27 Tem 2014

MARKA MERAKLISI MİNİK ERGEN

 Bayram ertesi kardeşimin düğünü var aman Allah ım ne telaş ne telaş...

Kendi elbisemi ne akla hizmet bilmiyorum ama sarı seçtiğim için ve Ela yı da kendime uygun giydireceğim diye sarı bebek abiyesi bulmak icin deli divane oldum.Onu hallettim çiçekli taçlar düştü aklıma instagram sağolsun ordan buldum sipariş verdim yetişti şükür.Şöyleeee evde vaktim olsa hobi niyetine elime o tatlı çiçeklerden alıp el emeğimle kızıma tacını ben yapaydım iyi olurdu ama malesef zaten yeteneksizim bide vakitsizlikle sipariş verme yolu göründü bana.

 Ela hanım tamam da ahhh ahhh abimiz yokmu kolay beğenmez, istemediğini giymez ,surat yapar, o markanın kıyafetini giymem der elimi ayağıma dolandırdı.3 yaşından 6 yaşa kadar okula gomlek kravatla giden çocuk şimdilerde gömlek-kravat düşmanı oldu.Ve aslaa giymem dedi çıktı kenara ne kadar özel birgün diye açıklasamda ikna edemedim hadi hem gönlü olsun hemde hava nasılsa sıcak olacak sıcaktan pişmesin dedik ve takım elbiseden vazgeçtik.Amaa bitermi Yağız da sorun pantalon renginden ayakkabı rengine kadar modele kadar sipariş verdi internette bile araştırma yapmış o kısmına yorum yapmadan geçiyorum artık çünkü Yağız a şaşırmayı bırakalı çok oldu.Bizde babasıyla bir çakallık yaptık artık yerse dedik ; ve Yağız ı çok sevdiği bir arkadaşına bıraktık sadece Ela yı alıp çıktık alışverişe dedik en sevdiği marka ne ZARA gittik ZARA ya süperde indirim vardı kahverengi pantalon ve ona uygun süper bir ayakkabı aldık üzerine de gömlek ayarlarız dedik.Sezonda uçuk rakamlara sahip olan bu markanın ürünlerini 30tl pantalon ve 60tl ayakkabıya verip çıktık.Yağız ı aldık ve aldıklarımızı gösterdik Zara etiketini görünce zaten yüzüne bir gülümseme yayıldı ellerinde bunlar kalmış başka seçeneğimiz yoktu deyince baştan tepki vermedi ama güzel dedi bizde derin bir ohh çektik.

 Sakın içinizden bu çocuğu böyle alıştıran yine anne babadır demeyin lakin bizde böyle mana bulduk başkalarına başımıza geldi :) Konu çocuklar oldumu çok büyük konuşmamak gerekli.Yağız ın marka keşfi 3 yaşlı dönemine denk gelir ,orjinal ve sahteyi ayırdığında da 5 yaşındaydı.Bu tamamen görsel bir zekaymış gezerken görüp hafızasına kaydediyormus.Bazı çocuklar araba markalarına bazıları ise tabelalarda yazan markaları aklına kazırmış.Bize şansımıza giyim markası çıktı :)Umarım şu dönem ergenlikte iyice tavan yapmaz aksi halde geceli gündüzlü iş bulup çalışmamız gerekebilir :) 

Şaka bir yana Yağız ı da mutsuz eden bu dönemi az hasarla atlatmak için elimizden geleni doğru bir şekilde yapmaya çalışıyoruz umarım başarılı oluruz. 

imza ; tatili bekleyen anne :)

Sevgiler 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 yorum:

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe