4 Oca 2015

Büyük ZARA İndirimi


Zara olağan büyük indirimini başlatmış ve mağazada pazar yerine dönmüş bile.

%50 ye yakın indirimler var ve 2 günde çoğu ürün tükenmiş.Mağaza savaş alanından beter durumda kıyafetler yerlerde ziyan olmuş.Çalışanlar neden düzenlemiyor anlayamadım sanki hayrına bedavaya dağıtılıyor gibi ürünler öylece ortaya terk edilmiş durumdaydı.Dayanamadım bazı rafları ben düzenledim :) alışkanlık işte.

Sezonda yanına bile yaklaşamadığım bikaç parça şeyi uyguna bulmuşken aldım.

Duymayanlara duyurmuş olalım ;)

Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 yorum:

  1. Bayıldım o kıyafetlere güle güle giysinler :)

    YanıtlaSil
  2. Duyurulası bir şey bu evet :-)

    YanıtlaSil
  3. İndirim kalabalığından nefret ediyorum:( ama bir şeyi indirimde almaktan başka çare yok...aldıkların
    çok güzeller güle güle giysinler:)

    YanıtlaSil
  4. Takipteyim sizi de beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. iyi hatırlattın ya, ben unuttum onu:))

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe