10 Haz 2016

Babalar Gününde Ne Alsak?

babalar gününde ne hediye alsak


Anneler günü geçeli daha bir kaç gün olmuşken mağazalar yaklaşan babalar günü için sözde büyük indirimler yaparak tam gaz hazırlanıyor. Mailime bir sürü hediye seçenekleri, mağaza indirimleri gelmeye başladı.

Ben de size babalar günü için bir kaç hediye seçeneği önermek istiyorum;

Kahve makinası alabilirsiniz mesela :) anneler günün de alınan kahve makinası nasıl ki birlikte yaşadığınız evde kullanılacaksa babalar günün de de bu ürünü almak abes olmaz herhalde :)

Biz düdüklü tencere aldık mesela çok ihtiyacım vardı. Ee ben pişiricem baba yiyecek daha büyük hediyemi olur?

Aile fotoğrafınızdan büyütüp kanvas tablo da yaptırabilirsiniz. Ya da foto kitap ta olabilir.

Havalar ısındı pike takımı da güzel olur mesela ;)

Ütü bile olabilir en çok babaların kıyafetleri ütüleniyor nasılsa.

Şaka falan yapmıyorum valla anneler günü hediyeleri nasıl küçük ev aletleri ile bütünleştiyse babalar günün de de bu hediyeler uygun olabilir.

Kişisel ürün alınacaksa anneye de alınsın o zaman anne= ev işi dayatmasından çıkılmış olur.

Ya da bırakın bu ticarete çanak tutmayı gidip öpüp sevip sımsıkı sarılın daha büyük hediye olmaz.

Ama yok illa hediye alacaksanız da TEMA Vakfı ( www.tema.org.tr ) nın çok güzel özel gün bağışları var. Ağaç dikip sertifakasını babanıza vererek hem doğa için hemde babanız için güzel bir iyilik yapmış olursunuz.

Ya da UNICEF in sitesini bir inceleyin babalar gününe özel hayat veren hediye paketleri yapmışlar ve bu siteyi bana oğlum söyledi çok hoşuma giderek inceledim. ( www.hayatverenhediyeler.org)

Çocuklara da güzel bir örnek olur ;) Bu vesile ile belki ilerde bu özel günlerin önemin de maddiyat değil maneviyat hatırlanmış olur.

Sevgiler,

20 yorum:

  1. Geleceğin baba adayı olan eşime ne alsam bilemedim şimdi canım :) Ama fikirler için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Bizim babamız hediye olayına karşıdır. O yüzden almayız, güzel bir sofra hazırlarız sanırım...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel demişsin, sinir olurum anneler gününde küçük ev aletlerinin hediye denmesine. Hediyeyi ver sonra hadi marş marş iş başına der gibi.

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısın canım. Zaten klasikleşen parfüm, cüzdan,kravat,kol düğmesi gibi hediyeler yerine senin önerilerin daha cazip bence. Biz yine geçen seneki gibi babamız için çocuklar ile birlikte bir pasta yapmayı düşüyoruz. Bakalım nasip olacak mı...

    YanıtlaSil
  5. Kahve makinası bizim babamıza da olabilir :)

    YanıtlaSil
  6. Babalar Gününde ben Olsam olsam olsam olsam babama Immmm ailemizin de üzerine işlendiği gümüş bir kolye alırdım. Sırf hep hatırlasın bizi diye .Harika yazı için Teşekürler hatırlattığın için attica yakl et 😊Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. gülşahcım ben sosyopix'den arin ve babasının fotoğraflarını kart şeklinde bastırdım, içine notlar yazıp vereceğim. gömlekleri hala ben ütüleyeceksem ütü falan alamam vallahi :)

    YanıtlaSil
  8. kahve makinesi hoşuma gitti 😍

    YanıtlaSil
  9. Tema Vakfından babalar günü sertifikası en güzeli, ben yaptım :)

    YanıtlaSil
  10. Kahve makinesi fikri hoşuma gitti :) Tema vakfı ve UNICEF sitelerindeki hazırlanmış hediyeler en güzeli olsa gerek ;)
    Önerilerin için teşekkür ederim Gülşahcım :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Almanya'da babalar günü başka bir günde kutlanıyor ve babalara hediye alınmıyor ama bol bol bira içiyorlar, genelde de arkadaşlarıyla dışarda oluyorlar :D Bizde baba arkadaşlarıyla dışarı çıkmaya kalksa kan çıkar di mi, en iyisi alsın düdüklü tenceresini otursun..

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir yazı yazmışsın. Sanki benim kafamdan geçenleri yazmışşsın gibi hissettim. İsmimiz de aynı zaten. :)))

    YanıtlaSil
  13. Benim giyimine özen gösteren bir babam var. Hediyem hiç değişmez, kıyafet. O da mutlu, ben de :) Yaşasın babalar ❤

    YanıtlaSil
  14. Önerilere bayıldım. Doğum günlerinde bile bayanlara mutfak eşyasi, erkeklere kişisel hediyeler alınıyor nedense.

    YanıtlaSil
  15. Ben küçükken babama sakız alırdım :) Babam sakız çiğnemediği için de ben çiğnerdim :) Babalar ve kızları... Gerçekten çok özel oluyor o bağ ve bence hiç bir hediye babama sevgimi anlatamaz.

    YanıtlaSil
  16. :)))Ben anneme de babama da kişisel hediyeden yana kullanıyorum tercihimi.

    YanıtlaSil
  17. çok güzel öneriler bence madem annelere oluyor babalara niye olmasın hatta olsun bence değil mi .-))

    YanıtlaSil
  18. Fikirler güzel ama ben çok önceden belirledim hediyemi :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe