27 Eki 2016

Ela'dan Mesaj Var


Çocuk istismarına ve pedofiliye karşı küçük çocuklarla nasıl konuşurum demeyin. Siz elinizden geldiğince anlatın emin olun fazlasıyla anlıyorlar. Ela ile bunları hep konuştuk hatta abisi de okulda öğrendiği uyarıları sürekli Ela ile paylaştı. Kötü dokunuşları bana gelip saydığında şok olmuştum. 
Ve tekrar anladım ki çocukları birey olarak kabul etmek zorundayız.

Youtube yüklediğim videoda Ela'dan güzel mesajlar var ;)
Sevgiler,




İnstagram; @gulsahonen
Youtube: Gülşah ÖNEN
Snapchat: gulsahonen Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 yorum:

  1. Merhaba yazılarınızı ilgiyle okuyorum. blog sayfanızda aradım belki ben bulamadım ama anne ve babasıyla yıkanmak isteyen çocuklarla ilgili bir yazınız var mı? bunun doğru olup olmaması ile ilgili.. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim evet bir yazım vardı linkini buraya bırakıyorum. http://www.gulsahonen.com/2016/05/cocugu-kim-yikamali.html

      Sil
  2. maşallah sanaa :) Allah Tüm Çocuklarımızı Yavrularımızı Korusun inşallah :( http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Oy oy maşallah, canım yaaa Allah nazarlardan korusun, masada da sihirli değneği var. Ne güzel de anlattı aferin Ela'cığıma. Kocaman öptüm. :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ahaha çok şeker bişi bu yaa bunlar abi kardeş fenomen olacaklar valla <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman aklı başında insan olsunlar yeter :)))))

      Sil
  5. Çok güzelsin sen Elacımmmm,
    Öyle güzel ifade etmişsin ki eğer iznin olursa bu videoyu miniklerimle paylaşmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm teşekkür ederim tabii ki paylaşabilirsin ;)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe