23 Haz 2017

Çocuk O Bir şey OLMAZ Demeyin


Başlıkta ki cümleyi hayatınızdan söküp atın.

Özellikle bu hafta avm lerde bayram alışverişleri sırasında mağazaların kalabalık olması nedeniyle çocukları kabin sırasında bekletmeyip tezgah aralarında giydiren ailelerle denk geldim. Çocuk utana sıkıla etrafına bakıyor ama anne acele bir şekilde çocuğun üstündekileri çıkarıp aldıklarını denetiyor.

Evet mağaza kalabalık aceleyle alıp çıkmak istiyorsunuz ama etraf ufacık çocuklara göz koyan pisliklerle dolu bunu unutuyorsunuz. Tezgah aralarında yani mağaza içinde kameralar 7/24 çekim yapıyor bunu hiç düşünmüyorsunuz. 8 yaşında ki bir erkek çocuğunu ulu orta giydiren anneyi dayanamadım uyardım ve tek sözü "aman ne olacak çocuk o bir şey olmaz" dedi. Çok güvendiği karşı komşusuna su içmeye giden ve öldürülen Ceylin de bir çocuktu diyemedim. O sıra da yanıma mağaza çalışanı gelip anneye etrafta kamera olduğunu hatırlattı ama azimli anne utanan çocuğuna inat denenmesi gerekenleri denetti ve çekti gitti.

Bayram alışverişlerinizi kalabalık ve son günlere bırakmayın. Maaş zamanını bekliyor olabilirsiniz o zaman da alın olmazsa getirin değiştirin. Hiç biri olmasa da mağaza içinde çocuğunuzu soyacağınıza bayramlık almayın daha iyi.

Belki çok sert düşünüyor olabilirim. Fakat okuduklarımız, duyduklarımız ve şahit olduklarımız o kadar kötü ki elimde değil çocuklara yapılanlara kayıtsız kalamıyorum. Bizler çocuklarımız için her türlü tedbirimizi almak zorundayız. Bir şey olmaz lafıyla geçiştirilecek dönemler maalesef bitti. Artık özellikle de çocuklara bir şeyler oluyor. Ve yapanlar cezasız kalıp tekrar aramıza dönebiliyor. Bu sebepten bu konularda fazla hassasım ve her annenin de böyle olması gerektiğine inanıyorum.

Bir diğer konu da avm lerde kapı açık bir şekilde çocuğa tuvaletini yaptırmak. Kapıyı kapatmıyor çünkü içerisi dar(mış), gelip geçende bakmasın(mış). Bence de bakmasın ama engel olabilecek misin bugüne kadar hangi çocuğun tacize uğramasına engel olabildik?? Olamıyoruz o yüzden tedbir almak zorundayız.

Bursa'da bir avm de 10 yaşında ki çocuğunu tek başına erkekler tuvaletine gönderen anne bir süre sonra çocuğu çıkmayınca merak edip içeri dalıyor ve şok oluyor. Çocuk tuvalette bayıltılmış ve tecavüz edilmiş baygın halde yerde buluyorlar. Bunu bende yapıyorum 11 yaşında oğlumu mecburen tek başına erkekler tuvaletine yolluyorum. Bu haberden sonra avm lere çocukla gidemez oldum. Evde yapın çocuğum tuvaletinizi diye nasihat ediyorum. Çocukları ister istemez korku içinde büyütüyoruz. Çünkü mecburuz. Çünkü çocuklara göz koymuş bir sürü pedofili etrafta başı boş geziyor.

Ve tekrar altını çizmek istiyorum lütfen "ÇOCUK O BİR ŞEY OLMAZ" demeyin. Çocuklara yapılanlara engel olmak zorundayız. Onlarla her şeyi konuşmalı ve anlatmalıyız. Kabin dışında soyunmak istemeyen çocukları zorlamamalıyız. Bunu yapmaya zorlarsanız o çocuğa anlattığınız güvenlik kuralları hiç bir işe yaramaz.

Şimdiden bayramınızı da canı gönülden kutlarım.
Sevgiler










10 yorum:

  1. Çok kötü bir dönemdeyiz. Çocuklarımızın elini bir saniyeliğine dahi bırakmaya korkar olduk. Alışveriş esnasında ulu orta giyinme konusunda da sonuna kadar haklısınız. Ne yazık ki sapık ruhlu insanlar için kötü bir fırsat bu durum. O yüzden ayrıca dikkat etmek gerekiyor. İnşallah iyiye doğru gider bu işler. Çocuklarımıza daha güvenli bir dünya var etmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. çok dikkatli olmak lazım hakikaten maalesef ortalık sapık doldu gerçi eskiden de vardı ama ortaya çıkmıyordu şimdi alenen yapıyorlar..

    YanıtlaSil
  3. Bizi sert düşünmek zırunda bıraktılar maalesef...

    İyi bayramlar diliyorum canım sana da ♥

    YanıtlaSil
  4. Çocuk o birşey olmaz değil asıl olan çocuklara oluyor maalesef. Duyduğumuz, gördüğümüz olaylar yüzünden çocuklar için daha çok endişelenir oluyoruz.Anne-babaların psikolojileri bozuluyor bu sapık zihniyetler yüzünden.
    Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz güzel bir bayram diliyorum size.:)

    YanıtlaSil
  5. Ne günlere kaldık.Allahım sen evlatlarımızı koru ve onların önlerine iyi insanlar çıkar ...

    YanıtlaSil
  6. Tüm sapıklar ceza almadan serbst bırakıldığı için örnek oluyorlar canım:(( bir kaç gün önceki minübüsteki şortlu kıza saldıranın bugün serbest kalması gibi:(((
    Hakimler savcılar ve yasa koruyucular sıra kendi ailelerine gelince mi cezaları uygulayacak bilemiyorum.
    Her şeyi biz yapacağız gıda terörüne anneler dikkat ,sapıklara karşı aman anneler dikkat, ve bir sürü şey muz cumhuriyetinde yaşıyoruz yaa...............
    İnan çok kızgınım ne zaman bahis açılsa çıldıracak gibi oluyorum:(

    YanıtlaSil
  7. gulşahcım oglum 2 yasına girecek diğeri karnımda 4 aylığı geçti yarın hangimizin hayatta olacağı mechul. bize birşey olursa ne olacak bu çocuklar geceleri aklıma geliyor uykularım kaçıyor aglıyorum gizli gizli :( hormanlar zaten beni mahvediyor

    YanıtlaSil
  8. O çocuk bisey olmaz, birşeyden anlamaz yada büyüyünce unutur hatırlama bakış açısı bitirdi bizi.

    YanıtlaSil
  9. İnanmiyorum :( bursadami olmus hemde. Ya ben bu pedofiliden kafayi yicem artk. Kimseyi yanastirmak istemiyorumm. Herkesten korkar oldum. Hic kimseye kiyamiyorum :( off tuvaletedemi gönderemicez :(

    YanıtlaSil
  10. Bu konuda sana katiliyorum. Hic ummadigin insan bile sapik çikabiliyor.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe