29 Haz 2016

Alıştık mı?


Yazmak istediklerini yazamamak, acılı insanlara çare olamamak ve tüm bunların karşılığın da çok şükür facebook güvendeyiz demekten utanmak çok zor.
Senin, benim sevdiklerimden biri ya da sen ben herhangi birimiz de dün akşam orada olabilirdik. Çok şükür değildik demekten de utanıyorum. Onca masum insan canından olurken sevdiklerinin bizim anlayamayacağımız şekilde canı yanarken ben nefes almaktan da utanıyorum. 

Ülkenin huzurunun içine edildi. Canı yandığında insan suçlu arar hadi aramayayım diyorum ama elimde değil sebep olanlar bu kadar belliyken göz göre göre çözüm üretilemezken kader de bu varmış demek çok saçma olur. Sadece bizim değil tüm dünyanın başına geliyor demek daha bir saçma olur. 

Her patlama sonrasında siyasilerin çıkıp terörü lanetlemesi çocuk kandırır gibi tehditleri ve ardından gelen yayın yasağı Türkiye'nin bu yıl ki ritüeli oldu. Hepimiz sadece isyan edip klavye başında yazmaktan öteye de gidemiyoruz. Sebep olanları istifa ya bile çağıramıyoruz. Çünkü ülkemin yarısı işid / pkk gibi pisliklerin bu ülkeye kimler tarafından sokulduğunu bilmemezlikten geliyor. Pkk ele başlarının hangi parti üyeleriyle halay çektiklerini ben ve benim gibiler unutmuyor ama ülkemin yarısı unuttu. Şunu da kabul etmiyorum kimse uyku da falan değil tam tersi herkes cin gibi sadece bazıları istedikleri gibi yaşamayanları kınayarak diktatörlük rejimi ile huzura ereceğine inanıyor. 

Konu bu da değil artık konu bu saldırılara bu kadar alışıyor olmamız, konu artık bir çok şeyi karşıdan izleyip kabulleniyor olmamız. Konu hala bazılarının açıklamalarını alkışlayarak izliyor olmamız. Ve farkındaysanız artık yayın yasağına bile isyan etmiyoruz. Alışmadık alışmayacağız desekte yavaş yavaş her şeye alışıyoruz. 

Ama yukarda Allah var bir sürü insanın ahı var elbet bunların acısı çıkacak elbet bu saltanat bitecek. Elbet ülke gündemini parmağında oyuncak edenler belasını bulacak. Ama o saate kadar evlatlarınıza iyi sahip çıkın. Bu toprakların nasıl kazanıldığını iyi anlatın. Yasaklara rağmen bayrağına sahip çıkmayı öğretin. Çamur atmaya çalışanlara inat Atatürkçü evlatlar yetiştirmek biz annelerin en büyük görevi olsun. Başka türlü geleceğimizi gerçekten koruyamayız bunu bilin. 

Peki olay yerinde olan taksicilerin kişi başı 100 tl ye yolcu taşımalarına ne demeli? Belçika da böyle bir saldırı olduğun da taksiciler olay yerinden herkesi ücretsiz taşıdı. Gerçekten gözlerini para bürümüş beyinleri anlamak çok zor. Bu kadar kafayı yemiş bir milletiz artık. Bunu duymayan ülke de kalmadı kendi kendimizi rezil etmeye bayılıyoruz.

Bu bloğa çok fazla siyaset sokmak istemiyorum. Ama yaşananlara kayıtsız kalmak çok zor. 

Ölenlere Allah tan rahmet sevdiklerine de sabır diliyorum. 

Ve bu mübarek günde en büyük duam bu sebepsiz savaş bitsin artık sebep olanlar da Allah'ından bulsun. 

Ve her şeye rağmen NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE


18 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin.. sabırlar dilerim bende öyle çok acıyor ki içimiz elimizden bir şey gelemeden..

    YanıtlaSil
  2. Yorum yok.Olmalı ama.Gülşah, o kadar üzülüyorum ki...Seni yürekten kutluyorum kızım.Kafaları kumdan çıkarmalı artık herkes.Öyle rahatlık yok.Vicdan bunu hatırlatmıyorsa dilemem bir gün canları yanınca anlasınlar.Çok üzgünüm demek az geliyor.Sevgiler kızım.

    YanıtlaSil
  3. İnsanlığımızdan utanır olduk, bir tarafım acı içindeyken bir tarafım öfke içinde...hakikaten insanlık nereye gidiyor?ne kadar iğrenç insanlar uremeye başladı...nedensiz ölen insanlar,rant peşinde koşanlar,istismarcilar,tacizci tecavuzculer...hakikaten insan hepsini düşündükçe deliriyor...iyi evlatlar merhametli vatanını milletini seven Atatürkçü gençler yetiştirmeye devam...bu devletin başındakiler vatanimi yediler bitirdiler sıra insanlarımızı bizleri yemeye başladılar...çok geriliyorum düşündükçe...kapıyı çalan sucudan eketrikciden tanimadigin komşudan sana bakan her bakıştan korkmaya başladık...kızını sevmeye gelen bir yabancıdan korkmaya...o kadar güvensiz oldu her yer...kendi kendimizden korkar olduk...güçlü olmamızın nedenleri evlatlarımız onlar için herşey...Allah'im bu günlerde duslatimuzi kabul edip bu ortam artık bitsin acılar bitsin...

    YanıtlaSil
  4. Çok çok çok üzgünüm...
    Taksilerin yaptığı rezilliğin daniskası... Çivisi çıktı memleketin artık :(

    YanıtlaSil
  5. Yakinda tepkimizi de yazamayacagiz gibime geliyor. Sadece üzgün oldugumu yazdim twitterda takip üstüne takip geldi baktim blogla alakasiz hesaplari malum parti taraftari sloganlarla dolu. Engelledim. Ne olacak tek tek insanlari takip etmekle. Bir paranoya hali hüküm sürüyor. Daha da kara günler geliyor demek istemiyorum ama ben iran devrimini ve ardindan olanlari hatirlayacak yastayim. Burada devrimden kaçmis ailelerle de tanistim. Kaçmak zorunda nasil kaldiklarini ve kendi ülkelerinde yabanci hatta düsman sayildiklarini tüylerim ürpererek dinledim.

    YanıtlaSil
  6. Ne zaman bu hale geldi Türk insanı anlamakta güçlük çekiyorum...
    Şükür demekten utanır olduk :(

    YanıtlaSil
  7. Hayatını kaybeden tüm canlara Allah rahmet eylesin. Yakınlarına ve sevenlerine Allah sabır versin. İnanın başka bir şey söyleyemiyorum. Kelimelerim tükendi. Yazdığınız her şeye sonuna kadar katılıyorum.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  8. surekli kalp çarpıntısıyla yaşıyoruz artık aldığımız nefesden utanıyoruz hepimiz :(

    YanıtlaSil
  9. Diyecek söz kalmadı. İnsanlıktan çıkmış, vicdanını kaybetmiş, şahsiyetini kaybetmiş bir topluma dönüştü ülke... Ne ara böyle oldu bu insanlar, hep mi böyleydiler de kendilerini gizliyorlardı, bilmiyorum. Sırf kendisi gibi düşünmedi diye, ölene sevinen insanlarla doldu ortalık. Arkadaşlarımı kaybetim o patlamada, her gece her gün lanet okuyorum artık.

    YanıtlaSil
  10. bütün yaşananlar hepsi ayrı ayrı rezillik istihbarat gelip yine de bu olayın olması mı havaalanına ellerini kollarını sallayarak girebilmeleri mi çıkıp güvenlik zaafı yok diyenler mi o paragöz taksiciler mi hangi birini sayayım bilmiyorum .. umarım bu olaylara sebebiyet verenler en ağır şekilde hem bu dünyada hem de öte dünyada en ağır şekilde cezalarını bulsunlar :-((

    YanıtlaSil
  11. Hep yazdım Gülşah'cığım, bu ülkenin fabrika ayarı Atatürk ve laiklikti. Fabrika ayarlarıyla oynadılar, bozdular, yeniden format atmak şart. Nasıl yapılacaksa.....:(

    YanıtlaSil
  12. Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum. Her şey ortadayken bu kadar kör olmak ve göz göre göre kabullenen insanların öteki tarafta yatacak yeri yok.

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşım senin de ifade ettiğin gibi, her şeyimizi klavyede hallediyoruz. Bilgisayarı kapattığımızda her şey bitmiş, normal hayatımıza devam ediyoruz. Sonrasında dizilere, yarışma programlarına, evlilik programlarına dönüyoruz. Ne düşünce, ne fikir üretebiliyoruz. Her şeyi olduğu gibi kabul eden nereye sürersen oraya giden bir topluluk haline geldik... Bu hal devam ettikçe yarından umudumuz gittikçe yok olmaya mahkum oluyor.

    YanıtlaSil
  14. onca ateş düşen evin Allah ardımcsı olsun. ölenlr kurtudu biakıma; kolu bacağı kopanlar, canından canı ölenlere zor haya... :(

    YanıtlaSil
  15. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  16. Maalesef ateş düştüğü yeri yakıyor.Allah sabır versin

    YanıtlaSil
  17. Alismayalim nolur... Alismamaliyiz! :(


    YanıtlaSil
  18. Aynen öyle. Ne Mutlu Türküm Diyene!

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe