2 Oca 2017

2017

2017

İçimden geçenlerin hepsini bugün özellikle bugün yazmayacağım.

SADECE;

Şehrin orta göbeğinde eli silahlı bir adam kendi halinde eğlenen insanları kurşun yağmuruna tutuyor. Etrafta can pazarı yaşanıyor ve bu sahneleri görerek tüm vicdansızlığı ile yeni yılı kutladılar hak ettiler mantığında sevinenler kol geziniyor. Ohh olsun diyenler, yılbaşı kutlarsan olacağı buydu diyenler.......

Suçsuz insanları katletmenin hiçbir dinde yeri yoktur. Allah'ın verdiği canı bir başkası bu kadar kolay alabiliyorsa buna sevinmeden oturup sevdiklerinin başına gelmemesi için dua etmelisin. Yarın cami çıkışında, avm de, markette ya da evinde saldırıya uğramayacağının garantisi yok. Ölenleri günahlarına göre ayırmak sana bana asla düşmez. Hızlı iç savaşa sürükleniyoruz senin gibi olmayanları, senin gibi düşünmeyenleri yargılayacak, kınayacak vakitte değiliz. Aklını kullanıp herkes bayrağına, topraklarına sahip çıkmalı. Birlik beraberlik böyle günlerde olunmalı. 

Bunları bazen instagram hesabımda yazıyorum ve hızla takipçi kaybediyorum. Zerre kadar umurumda değil. Takipçi kaybetme korkusu ile sessiz kalmak bana göre değil. Anne çocuk bloğu da olabilirim. Fakat anne olmaktan öte insanım ve ülkemde olanlardan fazlaca etkileniyorum. Geleceğimden özellikle çocuklarımın geleceğinden fazlaca korkuyorum. Ben benim gibi düşünmeyenleri dışlamıyor anlamaya çalışıyorum. Bunu yapmayı beceremeyen insanlar beni zaten takip etmese de olur.

Her şeye rağmen güneşin doğuşunu görebiliyorsan hayat devam ediyor. Bayrağımız hala dalgalanıyor, ezan seslerimiz çok şükür susmadı. Çocuklarımız için umuda ve sevgiye ihtiyacımız var. Ve onlara bunu verebilecek insanlar bizleriz. Düştüğünde kolayca ayağa kalkabilecek nesiller yetiştirmek için bir şeyler yapmalıyız. 

Kendimiz için olmasa bile çocuklarımız için uzunca bir yolumuz var. Ben yinede 2017 den umutlarımı, hayallerimi, dileklerimi eksik etmeyeceğim. Silkelenerek yürümeye asıl bu zamanda ihtiyacımız var.

Ve kalbi temiz herkes için dileğim sevdiklerinizle huzur dolu bir yıl olsun. Umutlarınız ve hayalleriniz hiç bitmesin.

Gülşah ÖNEN
ig: @gulsahonen
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 yorum:

  1. sonuna kadar katılıyorum sana....

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Böyle düşündüğünüz için takipçi kaybediyorsanız gerçekten o kişiler takipçi değil hatta insan bile değillerdir benim gözümde. Evet o tür söylemler bende gördüm. Oh olmuş, iyi olmuş, oraya eğlenmeye gitmeselermiş gibi bunlar gerçekten çok yanlış ve aklı birazcık çalışan zaten böyle bir şey söylemez.

    Böyle düşünenlere sorsanız kendinden başkasını Müslüman olarak görmezler, oysa müslümanlık bu değil. Müslümanlık bir hoşgörü ve adalet dinidir. İslamiyette kimseyi bir şey için zorlayamayız. Hiç kimse bir başkasının içini, dinini nasıl yaşadığını bilemez.

    Söylediklerinizin her kelimesine sonuna kadar katılıyorum. Kaleminize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle takipçi olmaz olsun zaten inan hiç üzülmüyorum. yorumun için teşekkür ederim

      Sil
  3. Amaç sindirilmek zaten. İnadına devam, inadına umut.
    Ama korkuyorum elimde değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz korkuyoruz maalesef en çok da çocuklarımız için :(

      Sil
  4. Hoşgörü diye bişey kalmadı maalesef, hele de bu sosyal medyayı kullanmayı bilmeyenler arttıkça yazık ki ne yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes klavye başında kahraman olma yolunda hızla ilerliyor

      Sil
  5. Amin canım ,umarım bu kötü olaylar son bulur ve güzel ülkem eski huzurlu günlerine kavuşur. Sen doğruları söylemekten vazgeçme, bizler senin dobralığını seviyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm fikirlerim her zaman sabit birilerine yaranacağım diye yandaşlık yapmak bana göre değil ;) kucak dolusu sevgiler gonderiyorum sana da ;)

      Sil
  6. Herkes gerçek yüzünü gösteriyor yeni bir olayla gidene güle güle
    Biz biriz ayrım yapmayız her görüşe ve inanca da saygılıyız.
    Güzel günlere erişmek dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn inşallahhh güzel günler görelim hep art niyetten kavgadan uzak

      Sil
  7. Merhaba hüzün sarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. inşallah iyi bir yıl olur hepimiz için..

    YanıtlaSil
  9. 2017 yılı umarım hepimiz için iyi bir yıl olur. Hüzün sarısı etkinliğinde geliyorum bana da beklerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. eline sağlık Gülşahçım....

    YanıtlaSil
  11. Malesef ben umutlarımı yitirenlerdenim. O kadar ölüm, o kadar acı oldu ki son aylarda. Ağlamayan ev kalmayacak neredeyse...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba hüzünsarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. Hepimiz için huzur dolu bir yıl olması dileğiyle. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe