çok giysi masrafı yapıyorum belki daha hesaplı olur. Teşekkür ederim.
    sebneminevhali@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. carters'ın ürünleri cidden çok güzel.
    Macys'in online alayım dedim 12 dolarlık şeye 130 tl kargo istedi. IG'da satış yapanlarda 40-45 tl arası satıyorlar. Sanırım oradan alıcam, kendime engel olamıyorum ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet canım carters la basladım zaten hepsine bulastım bebiş bir doğsun mutlaka el at sende :) yok tek basına olmuyor hakkaten bazen urdan bikac arkadas toplanıp alıyoruz ozaman uygun olabiliyor.

      Sil
    2. merhaba,carter's ürünleri için ig'de babsystrends butiğine bakabilirsiniz.

      Sil
    3. merhaba,carter's ürünleri için ig'de babsystrends butiğine bakabilirsiniz.

      Sil
    4. Merhaba ben sizin dediğiniz sayfayi bulamadım ama 😐

      Sil
    5. Bende bilgi istiyorumm emine.fb.89@hotmail.com

      Sil
  4. Masallah hepsi çok yakışmış kıyafetlere bayıldım çok şekerler:)Benim blogumada beklerim

    seraytokdoganlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu post ve siteniz benım gıbı anneler için çok faydalı gercekyten bu kargo olayından bende çok muzdaribim sevgılerımle
    http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hosgeldin :) bende bugun sizi takibe almıştım umarım birbirimizden faydalanacağımız çok sey olacaktır sevgiler ;) kargocuyum ama bende cok muzdaribim malesef :)

      Sil
  6. Gülşah Hanım merhabalar :) Ellerinize sağlık çok güzel bir siteniz var & yazınız da harika olmuş. Instagram üzerinden karşılıklı takipleşmemize rağmen zaman bulup bir türlü sitenize göz atamamıştım, uğramak şimdi kısmetmiş. @ebrushkcom :) Sevgiler!
    www.ebrushk.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herzaman vakit olmuyor gercekten hosgeldin :) sevgiler.

      Sil
  7. Canım bana da bilgileri yollar mısın?
    jaleceanne@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bana bilgi yollarmisin canan.tuncer @adalet.gov.tr

      Sil
    2. Merhaba bana bilgi yollarmisin canan.tuncer @adalet.gov.tr

      Sil
  8. Merhaba zahmet olmazsa benim mailime de atar mısınız?
    gulsoyderya@yahoo.com

    YanıtlaSil
  9. Banada mail atarmisiniz mumkunse.deryadol@yahoo.com

    YanıtlaSil
  10. Banada mail atar misiniz
    ozlemayddin41@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. banada bu aracı kişilerin isimlerini ve nsl ulaşabileceğimi mail atarmısınız lütfen faik.demirkaya123456@outlook.com şimdiden tşk ederim

    YanıtlaSil
  12. merhaba , bende bebek kıyafetler, için yurtdışına çıkan kişilerle görüşmek istiyorum yardımcı olurmusunuz ... mrhzngn@mynet.com

    YanıtlaSil
  13. banada bu aracı kişilerin isimlerini ve nasıl ulaşabileceğimi mail atarmısınız lütfen ....

    mrhzngn@mynet.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba banada mail atın lütfen...😀 aysunsah@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Banada mail atarmısınız
    aysunsah@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba bende bi siteden bakıyorum ama güvenip alamadım banada bilgi verirmisiniz dlk_mhmt21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. banada bilgi verirmisiniz dlk_mhmt21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Daha önce hiç duymadığım bir konu hakkında bilgilenmiş oldum.Carters'ın terletmeyen tulumu çok ilgimi çekti...

    YanıtlaSil
  19. sağlıkla giysin hepsini yerim ben bunu yaa maşallah.
    Ürünler memnunluk verince yerli yabancı aranmıyor.

    YanıtlaSil
  20. Banada bilgi atar misiniz lütfen :)) emine.fb.89@hotmail.com bir de gap in yurtdışı sitesine baktım fiyatlar turkiyedekiyle aynı :(( carters çok uygun ��

    YanıtlaSil
  21. merhaba aracı kişilerle ilgili bana da mail atabilirmisiniz acaba Gülşah Hanım. şimdiden teşekkürler
    asuman.nergiz@arkasdenizcilik.com.tr

    YanıtlaSil
  22. Merhaba çok bilgilendirici olmuş elinizesaglik bana da mail atarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  23. Merhaba bana da mail atarsanız çok sevinirim Gulsah hn

    YanıtlaSil
  24. Merhaba çok bilgilendirici olmuş elinizesaglik bana da mail atarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  25. bilgilendirmeniz için teşekkürler.banada aracı kişilerin adreslerini atarmısınız.
    dilek163@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Bende adresleri istiyorum gulssh hanim kaç zamandır internet üzerindenyurt dışı sitelerindem alaym diyorum yorumlara bakiyorum kargo çok pahalı. Aracıların maillerini atarmisnz smyy4401@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Bende adresleri istiyorum gulssh hanim kaç zamandır internet üzerindenyurt dışı sitelerindem alaym diyorum yorumlara bakiyorum kargo çok pahalı. Aracıların maillerini atarmisnz smyy4401@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhaba bana da atarmisiniz tesekkurler s.ozgund@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. merhaba ,ben de bu bilgileri almak isterim. Çok teşekkür ederim dr.semra@windowslive.com

    YanıtlaSil
  30. Merhaba çok yazan olmuş umarım okuyorsunuzdur amadeus2023@gmail.com Teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Selamlar, bende adres istenenler listesine katılmak istiyorum.Mail atabilirseniz çok mutlu olurum.sevgiler.Teşekkürler..(oznur_ozturk_87@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  32. Selamlar, bende adres istenenler listesine katılmak istiyorum.Mail atabilirseniz çok mutlu olurum.sevgiler.Teşekkürler..(oznur_ozturk_87@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  33. Selamlar, adres isteyenler listesine bende katılmak istiyorum.yardımcı olursanız çok mutlu olurum.Sevgiler.teşekkürler..(oznur_ozturk_87@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  34. Bende bilgileri alabilirmiyim evrem_nisa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Bende bilgileri alabilirmiyim evrem_nisa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. merhaba. yazı süper. ben de listeye katılabilirim, kimler destek oluyor? iletişim bilgilerini iletebilir misiniz?
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. Merhaba bana da mail atabilir misiniz acaba :) tugbapa85@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Banada mail atar misiniz halime-murat-18-87@hotmail şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  39. Banada mail atar misiniz halime-murat-18-87@hotmail şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  40. Banada mail atar misiniz halime-murat-18-87@hotmail

    YanıtlaSil
  41. Çok güzel bir yazı olmuş ve oldukça fikir verici :) Doların yükselmesi ise yurtdışı alışverişlerimizi sekteye uğratmış durumda.Umarım tez zamanda düşer :D faydalı yazın ve bilgilendirmen için de teşekkürler cnm :) Bu arada ela'ya bayıldım maşallah :) Çok tatlı.Kıyafetlerde ayrı bir yakışmış :)

    YanıtlaSil
  42. Merhaba, bana da mail atabilir misiniz Gülşah hanım? Ben de listeye katılmak istiyorum gerçekten :)
    dr.hilal.arslan@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. instagramda carters tulum sormuştum birisine 45 tl demişti..çok gelmişti.. bir kaç ay sonra civilden 42 liraya almıştım :P gerçi ban agelen bir hediyeyi değiştirdim, üstüne 20 liraverdim sadece.. sitesi açıldığını bilmiyordum takipte olmakta fayda var.. tişikkirler :)

    YanıtlaSil
  44. Bende bilgi maili alabikirmiyim esersevgul@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Merhaba bayanlar yurtdışındanuygun fiyatlarla bebek ürünleri getirtiyorum yeni instagram sayfamda takip edebilirsiniz denizin_renkli_butigi

    YanıtlaSil
  46. BANA DA MAİL ATARMISINIZ funda.birisik@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Banada mail atarmisiniz vedat.hulya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Merhaba bilgi verirseniz sevinirim nasil sipariş ediliyo fiyatlar nekadar barnocihan@icloud.com emeğinize sağlıklı:))

    YanıtlaSil
  49. Merhaba amerikadan alışveriş yaptığınız siteleri veya linkleri yollarmısınız? gamze.soyipek@gmail.com şimdiden teşekkür ederiz😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarınıza ilaveten eğer Amerika'dan ürün getirtecek olursanız, ürünü aldığınız firmayı değil de kargo şirketlerini kullanırsanız genellikle daha az masraf çıkar. Viabox'ı tavsiye ediyorum. Tarifelerinin daha ucuz olduğunu biliyorum. Ayrıca 1 gün içerisinde gönderim yaptıkları için diğerlerinden (myus.com, fishisfast, borderlinx, shipito, ws1 v.b) çok daha hızlı.

      Sil
  50. Merhabalar instegramda sayfam var yurt disindan urun getiriyorm ingilterenin meshur markasi next dileyen annelerimizede carters getirebiliriz sayfam @tatliheyecan

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar bende ingiltereden orjinal next urunleri getiriyorum instegramda sayfama beklerim @tatliheyecan olarak bulanilirsinz dileyen annelerimizede carters getirebiliriz bu arada yazinizida okudum cok guzel elinize saglik

    YanıtlaSil
  52. Merhaba Gülşah hanım banalda mail atarsanız çok sevinirim :) mervekaleli86@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Gulsah hanim cok isteyen varmis:)) zahmet olacak ama benide bilgilendirirseniz cok mutlu olurum byesil1977@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. aracı kişilere nasıl ulaşabilirim yardımcı olabilirmisiniz gizemkorkmaz03@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. İyi günler gülşah hanım banada bu konu ile ilgili mail atarsanız çok sevinirim essakgul87@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanim siteyi ograndiyseniz bana da mail atarmisiniz aylinterzi09@gmail.com

      Sil
  56. Merhaba gulsah hanim hangi ig gruptan alabiliriz? Bana da mail atarmisiniz lutfen cok aradim ig de ama bulamadim aylinterzi09@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mail atabilirmisiniz fordfil@hotmail.com

      Sil
    2. Yazının sonunda ki notumu okumanızı rica ederim. Bu yazıyı yazdıgım zamanlarda ki siteler sayfalarını kapattı.

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe