20 Eki 2016

Uyku Eğitimi FİNAL (sezon finali)

uyku eğitimi verebilmek
Bende ki artist yoruma bakın bi :))

Başlığa final yazdım ama içimden de çok sevinme de sezon finali olmasın diye kendimle dalga geçtim :)

Yukarıda ki girişi yazıp bu taslağı öylece bırakmışım sezon finali olduğu içime doğmuş demek ki :))

UYKU üzerine BİR SÜRÜ yazı yazmışım. Ve en son Uyku Eğitimi VEREMEMEK diye bir yazı yazarak pes etmişim :)

Ve bu yazı ile kapanışı yapıyorum. Bir daha uyku eğitimini anarsam gelin beni dövün :)

Bu taslağı böylece bıraktım çünkü okula başlayan Ela ilk hafta okuldan geldiği gibi kendisine hiç yakışmayacak şekilde koltukta, yerde uyuyakalıyordu. En az bir saat şaşkınlık içinde olayı idrak etmeye çalışırken kabul edeyim uyuyan Ela fotoğraflarıyla sosyal ağlarda da sevinç nidaları attım. Demek ki ilacımız kreşmiş uyku sorunu çözüldü diye bayağı eğlenmiştim. Tabii kısa sürdü.

Kreş koşturmasına alışan Ela eski düzenine geri döndü. Öğlen okulda ya hiç uyumuyor ya da çok az uyuyor akşamda zorla yatırıyoruz oda kendi odasına değil bizim odaya. Gece hele bir kucaklayıp yatağına götür anında ortalığı inletiyor. Evlenene kadar aramızda yatabilir artık hiç sorun değil. Ailecek biz neleri kabullenmedik buna mı itiraz edeceğiz? :))

Bu kadar uykusuzluk huysuzluk yapmasına sebep olmuyor mu diyenler var. Önceden uykusuz olduğunu bile anlamazdık yani cin gibiydi huysuzlukta yapmazdı. Kreşe başladığından beri uykusuzluğunu her zerremiz de hissediyoruz sağ olsun günün tüm yorgunluğunu bizi delirterek atıyor. Yani şu sıra huysuzun önde gideni oldu.

Kısaca uyku eğitiminde kreşlerin açıldığı tarihte kısa bir sezon finali vermişiz bunu artık anlamış olduk. Normale döndü çocuğum zaten sağda solda uyuyakalan Ela'ya hiç alışamamıştık (zamanla alışırdık halbuki)  böyle daha iyi alışmışız bir kere ;)

Yok valla isyan falan etmiyorum. Uykusuzum naraları da atmıyorum. Çünkü vücut belli bir süre sonra uykusuzluğa daha doğrusu az uykuya alışıyor. Tek kötü yanı; eskiden hiç hasta olmazdım şimdi vücut direncim çok düşük anında hasta olabiliyorum. Gıda takviyesi ile bunu da çözmeye çalışıyorum.

Kenarda duran bu belirsiz taslağı da böylece tamamlayıp rafa kaldırmış oldum.

Tüm uykusuz annelere sevgiler,



8 yorum:

  1. İçin bulundukları ay huysuzluk ayı galiba al bizden de o kadar :)

    YanıtlaSil
  2. Kıyamaaammm :D Bizim Ela da okula başladığından beri saat 8.30 olduğunda nakavt.. Babasıyla yatıp uyuyor (maşallah)
    Eninde sonunda erken uyuyacak canım sıkma canını. Öperimss :***

    YanıtlaSil
  3. Biraz daha sabır tatlım düzelecekler inşallah :D

    YanıtlaSil
  4. Melek gibi uyuyor canım yaa...:))
    Demek okul en iyi çözümmüş:)))

    YanıtlaSil
  5. Bu uykusuzlukların bu huysuzlukların hep sebebi dolunay :D
    sevindim haydi gözün aydın :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah bi kaç aya uykusu düzene girer ve siz de final yaparsınız.En azından kendi yatağında uyumaya başlar inşallah.

    YanıtlaSil
  7. :) Artık sen önem vermiyorsun ya, şimdi çözülür bu uyku problemi bak gör! (Amin amin)

    YanıtlaSil
  8. Maalesef yuva bize de fayda etmedi. Ben de birkac kez yatagina götürüp pes edip yaninda siziyorum.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe