4 Tem 2016

2.Yıl Çekilişim KAPANDI


Ramazanın son gününden herkese merhaba ;) Çok hızlı geçti diyemeyeceğim bayağı sindire sindire uzun uzun ve hatta yavaş yavaş ilerleyen bir ay yaşadım :)

Ve bu arada 1 Temmuz itibariyle 2.yılım için düzenlediğim çekilişim bitti.

Katılan herkese çok ama çok teşekkür ederim. İsme özel hazırlanacak olan kişisel kitabı çok sevdiğim ablalarımdan biri olan  Örgü Çantam - Hatice Yazıcı oldu. Kitabı kimin için hazırlatacağını az çok takip edenler tahmin edecektir ;)

Hepinize şimdiden sevdiklerinizle huzur dolu bir bayram geçirmenizi dilerim. Eğer sevdikleriniz sağ ise tatil diye ziyaret etmeyi ihmal etmeyin ilerde yol gözlemek sırası bize de gelecek sakın unutmayın ;)

Mutlu bayramlar ve iyi tatiller...








3 yorum:

  1. Mutlu, huzurlu, sevdiklerinizle doyasıya güzel bir bayram geçirmenizi dilerim bende :) Hediye için Hatice hanımı tebrik ediyorum.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  2. Canımm çok teşekkürler çok mutlu oldum inan. sevgilerimi iletiyorum ve bayramınızın gönlünüzce geçmesini diliyorum.
    Sade'cim teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  3. Hatice hanimi tebrik ederim çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe