4 Tem 2014

İnstagram fenomenliği

instagram fenomenliği


Sosyal alemi çok severim aşırıya kaçmamakla birlikte her şekilde kullanır paylaşımlar da bulunurum.Herkesin paylaşımlarına saygım sonsuz ama sofra fotograflarına ve eşlerinden alınan hediye paylaşımlarına hafiften ayarım.

Hepsi bir yana instagram bir yana.İnstagramı keşfettiğimden beri digerlerine ilgim daha azaldı.Tek paylaşımım ELA ve YAĞIZ.Fotoğraf çekmeyi de çektirmeyi de severim.Yağız artık büyüdüğü için canı isterse poz veriyor ama Ela ile her sabah fotograf çekimimiz var.Sabahın köründe kalktığımız için anneanneye gitmeden önce süslenip hazırlanıyoruz ve elimde telefonla başlıyorum resmini çekmek için Ela nın peşinde koşmaya.. Yürüyemediği zamanlar da çekmek kolaydı ama şimdi bayağı efor harcamam gerekiyor bu da benim sabah sporum oluyor.

Sonuç olarak kazanan ben oluyorum ve istediğim pozları elde ediyorum.Sonrada bunları instagram da paylaşıyor ve tag liyorum.Yurtdışında bazı sayfalar var ve Ela nın resimlerini seçip yayınlamıslar.Bazı arkadaslarım nazar değecek paylaşma diyorlar nazara inanırım ama fotograftan nazar değeceğine pek inanmıyorum Allah a emanet artık.

Bende bir kız çocuğu varken fazlasıyla da süse,giyime merakım varken giydirip fotograf çekip paylaşmadan duramam yani :) ilk çocuğum erkek olmasına rağmen deli gibi kıyafet alıp giydiriyordum kız çocuğunda sınırları zorlamam çok normal..
Çeşit çok süsleme imkanı çok mesela deli gibi toka takıntım var daha şimdiden 2 çekmeceden fazla tokamız var Ela da çok saç yok o ayrı. Olsun hevesimi alıyorum.

Çocukların yediği helal giydiği haram derler onada katılıyorum ama gel gelelim bu alma isteğimi bastırmama yetmiyor çok pahalıya kaçmadan özendiğimi alıyorum.

Çoğunu da instagramda keşfettim özellikle tokalarımız için puiko.com a sarmış durumdayım birde tatlı dilli ilgili güzel sahibi varki anlatamam bayağı iyi arkadaş olduk bende bu merak varken böylede devam eder.

 Bir ara kıyafet için nereleri tercih ettiğimi de yazarım fikir olur.

Kısacası instagram dan bayağı iş görür oldum çokda güzel arkadaşlar edindim artık.Tamam sayfama Ela için uğruyor olabilirler ama elbet benide seven vardır :)

sevgiler.. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. ben ce de çok hızlı büyüyorlar. Aldığın bir işe yaramıyor hoop daha yepyeni iken başkasına ver

    YanıtlaSil
  2. Maşallah ikiside birbirinden tatlı :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe