17 Tem 2014

SAÇ BAKIMI

saçhane

Hep çoluk çocuk hep bir isyan yazısı yazmayayım dedim vee özene bezene aldığım şampuanım hakkında bilgi vermek istedim.

İnanılmaz kalın ve inanılmazzzzz gür saçlarım var.Kimileri aslan yelesi gibi der kimileri at kılı gibi kalın der.Bende saç tipim sorulduğun da kuaförlerin korkulu rüyası saçlarım var derim.Fön çektirsem 2 katı alırlar malum normal saç 15dk da fönlenebiliyorsa benimki 1 saate yakın sürüyor.Boya deseniz 2 katı para ödemeye hep mahkum oldum.Röfleyide aşırı seven bir tipim.Kuaförlere verdiğim parayla neler alırdım neler..

Neyse bu artık sorun degil idare ediyorum bir şekilde de normal şampuanlar yaramıyor saçıma yeterince yıpranıyor bide şampuan kötü olunca kazık gibi oluyor.Yeni keşfim de KERASTASE oldu biraz pahalı ama ufacık miktarla bendeki gibi saçı köpürdetebiliyor.Kremsiz saç tarayamam normalde ama bu şampuan da
kreme ihtiyaç bile duymadım.

Kısaca çok sevdim çok güzel bakım yapıyor.Bütçem elverdiği sürece favorimdir.

Not: Bu tarz şampuanlar kuaför salonların da çoook pahalı fakat ben SACHANE den çok daha uyguna alıyorum.

Sevgiler.. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 yorum:

  1. şekerciğim en kısa zamanada alıyorum bundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alıp deneyince banada haber et canım sende benim kadar memnun kalcakmısın bakalım :)

      Sil
  2. Morfose Saç Serumu  çok güzel bir yazı olmuş iyi anlatmışsın eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Morfose Saç Serumu  Çok iyi bir yazı kuaförlere uygun malzemeler bu site üzerinde mevcut yeni çıkan markalar bilindik ürünler uygun fiyata satılmakta

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe