14 Oca 2015

Kitap Takas Etkinliği

çocuk kitapları

biranneninseyirdefteri Eda bana bu etkinliği mail olarak iletti.2balik1kedi ile birlikte evlerindeki kitapları etkinliğe katılacak olanlarla takas yapacaklar.

Kitap sevdam yüzünden bu etkinliğe kayıtsız kalamadım.Sizlerde evlerinizde okuyup raflarınıza kaldırdığınız özellikle ebeveyn-çocuk kitaplarını bu etkinliğe katılarak değerlendirebilirsiniz.

Ben destek kısmında sonuna kadar yanlarındayım ama takas kısmına katılamıyorum.Eda ya da açıkladım sizlerinde "duyurdu ama katılmıyor" gibi soruları kalmasın şöyle izah edeyim;
Ben çocuklarım için okuduğum her kitabın arkasına ilerde onların yüzlerini gülümsetmek için kısa kısa mektuplar yazıyorum.En çok sevdikleri kitaplarının arkalarına da o kitabı nekadar hevesle okuduklarını o dönemdeki yaşlarını,gelişimlerini yazıyorum.Doğal olarak benim kitaplık halka malesef açılamıyor :)

Etkinliğe katılmak için mutlaka bloglarını ziyaret edin son katılım tarihi : 17 OCAK

Sevgiler,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim paylaşımınız için...sevgiler;)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir etkinlik, ama geç kaldım sanırım :(

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe