12 Haz 2017

Çocuklara İkramlıklar


Geçtiğimiz hafta iftar için gittiğim iki mekanda osmanlı şerbeti ve osmanlı macunu ikram eden arabalardan gördüm.

Özellikle osmanlı macununa bayılırım direk aklıma özellikle ramazanlarda çocukları sevindirmek için mahallemize gelen macuncular gelir. Annemin yememelisin dişlerine zarar verir demesine rağmen gizli saklı aldığım günleri çok iyi hatırlarım.

Bu araçlarıda mekanlarda görünce işletmeden detaylı bilgi aldım. Meğer bu araçların kiralanmasını sağlayan www.ikramarabalari.com diye bir site varmış. Sitelerini incelediğimde osmanlı şerbeti ve osmanlı macunu arabalarının yanında, pamuk şeker ve popcorn arabası kiralama da yardımcı olduklarını gördüm. Aklıma direk çocuk etkinliklerinde güzel bir tercih olabileceği geldi. Sünnet düğünleri için de çocuklara güzel bir alternatif olabilir. Bizim sünnet düğününde sadece şişme oyun alanı kurdurabilmiştik. Böyle bir şeyi daha önce keşfetseydim asla kaçırmazdım :)

Biz geç kaldık fakat sizlerin düğün telaşı varsa ikramarabalari sitesini mutlaka incelemenizi tavsiye ederim. Pamuk şekeri, elma şekeri, popcorn ikramlarıyla düğünlerde çocukları oldukça eğlendirebilirsiniz. Eminim benim gibi büyüklerde kayıtsız kalmayacaktır ;)

İkram arabaları seçenekleri de şurada belirtmiş olayım;

Pamuk Şekeri Arabası, Popcorn Arabası Kiralama, Maraş Dondurması Kiralama, Osmanlı Macunu Hizmeti, Osmanlı Şerbeti Kiralama, Kahveci Güzeli, Patlamış Mısır Arabası, Salepçi, Bozacı Kiralama, Kağıt Helva, Elma Şekeri, Lokmacı Kiralama, Simitçi Arabası Kiralama, Köfte Arabası Kiralama, Pilav Arabası, Bardak Mısır Arabası, Kestane Arabası, Çaycı Standı Kiralama gibi...

Gerisi sizin tercihinize kalmış...


Mutlu günler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 yorum:

  1. Özellikle böyle yöresel kıyafetler içinde gördüğüm ikramlıklar hep ramazanı hatırlatır bana.Ayrıca önemli organizasyonlarda bu gibi ikramlık arabalar çok güzel bir düşünce :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa güzelmiş bu arabalar. Çocuklar için de büyükler için de güzel olabilir.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. farklı bir alternatif olur gerçekten....

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe