8 Oca 2016

Geçmişin Notları


melimelek ajanda

Daha önce belirttim mi bilmiyorum ama çocuklara doğduğundan beri büyüdüklerinde ellerine vermek için ajanda hazırlıyorum. Bu niyetle gaza gelip Yağız ın ajandasına doğduğundan beri çokça notlar almışım ilklerinin hepsini yazayım hatıra kalsın diye başlayıp ilk kakasına kadar yazıp abartmış olabilirim ama geriye dönüp okuduğum da şahsen ben çok eğleniyorum. Umarım büyüdüğünde Yağız ında hoşuna gider.

Ela da biraz tembellik yapmışım her ilklerini yazamamışım blog yazmaya başlayınca da bayağı ihmal etmişim. İlerde abime yapmışsın bana yapamışsın diye gönül koyar diye düşünüp Aralık ayında onun  da ajandasını bayağı doldurdum. 2016 da hedefim olsun iki ajandayı da ihmal etmeyeceğim ;)

Kendime de her yıl bir ajanda edinirim. Nedendir bilmem pek bi severim ajandaları. Planlarımı, unutmamam gerekenleri not alırım. Bekarken de yapardım bunu günlükler tutardım mesela eşimle tanışınca da bir ajanda hazırlımışım ama neyin kafası ise güzel geçen günleri değil sadece düğün telaşı ile yapılan kavgaları yazmışım. Valla hemde tek tek detaylı yazmışım. Evlendikten hemen sonra bıraktım o ajandayı bir kenara evlendikten 5 yıl sonra taşınırken de elime geçti bir okuyayım dedim aman Allah ım meğer ben bir halı almak uğruna neler çekmişim, bir avize için birbirimize günlerce küsmüşüz adama da giydirip durmuşum nasıl moralim bozuldu resmen o günlere geri döndüm hemen attım ajandayı hemde sayfalarını tek tek yırtarak attım ki birinin eline falan geçerse aklımdan şüphe etmesin. Benim olduğumu anlamaları da zor değil çünkü ben her yere adımı yazarım. Bir de yeni evleneceğim ya hevesle ajandanın her yerinde adım düğünden sonra benim olacak soyadım var. Yani tanınmamam mümkün değil. Nişanlılık kafası başka bir şey işte ne diyeyim :) 

Şimdi akıllandım sağa sola kötü hatıralarımı yazmıyorum. İlla bir şeyler yazacaksam kendime bir kaç çift güzel sözler yazıyorum  moralim bozulduğunda da açıp daha önce yazdıklarımı okuyorum vay be sen neymişsin Gülşah duygusunu kendime yaşatmayı çok seviyorum. Bu da 2015 de kendim için yaptığım bir şeydi devam da ettireceğim.

ceyda düvenci ajanda


Bu yıl Ceyda Düvenci nin çıkardığı sevimli "olumlamalı" ajandadan satın aldım. Geliri TOÇEV  e bağışlanıyormuş. Her sayfasında huzur veriyor desem inanın abartmam. Güzel kısacık notlar var. Size kendinizi hatırlatacak öğütler var. Bana şans ve uğur getireceğine inanarak çantamda taşıyorum. Emek harcanarak yapılan her işe sonsuz saygım var. Hele mücadele eden bir kadınsa ve çocuğu uğruna yapıyorsa önünde saygı ile eğilirim. Allah herşeyden önce sağlık versin diyoruz ya hakkaten o geçiştirme bir laf değil gerçek ve yürekten bir dua.

Yeni bir yılın 1 haftasını bile bitirmek üzereyiz. Zaman çok hızlı geçiyor. 2016 da mutlu günler biriktirin baktınız sayfa kirlendi yeni temiz bir sayfa açın ;) Ve unutmayın hep kendinize hatırlatın SİZ HERŞEYDEN ÖNEMLİSİNİZ!

Sevgiler,



45 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir uygulama. Bana hastaneden vermislerdi üsendim evde duruyor hala. Aklima getirdiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayildim ne kafar guzel bir dusunce benim de bu sene ilk niyetim ceyda hanim in ajandasini almak olacak ;-)

      Sil
    2. mutlaka notlar tutun iyi geliyor ;)

      Sil
  2. ne kadar güzel düşünmüşsün bunu çocukların çok hoşuna gideceğine eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım deşifre ettiğim için bana kızmazlar :)

      Sil
  3. Ne güzel yazmışsın Gülşah. Ben de senin gibi, yazardım ama hep negatif şeyleri yazardım. Sonra hepten bıraktım yazmayı. Sadece bloga yazıyorum, onun da sıklığını azalttım :( Bu sene daha çok yazma hedefim var bakalım...
    Ceyda Düvenci'nin ajandasini begendinmi? Ben alıp almamak arasında kararsızım da tavsiye eder misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ara verme yazmaya ya seviyorum senin yazılarını okumayı ;) evet evet cok güzel gercekten motive edici bir ajanda olmuş durduk yere bile gözüme carpıyor notlar alıyorum :)

      Sil
  4. Çok güzel düşünmüşsünüz tebrik ederim

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel düşünmüşsün. Ben de yazıyordum Gökçe doğduğunda ama bir süre sonra boşladım ne yazık ki. Dur ben de bir döneyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dön dön bende boşluyorum cok sonradan tamamlıyorum :)

      Sil
  6. Bu ajandalar çok iyi oluyor. İkinci çocukta tembellik yapan bir sen değilsin:) Ben önemli şeyleri kendi defterime not alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde bloga yazıyorum ya ondan birazda zor geliyor :) sonra kapatıyorum acıgı

      Sil
  7. O kadar guzel dusunmussunki cok sanslilar bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarın cocuklarda ilerde böyle düşünür :)

      Sil
  8. Samimi güzel bir yazı olmuş çocuklara en güzel hatıra olur sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bende de ajanda hastalığı var hepsi benim olsun istiyoruuum :) annelerin çocukları için böyle şeyler yazması çok hoş yaa :D ilk kaka da önemli tabi bi yerde :D mesela anneme sorunca çoğu şeyi unutmuş oluyo ama sana sorulunca hemen açıp gösterebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bendede var o tüm ajandaları bi kaç satır yazıp saklamak istiyorum :))) tabi yarın öbür gün ilk kakamı ne zaman yaptım derse aa unuttum demek ayıp olur dimi :)))

      Sil
  10. Çocuklarınız çok şanslı çok güzel bir fikir

    YanıtlaSil
  11. Küçük notlar tutarak günü, an'ı değerlendirmek gerçekten çok güzel Bazıları "akıl defteri" diyorlar ona. Yıllar sonra da o defterler nasıl da anlamlı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cocuklara hatıra olsun diye yola cıkmıstım ama sanırım en cokda bana hatıra olacak yazılanlar

      Sil
  12. Bende bilmiyorum hem kendim hem arkadaşlarıma almalıyım yazı yazmak cok güzel iyi yasa kötü

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir fikir keşke ben de yapsaydım, takipteyim artık sizi de benim bloguma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir şey için geç değil ;) blogunu takipteyim ;)

      Sil
  14. Ajanda kullanımı güzel bişey ama ben tek sayfalara satırlara sığamıyorum bana geniş geniş defterler lazım :)
    Çocukların ilklerini yazmanız da çok hoş ilerisi için çok güzel anılar

    YanıtlaSil
  15. Ajanda yazmak keyiflidir ama Dediğiniz gibi blog yazarken ben de ajanda yazamaz oldum. Zaten her taşınmamızda kaybettikçe ajandaları bıraktım. Kötü olay ve Duyguları yazıya doktukce çoğalıyorlar galiba, ben öyle hissediyorum. Guzel ve olumlu seyleri yazdıkça Hersey o yöne kayıyor sanki. Iyi yazmak için iyi düşünmek Lazım iyi düşünürsek Herşeyin iyi tarafinı görmek daha kolay olur.

    Olumlamalı ajanda da ilgimi çekti ne kadar hoş düşünülmüş gelirinin bağış olarak verilmesi. Allah kabul etsin organize edenler ve yapanların niyetlerini. Bana da cocukların birinin doğumunda hediye gelmişti Sabiha paktunanjn bana seni anlat anne ve baba isimli bir kitap. Senenin her günü bir sayfada kendimizle ilgili sorulan bir soruya cevap yasıyoruz ama ben bir türlü dolduramadığı o kitabı. En Güzeli ajanda galiba

    YanıtlaSil
  16. Ben de mutluluk günlüğü tutmaya çalışıyorum.Yani o gün beni mutlu eden herhangi bir şeyi 1-2 cümle halinde yazıyorum :) Ajandanız mutluluk cümleleri ile dolup taşsın 2016'da...

    YanıtlaSil
  17. Çocuklarınız çok şanslı. Ben de ilk kızımda her şeyi not almıştım, ikincide daha az not almışım, derken üçüncü kızımda nerdeyse hiç bir ilkini not almamışım :(
    İlk heyecan başka oluyor

    YanıtlaSil
  18. Ay çok güzel fikir! Ben de ufak bir defter tutuyorum ama ona değil kendime :D Ama bir boş vaktim olursa dur yapayım ben de, acaba "ıyy anne bu ne yaaa" der atıverir mi ki?!

    YanıtlaSil
  19. Çok mantıklı bir fikir..Çok güzel düşünmüşsünüz.Bir filmde görmüştüm,gerçekten güzel bir hatıra..

    YanıtlaSil
  20. güzel bir fikir bende yazıyorum ve hala devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  21. O telaşlı sinirli günleri ben de yaşayacağım diye korkmuyorum değilim ablam :D hakkımızda hayırlısı olsun. Not almadan yaşayamayanlar kulübünden yerimi almışım daimi olarak. Ajandan da çok güzelmiş. İlerde Ela çıldırabilir benimkiler eksik diye aman dikkat <3

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bir fikir çocuklarınız çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  23. İyisi de kötüsü de insanlar için ama kötü anıları sular seller alsın götürsün. yarınlara tebessüm ettirecek tatlı anılar kalsın.. böylesi daha iyi sanırım..:)

    YanıtlaSil
  24. çok güzel düşünmüşsünüz , tebrikler.

    YanıtlaSil
  25. Kızlarım için tutuyorum ajanda çok yeni 3 yıllık:) ekinim doğduğundan beri tutarım sonra Yagmurum girdi hayatımıza ajandadaki yerini o da aldı:) mutlaka tutulmalı...olumlama ajandasınıda merak ettim açıkçası...incelemek lazım...seni instagramda kesfetmistim bloğunu yeni keşfettim ve inan görünce sevindim:)

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel düşünmüşsün Gülşahcım :) Çocukların çok şanslı bu kadar ince düşünen bir anneleri olduğu için.Ben de eşim askerdeyken ajandaya yazıyordum :)) Saklıyorum hala okudukça insan tebessüm ediyor :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Ben ikisi için de defterler hazırlamıştım. Hamilelik ve ilk birkaç yıl düzenli olarak yazdım. Epeydir defterlerini elime almıyorum ama...Akılları bbaşlarına geldiğinde kendilerine verme niyetim var...

    YanıtlaSil
  28. Aynen bende ilk çocuğumda epey bi yazmışım ama Ezgi'de bende ihmal etmişim. Aslında çok iyi fikir, annelerinden onlara kalacak harika bir anı.

    YanıtlaSil
  29. cocuklar acisindan cok guzel bir hediye.. Eminim cok mutlu olacaklardir,,

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe