25 Tem 2014

Gönül DUAm


Bugün son günüm 3 haftalık tatile çıkıyorummm...

3 hafta içinde bayram kutlaması ,erkek kardeşimin düğünü,Antalya dan her yıl dörtgözle beklediğimiz arkadaşlarımızın ağırlanması kısmetse de 1 hafta ailecek tatilimiz olacak.

Az önce de kardeşimin nikahı vardı.Dilerim hep mutlu olurlar.

Düğün öncesi zor bir süreç koşturması, telaşı herkesi memnun etmesi derken arada kalanların canı çıksın. O yüzden yeni evlenecek çiftlere hiç imrenerek bakamam aksine inşallah bu dönemi sağsağlim atlatırlar diye dua ederim.

Yağız paşa kursta olduğu için bulunamadı nikahta amann çocuk olsa ne olur olmasa ne olur diyemiyorum çünkü kendisi küçük bir arıza makinası neye kızacağı belli olmaz.Onsuz fotoğraf çektirmek bende yoğun vicdan azabı yaşattı.Bazen ne cins annelik duygularımız var diye düşünmeden geçemiyorum.

ALLAH herkesin gönlüne göre versin.Sağken kimseyi kırmadan üzmeden hayırlı işler yapmayı nasip etsin.Anne babanın hayır duası ile atılsın her adım.ZAMAN geri alınamayan bişey...

sevgiler...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 yorum:

  1. iyi bayramlar öncelikle
    dopdolu bir tatil seni bekliyor
    musmutlu geri dönersin umarım ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim cnm iyi bayramlar diliyorum sanada...

      Sil
  2. Kardeşine bende mutluluklar diliyorum,sana da iyi tatiller :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol cnm darisi tum bekarlarin basina :) simdiden iyi bayramlar diliyorum

      Sil
  3. İyi bayramlar diliyorum bende . Umarım keyifli bir tatil geçirirsiniz. Çocuk olunca bazen insanın kafa dağıtmaya ihtiyacı olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim iyi bayramlarrr ahh ahh hemde nasıl tatile ihtiyacim var anlatamam :))

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe