22 Oca 2015

Karadut Şurubu

karadut-surubu

 Haftasonu Yağız ateşlendi.Ateşle birlikte ağzında kocaman yara oluştu.Rahatsız ettiği içinde sanırım ısırmış ve o yara kötü bir hal almış.
 
 Bu saate kadar çocuklarım da agız yarası hiç görmediğim için ne yapacağımı bilemedim.Bir arkadaşım tavsiyesi üzerine karadut şurubu aldım.

 Karadut un; şurubu ,konsantresi gibi çeşitleride varmış.Bu meyveyi daha once duymamış olmama gerçekten şaşırdım.Meğer birçok şeye faydası varmış.Demir eksikliğine de iyi geldiğini okuyunca ben bile içtim.

 Yağız a sadece 2 kaşık verdim ve sabah yaranın çoğunun kapandığını gördüm.Sonra ki günde 2-3 kaşık verdim.Sadece dudağına yakın kısımda yara kaldı.Ama benim oğlum sağolsun canı çok kıymetli olduğu için ağzını şuan açmıyor ve zorda kalmadıkça konuşmuyor bile.

  Bu sabah baktım yara tamamen gitmiş.Dudak kısmında bir tek küçük bir kabuk var onun da kopması için Yağız ın ağzını açması gerekiyor.

 Kısaca evet ilaçsız kısa sürede ağızda ki koca yara karadut şurubu sayesin de iyileşti.Ama bu Yağız ın konuşmaması ne kadar sürer onu hiç bilemiyorum.

 İnternette okuduğum karadut şurubunun faydaları şöyle;

 Karadut meyvesi çok güçlü bir antioksidan içerir.Bu güçlü antioksidanlar serbest radikalleri etkisiz hale getirerek bağışıklık sistemini güçlendiriyor. İçerdiği flavonoidler sayesinde kalbi koruyucu, yaşlanmayı geciktirici etkisi bulunuyor. Ev yapımı olan karadut şurubu gerçek lezzete sahiptir.
 
 Karadut bitkisi böceklenmeyen tek organik bitkidir.betakaroten ihtiva eder. Sağlık ve gençlik kaynağı olan bu şurubu mutlaka içmelisiniz.

Karadut'un Faydaları:

*Halsizliği, aşırı yorgunluğu giderir
*Ağız ve boğaz enfeksiyonlarını iyleştirir
*Kanı temizler anemi hastalarına tavsiye edilir
*Sindirim sistemi düzenler ve rahatlatır
*Mide salgılarını arttırır
*Saçların ve dişlerin güçlenmesini sağlar
*Kronik gastrit ve hepatit tedavisinde kullanılabilir
*Uykusuzluğa iyi gelir.

Not: Karadut şurubunu çok fazla içince inanılmaz bir enerji patlaması oluyor aman dikkat :)

Sevgiler..

52 yorum:

  1. bana bu şuruptan acil lazım,
    çok halsizim çoook :(
    sanırım hasta oluyorum tatlım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczanelerde yok sanırım aktar gibi biryerden aldım kesinlikle hemen kullan canım zıpkın gibi olursun ;)

      Sil
    2. Eczanelerde var.ben eczaneden 25 gr aldim.faydasini gördüm.

      Sil
    3. Eczanede dayanıklı aktarmada bulamadım istanbulda bildiğiniz yer varsa söyleyebilirmisiniz

      Sil
    4. Baya olmus yazali ama ben surubu bu siteden aliyorum. https://www.atiserimarket.com/urun/119/100cc-karadut-surubu

      Sil
  2. Ilk defa duydum, mutlaka akilda kalmali cunku cok faydaliymis. Bu tur dogal urunleri de cok severim :) Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilaçtansa bende doğal ürünleri daha cok severim ;) sevgiler

      Sil
  3. çok güzel bi şurup...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Karadut cok faydali.. Ben surubunuda pekmezinide cok severim... www.filizza.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bizimde evin favorisi oldu pekmezden daha guzel ben de kullanıyorum en azından :)

      Sil
  5. Karadutun bir çok faydasını biliyorum birde mayhoş meyvelere ilgim büyük. Ece Naz 1,5 yaşındayken organik beslensin , ayağı toprak görsün dedik ve 1 dönüm bahçe satın aldık. İçinde 70 e yakın ağacımız var 3 tanede karadutumuz var. Geçen sene 1 avuç kadar meyvesi oldu. Çabucak büyüselerde meyve verseler diye dört gözle bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa super o agaçtan toplayıp bu surubu elde edebilirmişiz tarifini veren siteler vardı hazır almaktansa evde yapmak daha cazip.Bahce fikri supermiş gerceken çocukların toprak gordugu yok :)

      Sil
  6. Harikaymış...İzlemeye aldım sizi...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim bende sizi izlemeye aldım sevgiler ;)

      Sil
  7. ayy alayım ben bundan aşırı yorgun hissediyorum son günlerde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al al banada cok iyi geldi cocuklardan cok ben iciyorum :)

      Sil
  8. Hem faydalı hemde tadı süper ,ben çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende cok sevdim geç kalmışım keşfetmekte ;)

      Sil
    2. Günde ne kadar kullaniyorsunuz

      Sil
  9. Karadutu çok severim faydaları ise yazdığınız gibi saymakla bitmez …
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyordum gercekten bukadar faydalı oldugunu tesekkur ederim

      Sil
  10. çok güzel ve faydalı elerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle geçmiş olsun , Karadut'un pekmezi de yapılıyor ve gerçekten çok faydalı özellikle de kuru öksürüğe ve kansızlığa çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkur ediyorum kansızlıga iyi geldigini sonradan ögrendim bende ve oğlumda var oyuzden duzenli kullanmaya başladık

      Sil
    2. Benimde 2 bucuk yasında oğlum var eczaneden aldım kullanmaya başladım fakat günde ne kadar kullanılır hakkında bilgimyok,hem astım hem anami hastası hemde bağışıklık cok düşük kullanır kullanmaz faydasını gördüm cok sükür.günde iki çay kaşığı yeterlimi

      Sil
    3. Epilepsi hastaliginada iyi geliyor mu

      Sil
    4. Epilepsi hastaliginada iyi geliyor mu

      Sil
  12. Bilgi İçin Teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. ben de faydalarını okuduğumdan beri mutlaka evde bulunduruyorum

    YanıtlaSil
  14. bende antalya'dan aldımıştım kansızlığıma iyi gelir diye ama içmedim.
    bu yazıyı okuduktan sonra bende çocuklarıma vermeye karar verdim.
    geçmiş olsun size umarım benim oğlanda da işe yarar sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba izmir de 1100 ağaç ile karadut üreticisi ve karadut şurup, şeker ilavesiz püresini üretiyoruz. Her konuda bilgi verebiliriz.

    YanıtlaSil
  16. Karadut çok severim, Antalya'da bahçemizde olur bizim, yazın yemesi harikadır dalından, mosmor boyanır eliniz, bir süre çıkmaz izi...
    Ben de beklerim sayfama, ziyarete...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Sevgili dostlar ben de aynı derdi ara ara yaşıyorum. Bu ürünü çok aradım. Bir arkadaş tavsiyesi ile Doğal Köy Ürünleri web sitesinden satın aldım. Bir kaç farklı çeşidi vardı. Ben normal ve şekersiz çeşitlerinden aldım. Beğendim de. Lazım olan ve bulamayanlar için adresini de paylaşmak isterim. http://www.dogalkoyurunleri.com/market/karadut-surubu/

    YanıtlaSil
  18. Doğan Ersoy böyle şeylere pek inanmam ama eşimin israrı ile kullandım hakikaten boğazıma çok iyi geldi.

    YanıtlaSil
  19. duymamıştım bana lazım sanırm bundan..bu ara hep am ahep yorgunum.. aktarda mı oluyor?

    YanıtlaSil
  20. Eczaneden aldim ve ilk gunde yaranin agrisini gecirdi iki gun sonra tamamen gecmisti.

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler. Karadut gerçekten özel bir meyve...

    YanıtlaSil
  22. Merhaba eczaneden alvin dut şurubu aldım kullanan varmı,oğlumun ağzı fena yara oldu.

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar en iyi karadut şurubu ismi verebilen varmı acil oğlumun ağzı ve boğazları çook kötü uyuyamıyor 2 yaşında verebilirim değilmi acil cevap verin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczane, aktar ya da süthane gibi yerlerde satılıyor

      Sil
    2. Meraba ohlumun agzi fena yara ve surup falanda icmiyo cikariyor bu karafut surubunu alsam gecermi diyorsunuz cok caresizim allah razi olsun oglum 2.5 yasinda daha

      Sil
    3. Hatay yöresinin salka markalı karadut şurubu tartışmasız lider tavsiyemdir

      Sil
  24. merhabalar ben şirinevlerde buldum karadut şurubu isteyene temin edebilirim telefon numaram 5373942440 burdan bana ulaşabilirsiniz yardımcı olurum

    YanıtlaSil
  25. Nerede ikamet ediyorsunuz ve fiyat nedir

    YanıtlaSil
  26. Organik ev yapimi Kardut surubu temin edilir 05331330063

    YanıtlaSil
  27. Ben kızım için kullandım.Dili ve agzı çok yara olmuştu 2 günde çok şükür geçti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilinin üzerindemi yara vardı birde yarası şişmiydi

      Sil
    2. Benim kizimin damaginda yara var bugun aldim insallah faydasini goruruz Allah herkese sifa versin

      Sil
  28. Ben kızım için kullandım.Dili ve agzı çok yara olmuştu 2 günde çok şükür geçti

    YanıtlaSil
  29. meraba oglumun agzı cok fena yara oldu yıyıp ıcemıyo karadut surubu aldım ama ogluma 1 yemek kasigi verdı teyzesi cokmu verdık acaba ne kadar verılmeli oglum 4 yasında bu arada

    YanıtlaSil
  30. Herkese merhaba.
    Bebegim yaklaşık 20 günlükken agzinda pamukcuk olmuştu. Bir yakınım önermişti bana.
    Çay kasiginin ucu ile sadece bir kez çok az verdim birşey olur korkusuyla fakat 2 3 gün içerisinde o minicik nektar bütün pamukcuklari yok etti.
    Yenidogan bebeklerde kullanımının sakıncalı olabileceğini okumuştum çok etkili olduğu için dokunabiliyormuş. Siz yine de doktorunuza bir danışın derim.
    Şimdi oğlum ek gıdaya geçecek ilerleyen zamanlarda mamasina katmayi düşünüyorum. Çok faydalı olduğunu biliyorum ayrica c vitamini deposu olduğu için kendimde bir kaç kez içtim. Eksi fakat hoş bir tadı var.
    Bu arada eczaneden almıştım. Urmu Dut Şurubu. Hacettepe üniversitesince onaylanmış bir üründü. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe