14 Haz 2016

2.Yıl ÇEKİLİŞİM


Dün bloğumun yıl dönümüydü. 2 yılı geride bıraktık. 2 yıldır her yazımı acaba kaç kişi okuyacak acaba kaç kişi eleştirecek ya da kaç kişi beğenecek diye düşünerek yayınladım. Yani her yazım ilk yazım gibi heyecan verici olmaya devam ediyor.

Ve bu dünya sayesinde çok güzel dostlar, arkadaşlar kazandım. Sanal alem deyip geçmemek gerekiyor. Bana kalbi güzel bir sürü takipçi kazandırdı.

Yorumlarıyla, mailleriyle yanımda olan herkes iyi ki var umarım her geçen gün büyümeye devam ederiz.

Madem bloğumun yıl dönümü biraz gecikmişte olsam küçük bir hediye vermek  istiyorum.
Kitap Fabrikası beni kırmadı ve bir takipçime çocuklara özel kişisel bir hikaye kitabı hediye etmeme yardımcı oldu. Sitede çocuklara özel kişisel hikaye kitaplarıtakvimler, davetiyeler, yıllık, sınıf sanat kitapları ve benim de daha önce yaptırdığım foto kitaplar var. Sizde kendi kitabınızı oluşturmak, sevdiklerinize hediye etmek isterseniz siteyi mutlaka ziyaret edin.

Gelelim benim hediyeme;

Sürekli bloğum da, köşe yazılarım da arkadaş ortamlarım da sizlere; çocuklara kitap okumanın faydalarını, kitapları sevdirmenin önemini yazdım.  Bu yüzden de benim bu yıl ki hediyem çocuklara özel kişisel bir hikaye kitabı olacak. Küçük Prens hikayesinin içinde adı geçen bir çocuğun mutluluğunu görmek için çekilişe katılmanız yeterli. ( Kitabın içeriğini bu linkten inceleyebilirsiniz www.kitapfabrikasi.com/küçük prens )

Çocuğum yok diye vazgeçmeyin ;) Elbet çevreniz de mutlu etmek istediğiniz bir minik vardır. En olmadı kendi adınıza kitap oluşturun içimizde ki çocuk daha ölmedi nasılsa ;) Hem çocuklara hem size güzel bir hatıra olacağına inanıyorum.

Ve gelelim şartlara;

Bloğumun izleyiciler kısmından takipçisi olmak,
Bu yayını google plus (GFC) ta paylaşmak,


Ekstra hak kazanmak için;
İnstagramda takipçim olmak ve görseli hesabınız da paylaşmak +1 hak (TIK TIK )
Twitter dan takipçim olmak ve görseli hesabınız da paylaşmak +1 hakTIK TIK )
Facebook sayfamı beğenmek ve görseli hesabınız da paylaşmak +1 hakAnnelikdunyam )
Ve bu yayını bloğunuz da paylaşmak +5 hak kazandıracak.

Paylaşım linklerini ve mail adresinizi yoruma yazarsanız süper olur ;)

Son katılım tarihi 1 TEMMUZ CUMA -  24:00

* Yurtdışına gönderim maalesef yoktur.
* Çekiliş blogları kabul edilmeyecektir.
* Google plus üyeliğini olan herkes katılabilir.

kişiye özel kitap


29 yorum:

  1. Hayirli olsun. Ben de katiliyim. Kitas bende var ama dediğin gibi başka birini sevindiririm.

    YanıtlaSil
  2. 2. yılınız hayırlı olsun *-* Ne kadar güzel bir etkinlik.Küçük Prens hala rafımda vardır.Geçen gün bir arkadaşım da hediye etti.İnsanı özel hissettiren bir kitap.Çok düşüncelisiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Gülşahcım bloğunun yeni yaşı hayırlı olsun. Daha nice keyifli ve faydalı paylaşımlar dilerim.
    Ee bende katılayım ama dimi :)

    YanıtlaSil
  4. HEEEEEY GÜLŞAH :D
    Nice 2'lere 20'lere hep beraber keyifle, 2 sevimli miniğinle ve ailenle inşallah :)
    Hayırlı uğurlu olsun!
    Tabi ki katılırız ve paylaşırız!
    Çok güzel bir hediye seçmişsin tebrik ederim :)

    Şimdilik plusta paylaşacağım.

    İlk fırsatta sosyal ağlara da el atacağım, seni etiketlerim ;)

    Ben dahil herkese bol şans :D
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel yaşlara Gülşah :))
    https://plus.google.com/116307835381968089393/posts/1XQr6EDujQ7 Bu da g+ linkim :)

    YanıtlaSil
  6. İki çocukla hayat, mutluluk ve huzur dolu günleri, güzel anıları uzuun yıllar yaşasın ve anlatsın inşaallah. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Canım 2. yılın ve çekilişin hayırlı olsun. google pluste paylaştım bile :)
    Küçük prens kitabını biz henüz okumadık. Şimdilik çizgi filmi ile idare ediyoruz. Umarım bu çekiliş bana çıkarda bizde okuruz ;)

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun 2. yılınız :)

    YanıtlaSil
  9. Daha nice nice nice yıllara sevgili Gülşah hanım :)

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler Gülşah Hanım, Nice 2 yıllara...
    EN sevdiğim çekilişler, kitap hediyeli olanlar. Küçük prens de harika bir klasik. Ben de şansımı deneyeyim. Bol katılımlı olsun.
    https://plus.google.com/+%C4%B0stanbulHan%C4%B1mefendisi/posts/5y36KuuZh5L

    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. İki yılda böyle güzel yol katetmek... Ben daha uzun zamandır blog dünyasında olduğunuzu düşünüyordum.Çok güzel bir kitabı seçmişsiniz. Katılan arkadaşlara şans diliyorum. Daha nice yıllara hep aynı kalitede...

    YanıtlaSil
  12. 2. yılın kutlu olsun. Bende var bu kitap, bizimkiler okudu. Hatta hediye etmek için 3-4 tane fazladan almıştım. Umarım sevecek birine gider hediyen...

    YanıtlaSil
  13. 2.yılınız kutlu olsun.Nice yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  14. 2. yılınız hayırlı olsun, kitap elimde olduğu için çekilişe katılmıyorum katılanlara bol şans :)

    YanıtlaSil
  15. Paylaştm g+da hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  16. Ya nekadar güzel iki güzel evlat ile iki yıllık bir blog tebrikler Gülşahcım sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Merhaba , takipçinizim,ve paylaştım sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Zaten takipçindim e google + dada paylaştım. Hayırlısı olsun. Çok güzel bir hediye. Bende yeğenlerimin şansına diyerek dahil olmak istedim. Yeni yaşın kutlu olsun canım. :)

    https://plus.google.com/106184091977536422480/posts/Sk44f5hCN6N

    YanıtlaSil
  19. 2. Yılın kutlu olsun. Hediyede çok güzel hemen katılıyorum o zaman

    YanıtlaSil
  20. Nice yıllara diyelim. Severek takipteyim

    YanıtlaSil
  21. Deryaninsporgunlugu16 Haziran 2016 20:58

    Nice nice yillara canim. Ben seni takipteyim zaten simdi googleda paylasacagim. Kazanirsam kitabi sevgili cafetigris in kütüphanesine bagislamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  22. Nice 2.yıllar olsun. Güzel paylaşımlarınızın devamı dileklerimle.

    YanıtlaSil
  23. Gülşah'cığım güzel bloğunun 2. yaşı kutlu olsun canım, nice nice yıllara, yazılarla...sağlıkla..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  24. heeey duyurcam tabiiiii :) bi deee daha yıllarcaaaaa hep bizimle ol şirin tatlı ailenleeeeee :))))

    YanıtlaSil
  25. zaten takipçiydim, şimdi paylaştım da . katılmış oldum sanırım :))

    hayalmeyal.buschra@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Dile kolay iki yıl olmuş. Bloğunuzun yıldönümü kutlu olsun. Daha nice yıllar buralarda olmanız dileği ile :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  27. 2. ci yılın hayırlı olsun canım ,tüm hesaplarımdan paylaştım sevgiler.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe